De ware, maar van één kant?
vrijdag 3 februari 2017 om 17:49
Ik vraag me af hoe dat in elkaar zit. Dat twee personen elkaar kennen en één ervan het gevoel voor de ander ervaart als: hij/zij is de ware. Maar dat de ander het niet voelt. Of is het zo dat je of allebei dat gevoel hebt of geen van beide? Dat laatste lijkt me logischer, anders krijg je zo'n frustratie bij degene die wel dat gevoel heeft. "Ja maar ik vóel dat jij de ware bent!" (Even ervan uitgaande dat die persoon niet liegt over dat gevoel.) Hadden jullie beide dit gevoel, of heb je ervaring met de één die het wel voelt en de ander niet?
vrijdag 3 februari 2017 om 17:52
vrijdag 3 februari 2017 om 17:54
Hmm, ik denk ook dat er weinig mensen toe zullen geven dat de laatste drie exen ook hun "ware" waren. Sommige mensen hebben dat gevoel heel snel en laten dit ook toe, terwijl anderen het nooit zo zullen ervaren. Waarom kan je niet gewoon op dit moment blij zijn met diegene en de liefde die je voor hem of haar voelt? En vanuit die liefde de ander in zijn waarde laten, waarbij hij of zij jou op zijn eigen manier waardeert (of niet, maar dat is weer een heel ander verhaal.)
vrijdag 3 februari 2017 om 17:56
vrijdag 3 februari 2017 om 18:03