Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 4 februari 2017 om 00:32
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:28:
Maar goed. Wat ik zeg klopt.
Jullie zogenaamde "oude" napraters lezen totaal niet wat de jongere generatie wil. Sommigen blijven maar de nadruk leggen op hoe oud jullie wel niet zijn. "Vroegah was alles beter".
Nostalgie is geweldig, ik doe er ook aan. Maar lees gewoon eens wat mensen typen en gooi daar niet meteen het "oude" sausje over heen. Dat vinden jullie toch ook niet okay als PJK dat doet, of iig dat is wat ik vaak lees hier, dan kan het ineens niet?
Probeer het eens.Huh? Wat nou weer? Ik dacht dat we gewoon gezellig zaten te ouwehoeren?
Jullie zogenaamde "oude" napraters lezen totaal niet wat de jongere generatie wil. Sommigen blijven maar de nadruk leggen op hoe oud jullie wel niet zijn. "Vroegah was alles beter".
Nostalgie is geweldig, ik doe er ook aan. Maar lees gewoon eens wat mensen typen en gooi daar niet meteen het "oude" sausje over heen. Dat vinden jullie toch ook niet okay als PJK dat doet, of iig dat is wat ik vaak lees hier, dan kan het ineens niet?
Probeer het eens.Huh? Wat nou weer? Ik dacht dat we gewoon gezellig zaten te ouwehoeren?
zaterdag 4 februari 2017 om 00:32
zaterdag 4 februari 2017 om 00:33
quote:IrishCassidy schreef op 04 februari 2017 @ 00:28:
Probeer het eens.
Oud betweterig mens met aandachtstekort.
Je linkjes zijn bejaard en steeds meer van hetzelfde.
Ik ga naar afsluiten.
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet)
Probeer het eens.
Oud betweterig mens met aandachtstekort.
Je linkjes zijn bejaard en steeds meer van hetzelfde.
Ik ga naar afsluiten.
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 4 februari 2017 om 00:34
quote:feow schreef op 04 februari 2017 @ 00:33:
[...]
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet)Neuken?
[...]
Me man wilt aandacht liefde knuffelen. (Of hoe dat dan ook bij de jeugd van tegenwoordig heet)Neuken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.