VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ik heb maar even gegoogled op Stack overflow at line 3264 en kwam via google op de pijler Digi terecht van het viva forum, want er was door een andere forummer een topic over geopend. Het is dus een intern probleempje en er wordt aan gewerkt

Gelukkig... mijn laptop ontploft dus niet.
Gelukkig Wind! Irritant zo'n melding. Ik ben daar niet zo goed in; een computer moet het gewoon doen anders word ik snel bozig.

Gaan jullie nog naar HVS? Gisteren waren we bij mijn ouders en we hebben nu al vakantiepret voor twee vakanties. Leuk hoor!

Nu even mijn werkmail lezen.
Ja, in maart ga ik naar HvS en in het najaar met mijn ouders waarschijnlijk (we moeten nog boeken, maar doen we ws deze maand nog). Lekker vooruitzicht!
Ik kreeg die melding ook steeds, maar it-er als ik ben wist ik gelijk dat het niet aan mij maar aan de pagina lag!

Pebbles, vervelend van sombere vader. Lijkt me echt naar. Je wilt gewoon dat hij zich goed voelt.

Sterkte morgen.

Nathje, jullie kunnen tenminste strepen op het lijstje. Fijn. Bij ons wordt hij alleen maar langer. Ik moet hem nog steeds uitprinten....

Mijn ouders zijn net geweest, we hebben besloten waar we heen gaan op vakantie. Morgen ga ik bellen en boeken, ik hoop dat ze nog twee tenten hebben op die camping in de Dordogne in juni!

Ja Lien, wat voor cursus?

Ik heb mijn Wii al op het Internet aangesloten, dus ik kan al met vrienden Wii-en! Heb het nog niet gedaan, want je moet het wel echt afspreken. Maar wat wel leuk is, is dat je Miipoppetjes dan ook over en weer uitgewisseld kunnen worden!

Schorrie likt denk ik ook weleens hagelslag van zijn bord. Ik vind dat niet zo erg . Dan geniet hij er tenminste nog van, beter dan dat ik het weg moet gooien . Maar misschien zou ik het niet fijn vinden als hij het bij een ander ook zou doen hoor .

Hoe is het met KW nu Wind, en wat heb je voor opvang geregeld?
Morrie, even een wedstrijdje bowlen dan?

Morgen werk ik thuis, maar moet ik voor afspraak tussen 10.30 en 12.00 uur even schoonouders regelen. Krijg ze alleen niet te pakken, maar verwacht geen problemen. En dinsdag is de vrije dag van mijn moeder en die heb ik alvast paraat staan. Handig opa's en oma's
Wij kunnen strepen en dan komen er meteen weer nieuwe dingen bij Dus hoe harder wij klussen hoe meer nieuwe dingen ik verzin. Erg he? Ach, je houdt je van de straat

Leuk Wii-en met vrienden. Ik ben na jullie verhalen wel nieuwsgieriger geworden. Ik zal eens vragen aan mijn broer of ik hem eens mag lenen als zij een weekendweg zijn ofzo.
Daar moet je iets voor bij kopen toch, om te internetten met je Wii? Dat gaat dan toch via laptop ofzo? Heb me er nog niet echt in verdiept eigenlijk...

Mijn vader was echt somber. Niets aan te doen helaas, komt door sterfdag mama morgen en de zorgen om zijn eigen gezondheid. Zoals het er nu voorstaat laat hij zich niet opereren vanwege de risico's, maar hij gaat er nog een gesprek met zijn huisarts over aan.

Wel heel leuk, ik kreeg een bestelling voor lampen van mijn beste vriendinnetje van de basisschool! Lampen vandaag persoonlijk afgeleverd, ik had haar dus zo'n 24 jaar niet meer gezien en we kletsten honderd uit! Kreeg bij binnenkomst haar 3 weken oude baby al in mijn handen gedrukt om een flesje te geven. Een klein ukkie, maatje 44! En heel apart om te vernemen dat zij nu huisarts is. Dat is echt zo'n beroep waar je tegenop kijkt ofzo. Enfin, Pebblo en de Pebbeltjes waren erbij omdat we het combineerden met andere bezoekjes en die hadden er geen drol aan, dus ik ga zeker nog eens met haar afspreken!

Verder lag ik er ook laat in gisteravond en ben ook moe. Doe nog even wat was wegwerken en duik dan in mijn mandje.
Wij hebben draadloos internet, en die Wii is via dat draadloze internet op internet aangesloten. Dat is wat ik weet, meer niet .

Leuk Pebbles, dat je vriendinnetje van heeeeel lang geleden gezien hebt. En grappig dat jullie honderduit kletsten! Maar in 24 jaar gebeurd er ook een hoop natuurlijk.

Ik denk dat ik zo langzamerhand al naar bed ga met een boek. Moet nog envelop schrijven voor de boekhouder en volgens mij kan ik verder niets verzinnen. Harrie brengt allebei de kinderen morgenochtend weg, heerlijk!
Wat leuk zeg Pebbles! Gaan jullie nu contact houden?

Vervelend van je vader. En juist zo moeilijk omdat je er niks meekunt.
Heb je het niet zelf aangesloten Morrie? Wij hebben ook draadloos, maar ik dacht dan ik dan draadloos van de Wii naar de latop zou moeten die dan weer met een ontvanger voor de Wii moet zijn uitgerust en dan dus verder via de gewone draadloze internetverbinding. Ik ga het weleens nakijken als ik ergens nog tijd heb de komende weken. Pebblo gaat vanaf morgen verbouwen dus de rest van de zaak is dan mijn ding, behalve postkantoor natuurlijk.

Pff, Pebblo en ik hadden het over toekomst enzo en dat het handig zou zijn als ik rijbewijs zou hebben. Nou, ik kreeg gelijk een dichtgeknepen keel en ging bijna huilen. Watje dat ik ben. De grootste halve zool zit achter het stuur en ik durf niet.

Mijn Wii Fit leeftijd is trouwens 42, Wind. En mijn bmi ook te hoog maar dat wist ik al wel en ik vind het best. :-)
Je gaat naar:

- Wii menu

- Linksonder "Wii" staat in een cirkeltje en als je er op staat komt er "Wii opties"

- Wii-instellingen

- Pijltje rechts, tweede tabblad

- Internet

- Verbindingen

- Verbinding klikken

En dan spreekt het voor zich

Als je wil spelen met Wii vriend, ik bijvoorbeeld

Mario Kart (bijvoorbeeld)

- Selecteer speler

- Nintento WFC

- 1 player

dan maakt hij connectie met het internet

- Friends

- Register friends code

Je eiegn code staat onder het bovenstaande menu.
Het is niet mijn sterkste kant, maar ik zou het wel heel leuk vinden contact te houden. Zij had mij al een hele tijd geleden als vriend gevraagd op hyves, en toe hebben we wat korte mailtjes over en weer gestuurd. Maar mama was toen heel erg ziek en toen heb ik dat oude vriendinnetje dus 'laten gaan' omdat ik andere dingen aan mijn hoofd had.
Jawel, ik heb het zelf aangsloten en hij herkende direct ons draadloze internet. Ik ga er vanuit via het modem of hoe dat ding heet.
O kijk, een uitleg van Wind! Als mijn Mario Kart binnen is (ik verwacht hem elk moment) dan moeten we maar even een afspraak maken en het uitproberen Wind. Eerst de mama's, dan de jongens .
Joehoe... hebben jullie het gezien? Jullie hoeven, dankzij GW, niet meer in de grbuiksaanwijzing te duiken en we kunnen live!
Ik lust je rauw!
Pebbles, over dat rijbewijs halen. Misschien kan je psycholoog je daarmee ook helpen? Mijn moeder gaat geregeld met mensen op pad om hen te begeleiden om angsten te overwinnen. Ik weet dat zij ook een aantal mensen met auto-angsten heeft geholpen.
gelukt Wind, mijn Wii is nu de systeemsoftware aan het bijwerken. :-)

Maar Mario Kart heb ik nog niet gespeeld dus voor ik tegen jou ga racen moet ik eerst oefenen!
Wind wil wel heel graag live Wii-en! Ben je stiekem heel goed Wind?
Oeh, dat zou wel een heel goed begin zijn.
Hahaha straks kun je vreselijk goed karten Peb en is dat rijbewijs een eitje
Dat systeemsoftware bijwerken duurde heel lang vond ik.
Nee, ik ben heel slecht!

Maar misschien is Pebbles nog slechter. Ach, Pebbles... laat me een keer winnen en tegen je strijden nu je nog niet ingereden bent.
Pebbles wat leuk zeg, om zo toevallig je oude vriendinnetje weer tegen te komen!

En sterkte morgen he

Athena, hoe voel je je?

Lief trouwens dat jullie naar mij vragen. Ik heb wel even overlegd met de verloskundige. Ik mocht wel komen als ik dat wilde, maar ja, zij kon er ook niet zo veel mee natuurlijk

Dus toch maar besloten gewoon donderdag te gaan.

Misselijkheid gaat iets beter. Vandaag maar drie keer flink misselijk geweest (duurt ongeveer een half uur). Dus als het zo blijft, dan hoor je me niet meer hoor!

Lien, vond jij het zo vreselijk dat hij hagelslag van zijn bord at, of dat hij niet luisterde naar zijn moeder??

Het laatste kan ik me wel voorstellen, maar ik ben geloof ik ook vrij makkelijk als het gaat om dat soort dingen. Eigenlijk net wat Morrie zegt

Hier leuk weekend gehad. Gisteren verjaardag van mijn vriendin en 's avonds theater. Vanochtend op de koffie bij vrienden en 's middags kwamen Mims en Mops gezellig hier. Gezellig dus!
Nathje, als ik dat lees krijg ik direct een klem om mijn borst. Ik geloof niet dat ik zover ben dat ik die angst wíl overwinnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven