Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
quote:nietvoordepoes schreef op 15 januari 2009 @ 15:07:

Wie?Wanneer gestopt?Liever-niet-lekdag……Ugglover 30jr1 januari 2009………Akka 29jr25 sep 20089 feb……Nietvoordepoes 29jr1 januari 200924 jan……Bunny1978eind december 2008………Pip2008herfst 2008………Rianne2910Binnenkort………
Zo, het betere knutselwerk.

Thanx peanutje, voor het inbreken!

Goed om te horen dat jij zo snel zwanger bent geraakt. (ondanks de minder zware menstruatie, want ja dat houdt me wel een beetje bezig)

IkprobeernietaanzwangertewordentedenkenIkprobeernietaanzwangertewordentedenkenIkprobeernietaanzwangertewordentedenkenIkprobeernietaanzwangertewordentedenkenIkprobeernietaanzwangertewordentedenkenIkprobeernietaanzwangertewordentedenken
Hola chicas!

Ik vind dat NOD ook een rare term.

Ik wist trouwens ook niet precies waar het voor stond Ugglover... we zijn allebei nog leken op dit gebied!

Wat dachten jullie van Al dan niet ongesteld op?

Dat is toch waar het op neer komt? Of een te lange zin?

Ach, maakt me niet zoveel uit, als er maar geen NOD staat!

Ik ben 29 trouwens (nog maar heeeel pas) en mijn husband is 30.

Zijn jullie getrouwd trouwens? Niet dat het uitmaakt. Wij zijn (ff rekenen) bijna 8 maanden getrouwd en nog steeds in de wolken!

Wat betreft het vertellen, ik kon mijn grote mond niet houden en best veel mensen in onze directe omgeving weten het nu.... Heb wel gevraagd of ze niet steeds willen vissen of ik al ongesteld ben, want weet inmiddels wel dat ik dat niet tof vind. Ben nu 3 keer ongesteld geweest sinds ik gestopt ben, maar het is elke keer wel een kleine teleurstelling. Niet dat ik in zak en as zit, maar een beetje verdrietig was ik elke wel.

Maar sommige vriendinnen blijven toch vissen, sommigen weten zelfs wanneer ik ongesteld moet worden!

Ik hoefde het mijn moeder niet eens te vertellen, die ging er gewoon vanuit! Meerdere mensen trouwens, het wordt blijkbaar echt van ons verwacht. Dat krijg je, als je getrouwd bent. hihi
Joepieee heb de smileys gevonden! Thanks nietvoordepoes

Ik ben zo erg! Op Hyves ken ik al die codes uit mijn hoofd!
@nietvoordepoes, bij deze aanvulling voor je prachtige tabel

Ik ben 29

gestopt op 25 sep

en zou ongesteld moeten worden op 9feb.
Zo, hij is aangevuld hoor!

Ik ben overigens ook getrouwd. In juli 3 jaar. Maar bij ons is de stap om aan kinderen te beginnen niet zo vanzelfsprekend, omdat manlief er al drie heeft. (en ik al jaren heel hard riep dat ik ECHT GEEN KINDEREN wilde :-) )
c
anoniem_21909 wijzigde dit bericht op 16-01-2009 21:20
Reden: verwijderen
% gewijzigd
c
@Milanootje: Wat is c?

Wil je wat kwijt aan ons?

Voor de anderen: Goeiemorgen! Gaan jullie ook van je weekend genieten?

Mijn man was een week skiën, vanavond(vannacht eigenlijk) komt ie weer thuis!
@nietvoordepoes: Zijn de kinderen van je mam vaak bij jullie? Want dan ben je eigenlijk al een soort mama? Of voelt het anders? Hoe oud zijn ze?

Enne, hebben ze 'hun ontdekking' nog niet doorverteld?
@Akka, de kinderen van mijn mam (mijn broer dus, hihi) zie ik niet zo vaak. De kinderen van mijn man daarentegen zijn om het weekend en de helft van de zomervakantie bij ons. En soms nog wat extra dagen. Ik heb een bijzondere band met ze, maar voel me niet hun moeder. Wel begrijp ik al heel goed hoe groot de impact van een kind op je leven is.

Ik ga zeker van mijn weekend genieten. De kinderen zijn er en we maken het lekker gezellig. De weekenden zonder kinderen zijn ook top, maar héél anders!
Ze zeggen overigens dat ze het nog niet doorverteld hebben!
hello meiden! gezellig dat je mannetje weer thuis is Akka! En @nietvoordepoes, wat bijzonder dat je zo'n mooie band hebt met de kids. Echt heel fijn!!

Ik ben trouwens vrijdag ongesteld geworden dus ik ben benieuwd... Een NOD datum zal ik nog maar niet doorgeven want geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet...
Inderdaad heel erg fijn die goede band die we hebben. Dat heeft ook zeker geholpen bij deze beslissing. Zij hebben me laten voelen dat een gezinsleven fijn is. In het begin vond ik het loeizwaar, maar nu rust ik juist uit in de weekenden dat zij er zijn! Afgelopen weekend kreeg ik goedbedoelde adviezen voor jongens- en meisjesnamen. Fijn

En Ugglover, als we nou eens uitgaan van een standaardcyclus? Dan kan ik weer wat in mijn dierbare tabelletje invullen. Bijstellen kan altijd nog

En hoe is het vandaag met de rest? Beetje zin in de nieuwe week?
ok, 13 februari wordt dan de lnl dag!

@ nietvoordepoes: hoe oud zijn de kids?

ik ben vandaag lekker vrij, werk 36 uur. geen idee wat ik ga doen, niet veel wsl! ;) beetje rommelen in huis en ff de stad in!
Hoi Meiden,

Mag ik ook met jullie meeschrijven?

Ik heb afgelopen donderdag mijn laatste pil ingenomen. We zouden eigenlijk al mijn stippen opmaken en dat zou betekenen dat ik 10 april de laatste zou innemen, maar ik zei zaterdag tegen mijn vriend: ik moet morgen ongesteld worden en dan vrijdag weer met een strip beginnen, maar ik kan ook gewoon stoppen. En toen keek hij me aan en zei: Laten we dat maar gewoon doen. JIPPIE!!!!!!!

Ik vind het reuze spannend en ook wel een beetje eng.

Ik ga het nog tegen niemand zeggen vandaar dat ik het wel fijn vind om hier over op het forum te kletsen. Kan ik toch mijn verhaal kwijt.

Zullen we ook een tabel maken?
Of is er al een tabel hahahaha
Ja die is er al zag ik nu goed.

Ik ben dus Mariska, 28 jaar en mijn laatste pil heb ik donderdag 15 januari ingenomen. Ben nu ongesteld. Volgens een cyclus van 28 dagen zou ik dus over 4 weken ongesteld moeten worden ( gisteren over 4 weken), maar kan ook anders zijn omdat ik pas net met de pil ben gestopt.

Had voor het gebruik van de pil, of tussendoor wel altijd een vrij regelmatige cyclus.

Ben gisterenmorgen begonnen met foliumzuur en ga vandaag tegen vriendlief zeggen dat ik toch wel heel graag zou willen dat hij stopt met roken.Hij rookt gelukkig niet veel, maar toch.
Hoi Mariska!

Leuk dat je ook mee komt praten! En spannend hè? Toch wel een heel bijzonder moment, het moment dat je met je partner besluit om er echt voor te gaan.

Ik zal je toevoegen aan de tabel.

@Ugglover, misschien kun jij de tabel kopieren en in je openingspost zetten? (is helemaal niet zo moeilijk hoor )
Wie?Wanneer gestopt?Liever-niet-lekdag……Ugglover 30jr1 januari 2009………Akka 29jr25 sep 20089 feb……Nietvoordepoes 29jr1 januari 200924 jan……Bunny1978eind december 2008………Pip2008herfst 2008………Rianne2910Binnenkort………Mariska79 28jr15 januari 200915 feb......
Bij mij staat wanneer gestopt 15 januari 2008. Moet zijn 2009.
Ik schrijf trouwens ook mee op een ander topic. Ook een klein groepje over het net gaan voor een kindje!
Heb het jaar aangepast en ook de tabel iets verfraaid
Gezellig Mariska dat je ook meeschrijft!

Oei, nou, ik ga het eens proberen hoor om hem in mijn eerste bericht te plakken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven