Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 13 februari 2017 om 19:55
quote:Rhae schreef op 13 februari 2017 @ 19:51:
Zullen we het anders hebben over hoe tragisch het is dat Beyoncé d'r hele kledingkast kwijt is sinds ze zwanger is? Heftig vind ik dat. Loop je de hele tijd verplicht vrijwel naakt rond odmat je nog geen positiekleding hebt.Ik vind het vooral heftig te lezen dat ze een hele kast is kwijtgeraakt. Hoe doe je dat? Moet ik dan de kast van belle en het beest voor me zien die zich achter de gordijnen verstopt?
Zullen we het anders hebben over hoe tragisch het is dat Beyoncé d'r hele kledingkast kwijt is sinds ze zwanger is? Heftig vind ik dat. Loop je de hele tijd verplicht vrijwel naakt rond odmat je nog geen positiekleding hebt.Ik vind het vooral heftig te lezen dat ze een hele kast is kwijtgeraakt. Hoe doe je dat? Moet ik dan de kast van belle en het beest voor me zien die zich achter de gordijnen verstopt?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
maandag 13 februari 2017 om 19:56
quote:-Kia-Ora- schreef op 13 februari 2017 @ 19:55:
[...]
Ik vind het vooral heftig te lezen dat ze een hele kast is kwijtgeraakt. Hoe doe je dat? Moet ik dan de kast van belle en het beest voor me zien die zich achter de gordijnen verstopt?Ik heb geen idee. Of gewoon nog geen tijd gehad voor positiekleding. Maar schrijnend, die beelden. Koud ook.
[...]
Ik vind het vooral heftig te lezen dat ze een hele kast is kwijtgeraakt. Hoe doe je dat? Moet ik dan de kast van belle en het beest voor me zien die zich achter de gordijnen verstopt?Ik heb geen idee. Of gewoon nog geen tijd gehad voor positiekleding. Maar schrijnend, die beelden. Koud ook.
maandag 13 februari 2017 om 19:57
quote:Pretzel66 schreef op 13 februari 2017 @ 19:52:
[...]
Ik heb nog nooit huilie bij de mods gedaan dus ga me daar ook zeker voor jou niet toe verlagen.
Aar jij vind het kennelijk normaal omdat soort opmerkingen te maken.Mwhahah dit vertelde ze zelf hoor. Dat vind zij normaal. Ik gelukkig niet.
[...]
Ik heb nog nooit huilie bij de mods gedaan dus ga me daar ook zeker voor jou niet toe verlagen.
Aar jij vind het kennelijk normaal omdat soort opmerkingen te maken.Mwhahah dit vertelde ze zelf hoor. Dat vind zij normaal. Ik gelukkig niet.
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
maandag 13 februari 2017 om 19:58
maandag 13 februari 2017 om 19:59
maandag 13 februari 2017 om 20:01
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 13 februari 2017 @ 19:59:
Ik ga even een fruithapje maken en het loopt hier helemaal uit de hand. Tssss
Ik begrijp beyonce wel. Leuke positiekleding scoren valt niet mee als je afwijkende maten hebt.
Hoe vaak zou zij zich douchrn?
Nou ja, ze kan het hebben, dat scheelt.
Ik denk niet dat ze zich doucht. Die wordt eenmaal per dag schoongelikt door een eenhoorn.
Ik ga even een fruithapje maken en het loopt hier helemaal uit de hand. Tssss
Ik begrijp beyonce wel. Leuke positiekleding scoren valt niet mee als je afwijkende maten hebt.
Hoe vaak zou zij zich douchrn?
Nou ja, ze kan het hebben, dat scheelt.
Ik denk niet dat ze zich doucht. Die wordt eenmaal per dag schoongelikt door een eenhoorn.