Welk flesje
dinsdag 14 februari 2017 om 18:26
Hallo
Ik zit voor de babyuitzet een beetje naar flesjes te kijken. Ik weet dat ik voor 9 jaar terug voor mijn dochter een bebe had en die was prima. Echter zie ik deze nergens meer. Aan avent lijkt me vervelend vasthouden omdat deze zo breed is. Wat is nou een goede normale fles en normaal van prijs?
Ik zit voor de babyuitzet een beetje naar flesjes te kijken. Ik weet dat ik voor 9 jaar terug voor mijn dochter een bebe had en die was prima. Echter zie ik deze nergens meer. Aan avent lijkt me vervelend vasthouden omdat deze zo breed is. Wat is nou een goede normale fles en normaal van prijs?
dinsdag 14 februari 2017 om 18:33
Ik heb voor mijn jongste de brede Avent (natural) en ik vind het vasthouden helemaal niet vervelend. Omdat dl in de eerste weken slecht dronk, heb ik ook dr Brown's en de Difrax geprobeerd, maar de Difrax vond ik juist weer helemaal niks. Dr Browns ging wel, maar ik ben zo'n luie donder met die dingen, want schoonmaken vond ik zo'n gedoe telkens
dinsdag 14 februari 2017 om 19:03
Hier bij de eerste difrax, bij de andere twee d'r brown. Die vindt ik veruit het fijnste, difrax ging bij mij na verloop van tijd steeds lekken en scheuren. D'r Browns zijn behoorlijk onverwoestbaar en drinken ze erg goed en rustig uit. Avent vind ik rommel, daar hoeven ze helemaal geen moeite voor te doen en loopt de melk aan alle kanten erlangs omdat het er gewoon uit loopt.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:28
dinsdag 14 februari 2017 om 19:45
dinsdag 14 februari 2017 om 19:55
quote:zonnestraal88 schreef op 14 februari 2017 @ 19:09:
Dr Brown bevalt hier het beste! Difrax lekte bij ons enorm.
Tip: volgende week bij Etos zijn do-za alle flessen (+accessoires) 1+1 gratis!Bij mijn oudste 2 lekten de difrax flessen ook, nu bij de derde helemaal niet. Volgens mij zijn ze verbeterd.
Dr Brown bevalt hier het beste! Difrax lekte bij ons enorm.
Tip: volgende week bij Etos zijn do-za alle flessen (+accessoires) 1+1 gratis!Bij mijn oudste 2 lekten de difrax flessen ook, nu bij de derde helemaal niet. Volgens mij zijn ze verbeterd.
dinsdag 14 februari 2017 om 20:11
Mijn tip; koop geen grote set totdat je weet dat je kindje de fles accepteert.
Mijn zoontje weigerde verschillende flessen (ging te snel, hij stikte erin, ging erna spugen, kreeg er niks uit etc.) de Medela, dr. Brown, Avent, kruidvat en Etos eigen merk en Nub fles werkten bij hem niet. Uiteindelijk was de Difrax met variabele speen voor hem de oplossing.
Mijn zoontje weigerde verschillende flessen (ging te snel, hij stikte erin, ging erna spugen, kreeg er niks uit etc.) de Medela, dr. Brown, Avent, kruidvat en Etos eigen merk en Nub fles werkten bij hem niet. Uiteindelijk was de Difrax met variabele speen voor hem de oplossing.
woensdag 15 februari 2017 om 12:48