Welk flesje

14-02-2017 18:26 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik zit voor de babyuitzet een beetje naar flesjes te kijken. Ik weet dat ik voor 9 jaar terug voor mijn dochter een bebe had en die was prima. Echter zie ik deze nergens meer. Aan avent lijkt me vervelend vasthouden omdat deze zo breed is. Wat is nou een goede normale fles en normaal van prijs?
Dr brown zijn de beste (na mijn idee en eigen ervaring) maar niet echt de goedkoopste.

Ik vind eigenlijk dat alle flesjes niet goedkoop zijn zoals de diffrax en avent zijn ook prijzig het is maar net wat je het fijnste lijkt.
Ikzelf en mijn hele omgeving hebben ze Difrax. Ideaal vindt ik. Normale prijs en gewoon goede kwaliteit.

Ik heb een starterskit gekocht. Zit alles in wat je nodig hebt.
dr brown fan hier, niet goedkoop, maar dat zijn de meeste flessen niet.
Ik heb voor mijn jongste de brede Avent (natural) en ik vind het vasthouden helemaal niet vervelend. Omdat dl in de eerste weken slecht dronk, heb ik ook dr Brown's en de Difrax geprobeerd, maar de Difrax vond ik juist weer helemaal niks. Dr Browns ging wel, maar ik ben zo'n luie donder met die dingen, want schoonmaken vond ik zo'n gedoe telkens
Difrax is fijne fles, aan de prijzige kant - maar anders kom je uit bij huismerken en die waren (in mijn ervaring) minder prettig ivm lucht in fles (en daarna in baby ).
Hier een flesweigerende zoon (na borstvoeding) gehad. Na zo'n beetje van alles gekocht/geleend/gekregen te hebben (tommy tippee, avent, difrax,medela, dr brown) dronk en drinkt hij het beste uit een fles van de action (zo'n brede hals model)
Mijn 3 kinderen accepteerden alleen difrax.
difrax vond ik een fijne fles..
Echt Hema werkte hier prima!
Hier bij de eerste difrax, bij de andere twee d'r brown. Die vindt ik veruit het fijnste, difrax ging bij mij na verloop van tijd steeds lekken en scheuren. D'r Browns zijn behoorlijk onverwoestbaar en drinken ze erg goed en rustig uit. Avent vind ik rommel, daar hoeven ze helemaal geen moeite voor te doen en loopt de melk aan alle kanten erlangs omdat het er gewoon uit loopt.
Dr Brown bevalt hier het beste! Difrax lekte bij ons enorm.

Tip: volgende week bij Etos zijn do-za alle flessen (+accessoires) 1+1 gratis!
Dr. Brown vond ik echt het fijnst! Wel prijzig, maar dat is een eenmalige uitgave. We hebben heel veel merken geprobeerd i.v.m. Krampjes en verborgen reflux en dr. Brown werkte bij haar gewoon het best.
If you can dream it, you can do it.
Wij begonnen met een difrax fles, mijn zoontje had erg vaak krampjes en heb toen een dr Brown fles gekocht, krampjes werden meteen minder, dus ik zweer bij dr Brown.
Ik zweer ook bij dr brown. Bij oudste difrax gebruikt en ging redelijk snel stuk (lekken).dr brown vind ik heel fijn. Met de nieuwe flessen (waar niet iedereen fan van is) Kun je als ze groter zijn het systeem eruit laten. Dan is het extra schoonmaakwerk (tov een andere fles) weg.
Ik vind avent wel fijn. Difrax juist niet, wij hadden zo'n smal model en dat was lastig vullen
quote:zonnestraal88 schreef op 14 februari 2017 @ 19:09:

Dr Brown bevalt hier het beste! Difrax lekte bij ons enorm.

Tip: volgende week bij Etos zijn do-za alle flessen (+accessoires) 1+1 gratis!Bij mijn oudste 2 lekten de difrax flessen ook, nu bij de derde helemaal niet. Volgens mij zijn ze verbeterd.
Dr. Brown
Dr Brown's!!! The one and only
Mijn tip; koop geen grote set totdat je weet dat je kindje de fles accepteert.

Mijn zoontje weigerde verschillende flessen (ging te snel, hij stikte erin, ging erna spugen, kreeg er niks uit etc.) de Medela, dr. Brown, Avent, kruidvat en Etos eigen merk en Nub fles werkten bij hem niet. Uiteindelijk was de Difrax met variabele speen voor hem de oplossing.
Wij hebben een difrax startersset gekocht. (S-fles) Ideaal! Zitten meteen ook 2 speentjes bij mocht je die ook gaan gebruiken. Ook hebben wij de flessenwarmer. Het werkt allemaal prima en ons meisje heeft amper last van buikkrampjes gehad!
je zult er hier niet uitkomen vrees ik... eens met siska, koop geen grote set

dochter zweert bij MAM...

avent vindt ze niets, en daar hadden we een hele set van gekocht op voorhand
Onze kleine zoog alle flessen vacuüm behalve Dr. Brown. Enorme fan van deze fles

Heb in het begin nog een tijdje de medela geprobeerd, wat een onding - mijn kleine bleef zich ermee verslikken en denk dat het haar toen ook een paar weken langer in het ziekenhuis heeft gehouden.
Avent zit in één van de babypaketten, dan kun je deze testen. Ik heb zelf een difrax fles erbij gekocht en ik moet nog zien welke fijner is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven