Is dit flirten of zit er toch meer achter??
dinsdag 20 januari 2009 om 09:57
Heb afgelopen weekend een feestje gehad van iemand die 40 werd. Zijn vrienden hadden dit feest voor hem geregeld, en een van zijn vrienden kom ik wel eens tegen in de kroeg of op andere feestjes. Normaal lopen we wel te geinen met elkaar en hebben we de grootste lol samen. Maar dit keer was het anders, hij bleef maar om me heen draaien de hele avond. En opeens stonden we toch wel intiem met elkaar te dansen. Krijg normaal wel eens een lekkere hug van hem, maar zoals hij nu bezig was zo heb hem nog niet eerder meegemaakt hihi. Niet dat ik het erg vond hoor. Hij is dat betreft wel een allermansvriendje, maar krijg het gevoel dat er bij hem meer aan de hand is. Ook nadat hij me via de kwekker van hyves aanspraak en daar nog een paar lekkere opmerkingen maakte van dat het wel heel gezelllig was. Wil graag jullie menig ff weten hierover, want ben zelf niet meer zo objectief zeg maar.
dinsdag 20 januari 2009 om 10:39
quote:knfflbeertje schreef op 20 januari 2009 @ 09:57:
Heb afgelopen weekend een feestje gehad van iemand die 40 werd. Zijn vrienden hadden dit feest voor hem geregeld, en een van zijn vrienden kom ik wel eens tegen in de kroeg of op andere feestjes. Normaal lopen we wel te geinen met elkaar en hebben we de grootste lol samen. Maar dit keer was het anders, hij bleef maar om me heen draaien de hele avond. En opeens stonden we toch wel intiem met elkaar te dansen. Krijg normaal wel eens een lekkere hug van hem, maar zoals hij nu bezig was zo heb hem nog niet eerder meegemaakt hihi. Niet dat ik het erg vond hoor. Hij is dat betreft wel een allermansvriendje, maar krijg het gevoel dat er bij hem meer aan de hand is. Ook nadat hij me via de kwekker van hyves aanspraak en daar nog een paar lekkere opmerkingen maakte van dat het wel heel gezelllig was. Wil graag jullie menig ff weten hierover, want ben zelf niet meer zo objectief zeg maar.Drank?
Heb afgelopen weekend een feestje gehad van iemand die 40 werd. Zijn vrienden hadden dit feest voor hem geregeld, en een van zijn vrienden kom ik wel eens tegen in de kroeg of op andere feestjes. Normaal lopen we wel te geinen met elkaar en hebben we de grootste lol samen. Maar dit keer was het anders, hij bleef maar om me heen draaien de hele avond. En opeens stonden we toch wel intiem met elkaar te dansen. Krijg normaal wel eens een lekkere hug van hem, maar zoals hij nu bezig was zo heb hem nog niet eerder meegemaakt hihi. Niet dat ik het erg vond hoor. Hij is dat betreft wel een allermansvriendje, maar krijg het gevoel dat er bij hem meer aan de hand is. Ook nadat hij me via de kwekker van hyves aanspraak en daar nog een paar lekkere opmerkingen maakte van dat het wel heel gezelllig was. Wil graag jullie menig ff weten hierover, want ben zelf niet meer zo objectief zeg maar.Drank?
dinsdag 20 januari 2009 om 10:46
Ben jij single ? Is hij single ? Zo ja ; vraag je toch eens of hij een keertje wat wil afspreken .
Ik kan niet uit jouw vage omschrijvingen " om me heen draaien , intiem dansen , lekkere opmerkingen " met 100 % zekerheid zeggen wat zijn bedoelingen zijn .
Ik kan niet uit jouw vage omschrijvingen " om me heen draaien , intiem dansen , lekkere opmerkingen " met 100 % zekerheid zeggen wat zijn bedoelingen zijn .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 20 januari 2009 om 10:47

woensdag 21 januari 2009 om 22:09
Het is ook vaak een gevoel wat je er zelf bij hebt. Wat in de ene situatie intiem dansen is, is in een andere situatie (en bij andere personen) misschien wel gewoon dansen. Je ziet het in zijn ogen, blikken en zijn motoriek.
Als jij er warme gevoelens van kreeg, zou ik snel een avondje uit plannen met je hunk
voor nadere analyse natuurlijk *rolt oogjes*
En anders let je volgende keer goed op zijn lichaamstaal en neem je zelf ook een klein stapje in de flirtwereld, om te kijken wat voor dat effect heeft. Weet je meteen waar hij staat denk ik
Ben benieuwd wat hier uit komt!
Als jij er warme gevoelens van kreeg, zou ik snel een avondje uit plannen met je hunk

En anders let je volgende keer goed op zijn lichaamstaal en neem je zelf ook een klein stapje in de flirtwereld, om te kijken wat voor dat effect heeft. Weet je meteen waar hij staat denk ik

Ben benieuwd wat hier uit komt!