Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions

17-02-2017 10:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal!

Ik heb al ongeveer een half jaar wimperextensions, heb ze vorige week bij laten vullen. En mijn ogen waren knalrood, de vrouw die ze zette bij mij zei dat ze dit zelf ook wel eens had. Dus ik maakte me verder geen zorgen, nu een paar dagen verder is de wimperrand rood en dik, het begint zelfs pijn te doen.. Zou het kunnen dat ze niet hygienisch werkt of een andere lijm? Aangezien ze niet reageert op mijn berichten , weet ik niet of ik nu na een ander moet en ze eraf moet laten halen... Iemand ooit het zelfde meegemaakt? En wat heb je toen gedaan? Ik ben volgende week jarig , en wil natuurlijk geen mega ontstoken ogen..
Het lijkt me dat ze ontstoken zijn.

Zou een andere salon in de buurt zoeken en ernaar laten kijken / laten vervangen. Dit kan niet goed zijn voor je ogen.
I'm a goal digger.
Ik zou niet kunnen zeggen of het ontstoken is (daarvoor hoeft het niet perse dat je winpermevrouw onhygiënisch heeft gewerkt, kan ook domme pech zijn en een gewone oogontsteking van een verkoudheidsvirus). Kan ook een allergie zijn voor de lijm, dat kun je zomaar ontwikkelen.

Sowieso zou ik ze laten verwijderen. Ik heb weleens extensions gehad en ze irriteerden toch altijd je ogen heel licht. Als je ogen ontstoken zijn, moet je geen extra irritatie erbij hebben! Dus als je niet bij haar terecht kan, zou ik naar een ander gaan om het eraf te halen.

Momenteel heb ik een lash lift laten doen. Het is erg natuurlijk en gaat langer mee dan extensions. Je moet er wel mascara overheen doen om echt langere wimpers te krijgen, maar ze staan stukken opener. Misschien een idee als je ogen tot rust zijn gekomen?
Reinig je je wimpers wel eens? Je moet het zo zien: wimpers zorgen ervoor dat er geen vuil in je ogen komt. Normaal zonder extensions maak je die wimpers vaak wel iedere dag schoon, omdat je dan mascara eraf haalt of gewoon je gezicht lekker wast. Maar bij wimperextensions wordt dat vaak niet gedaan, en blijft het vuil er dus in hangen.

Op internet is een receptje te vinden over eigen wimpershampoo. Ik geloof dat het iets was van 1/5 zwitsal babyshampoo op 4/5 water of zoiets. Maar dat moet je even uitzoeken.

En voor nu de wimperextensions eraf laten halen en naar de dokter voor een zalfje oid.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Dat heb ik ook gehad, ik kreeg een fikse ontsteking door een allergische reactie op de lijm. Mijn advies: gauw laten weghalen anders word het erger en erger. Ik moest uiteindelijk oogdruppels en antibiotica slikken omdat ik te eigenwijs was.
Don't waste your time or time will waste you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven