Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
hee zwanger kipje
Hallo!

Suze, wat geweldig!!! Van harte gefeliciteerd!En een hele goede zwangerschap gewenst (zonder kots!)!

Eindelijk weer een goed berichtje hier.

Bam, leuk je te lezen!! Hoe voel je je? Lig je nog naast dat muffe mens? En fijn om je mannen weer gezien te hebben?

Klote, die jeuk zeg! Krijg je nooit rust.

Sterkte daar!

Voor Simon ook heel veel beterschap!! Hoop dat hij gauw opknapt Jinny. Daar is het hoog tijd voor. Hoe gaat het morgen met T. als man weer te werk gaat??

Amalia gefeli met je tijdelijke job! Goed dat je het hebt gedaan, misschien wat afleiding na de zieken, de hond en man's twijfel? Succes met regelen van alles!
Bam!!! Haaaai, je hebt de computerroom gevonden en bereikt! Loop je nu met zo'n driepoot met zakjes infuusspul achter je aan? Gedoe... Was het gezellig, je mannen op bezoek? Doe rustig aan hoor, je kunt morgen ook nog forummen he

Mal, gefeliciteerd! Opgelucht? Wanneer ga je op kraambezoek? Of zie je dat nog wel?

Star, fijn thuis kotsen dus. Wel zo rustig!

Enka, knot met beige soepjurk, haha! So not you!

Suus, en, al een leukere zender gevonden? Anders kijk je toch op je laptop? Nou ja, volgens mij is er sowieso niks leuks.

Amalia, helemaal vergeten, je eerste dag! Hoeveel kabouters had je, en wat heb je met ze gedaan? Ha ha, ben je niet uitgeteld?

Ik heb m'n portie wereldnieuws wel gehad met het 8 uur journaal, kijk met een half oog CSI. Vriend voor de derde avond op rij (vierde?) bij z'n moeder. Ze wordt morgen opgenomen (maximaal 3 weken, daarna dagbehandeling), hopelijk geeft dat een tijdje wat rust.
Wat heeft ze precies, Hel? Woont ze alleen?

Ja, Mal opluchting!

Heeft ze geen microcefalie?
Hel, wassup met schoonmama? Ik heb iets gemist geloof ik?
Amalia, wanneer zit jij op die camping?
Su 18 juli en dan 3 weken. Kom je ook? Gezellie!!!! Met dikke buik! Joepie! Ooohooh, dat is zooo fijn als je zwanger bent; staat die bikini eindelijk eens fijn met dikke buik.

Hel, ik heb precies 4 uur gewerkt hoor ha ha ha. 2 poepluiers, van hetzelfde jochie. Vinnik nie fijn... maargoed, ik rook het dus ook maar even opruimen. Verstand en neus op nul en gaan.

Laurens is met Berend nog bij mijn ouders, komen morgen terug. Beer niet ziek, Laurens wel nog steeds ondanks ab. Hij is doodmoe arm schaap. Morgen ha maar weer bellen. Mss even bloed prikken?

Moeders heeft net gehandwerkt. Met vilt een hartje gemaakt met nog 2 kleine hartjes in elkaar erop en vulling erin. Lint eraan. Taaadaaa!! Lief helemaal verbaasd over mijn kwaliteiten Heb allemaal zwangeren om me heen en vind het wel leuk iets zelf te maken. Dus Star en Hel, daar kom ik aan over 8 mnd met m'n eigen knutsel 2 roze maar denk ik hè?

Compu, hoe is het met het oortje van Cg? Helemaal beter en jij al gewend?
Star en Hel? Verstand nog steeds op nul?

Arm oud vrouwtje Hel en dan zo over de rooie, naar.
Suus, ga je KAMPEREN? Dat vind ik nou helemaal niks voor jou

Ik moet vent ook nog steeds zo ver krijgen, al is het maar in een huisje, ik wil wel naar een campingachtig iets.
Hel ook al zwanger?????

Ik gok op een jongen hier hoor.
Lieverd, ik ben dol op kamperen! Mijn vent echter niet dus het wordt een huisje/stacaravan.

Amalia, helaas: een maand eerder gaan we, net voor de grote vakantie.
Inschattingsfoutje Zitten met hetzelfde soort vent dus.
Wc-rollen probleem zeker ook daar?
Ja en een bed, je gaat toch niet op een bed waar lucht in zit slapen.
zit jij trouwens op een maandtopic?? Ik twijfel: september 2009 zitten ze nu al te zeuren dat het niet te druk mag worden. Krijg er een beetje de kriebels van.
dat van dat bed kan ik me nog iets bij voorstellen, zeker dit jaar, zal met een 7 maanden buik niet al te plezierig liggen op luchtbed.. Maar goed: vorig jaar ook stacaravan gedaan en beviel ons allebei erg goed dus dat wordt hem nu weer. En camping die Amalia riep ziet er top uit. Italie is alleen wel en tikkie ver rijden. Na ja, ik heb nog wel even...
quote:Suze2 schreef op 20 januari 2009 @ 21:38:

zit jij trouwens op een maandtopic?? Ik twijfel: september 2009 zitten ze nu al te zeuren dat het niet te druk mag worden. Krijg er een beetje de kriebels van.

Bij die zit in niet, die gingen al ledenstop aanvragen bij moderator, Dahaaaag, dan verkas je maar naar Babybrabbel ofzo. Ik schrijf wat mee bij jaaaaaaa, eind augustus/begin september, wel ok groepje zo te zien.

Italië wel ver inderdaad, mijne haat rijden, ik vind het zelf niet erg. Ik vond die plek van Mal erg mooi (Zuid-Frankrijk) maar denk dat vent dat ook ver vindt. Grrrr.
neee, niet naar een ander forum, hier is het leuk. Star HEL en Suze zwanger

T is dat ik net ongesteld ben geweest maar anders zou je rare dingen gaan denken hier ha ha haa.

Oja een maand eerder. Nee, wij gaan lekker in het hoogseizoen
Fijn hoogseizoen

Hee, mijn broek wil niet meer dicht, begint dat nu al bij een tweede? Help?
quote:amalia schreef op 20 januari 2009 @ 21:45:

Oja een maand eerder. Nee, wij gaan lekker in het hoogseizoen wrom?? Man anders geen vrij?
quote:Star schreef op 20 januari 2009 @ 21:48:

Fijn hoogseizoen

Hee, mijn broek wil niet meer dicht, begint dat nu al bij een tweede? Help? Ik had er bij 2e geen last van maar op dit moment zitten mijn darmen me ernstig in de weg... Hopelijk gaat dat nog wel een beetje beter binnenkort
Mijn darmen zitten zo ongeveer onder mijn oksels zo voelt het.
dat heb ik dus ook: opgeblazen!!!!!!

Qua maandtopic: ik zal er nog eens even over denken. En als ik dan wat wil open ik wel een nwe.
te bed: weltrusten!
Hallo

Oh Bam, ook dat nog erbij, shit!

Jin, sms gehad, nogmaals een

Amalia, heb je gedacht aan een oppas voor Berend?

Hel, .

Star, oh, oh, broek nu al niet meer dicht . Goed dat je verplicht rust moet nemen, lekker chillen thuis

Lianne heeft vandaag op het potje gepoept. Ze was helemaal trots.

Ben vanmiddag met Tim naar het inloopspreekuur geweest van het CB. Hij is een kilo aangekomen in vier weken, dus dat gaat goed. Hij heeft nog wel een fles nodig van 23.00u ookal drinkt hij die slapend en meestal laat hij wat staan. Dat weten we dus ook weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven