Mode & Beauty alle pijlers

Haar kaal scheren?

18-02-2017 17:52 147 berichten
Ik ben stom geweest. Haar geblondeerd van zwart naar heel licht. Haren begonnen af te breken. Nu heb ik plukken van 2/3/4 cm en lamge stukjen haar over de schouder. Haar was tot mijn billen bijna. Heb al tot mijn schouders geknipt maar het ziet er fewoon niet uit mwt die korte plukken. Zal ik het gewoon afscheren? Dan kan het gezond groeien. Draag tijdelijk een hoofddoekje om het te verbergen.
Wat wil je nou "bewijzen"Ttass?

Alle reacties Link kopieren
Ik heb de nijging om je te gaan staffen voor al die plaatjes die precies opelkaar lijken. spam
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Wat vind je van de inspiratie TO van iedereen die voorbeelden heeft geplakt?
Oke , de foto's van Tsass is wel beter dan kaal maar blij wordt je er volgens mij niet van als jein de spiegel kijkt.
En als de kale klets niet staat kun je nog altijd een pruik opzetten.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 19:46:

Oke , de foto's van Tsass is wel beter dan kaal maar blij wordt je er volgens mij niet van als jein de spiegel kijkt.

Tuurlijk wel. Als je kort haar mooi vindt staan bij jezelf dan word je daar blij van. Ik heb het kort en superkort gehad en ook lang, vond het allemaal leuk staan.

Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen blij worden van een bosje vlashaar omdat ze zo nodig lang haar moeten.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 19:46:

Ja nu weten we het wel, jij vindt kort haar niet mooi. Ik vind de vrouwen die hier als voorbeeld worden gebruikt stuk voor stuk mooi en supervrouwelijk (okee op Grace Jones na, das net een kerel).

Zelf voel ik mij ook altijd supervrouwelijk als ik mijn haar kort heb laten knippen ( ik varieer heb soms kort en soms wat langer haar). Vrouwelijk of niet heeft veel meer met gelaatstrekken te maken. Een vrouw met een erg grof gezicht en lang haar kan minder vrouwelijk zijn dan een vrouw met fijne gelaatstrekken en kort(er) haar. En bij mijzelf (fijne gelaatstrekken, maar waardeloos haar) geeft korter haar juist een vrouwelijker effect.
quote:shala91 schreef op 18 februari 2017 @ 20:08:

[...]

Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen blij worden van een bosje vlashaar omdat ze zo nodig lang haar moeten.Dit dus. Als je een mooie volle bos hebt is lang haar prachtig. Maar dat geforceerde lang haar om het lange haar doet het echt niet bij iedereen. Kortom, pas je kapsel aan bij wat jou het beste staat. De gedachte dat alleen lang haar mooi is (en kort haar zelfs lelijk) doet vaak geen recht aan de werkelijkheid.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 19:39:

Jij bent gewoon een zelfingenomen tut die andere mensen beoordeeld puur op hun haardacht.

Hoe bekrompen, bevooroordeeld en zelfingenomen kan je zijn!

En voor dat je gaat zeggen dat dat " jou mening is" ; mensen lelijk noemen is geen mening. Dat is haat.
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 20:25:

[...]

Jij bent gewoon een zelfingenomen tut die andere mensen beoordeeld puur op hun haardacht.

En voor dat je gaat zeggen dat dat " jou mening is" ; mensen lelijk noemen is geen mening. Dat is haat.mensen lelijk vinden en dat benoemen is een mening. Ik vind ryanne mooi, andere niet, het is een mening.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Dragisa schreef op 18 februari 2017 @ 20:25:

[...]

En voor dat je gaat zeggen dat dat " jou mening is" ; mensen lelijk noemen is geen mening. Dat is haat.Ik haat geen mensen die niet mooi zijn. En ik beoordeel mensen niet om hun haardracht. Ik zeg alleen mijn eerlijke mening dat ik het niet mooi vind dus als ik TO was dat ook niet zou doen.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 21:04:

[...]

Ik haat geen mensen die niet mooi zijn. En ik beoordeel mensen niet om hun haardracht. Ik zeg alleen mijn eerlijke mening dat ik het niet mooi vind dus als ik TO was dat ook niet zou doen.Je zei letterlijk dat je Amber Rose en andere vrouwen met kort haar lelijk acht. Lelijk!

Je denkt echt het recht te hebben om een mens puur op het uiterlijk lelijk te noemen? Nogmaals: weet je wel wat dat woord met iemand doet? En dat baseer jij alleen maar op haardracht!

Vind je jezelf geen ongelofelijk trut wegens het feit dat je iemand "lelijk" noemt, puur vanwege de manier hoe diegene zijn haar draagt?

Wat voor schoonheidskoningin ben jij dat wel niet?
Jij valt mij aan maar ik ga me niet verdedigen. Ja , ik vind die vrouwen persoonlijk erg lelijk en wat lelijk is dat is een kwesie van smaak.
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 21:22:

Jij valt mij aan maar ik ga me niet verdedigen. Ja , ik vind die vrouwen persoonlijk erg lelijk en wat lelijk is dat is een kwesie van smaak.

Ik val jou helemaal niet aan.

Ik hoop maar dat als jij je haar ooit verliest, om wat voor reden dan ook, dat jou familie en vrienden je niet recht in je gezicht lelijk noemt.

Ik ben ook kaal geweest. Ik ben blij dat ik nooit zo'n trut in mijn omgeving heb gehad die mij daarom "lelijk" noemde.

Denk er even over na, zou ik zeggen.
quote:shala91 schreef op 18 februari 2017 @ 20:08:

[...]

Tuurlijk wel. Als je kort haar mooi vindt staan bij jezelf dan word je daar blij van. Ik heb het kort en superkort gehad en ook lang, vond het allemaal leuk staan.

Ik kan me niet voorstellen dat sommige mensen blij worden van een bosje vlashaar omdat ze zo nodig lang haar moeten.Zo eens. Ik heb wel veel haar, maar toch stond lang haar me voor geen meter. Ik had het zoveel eerder moeten kort knippen. Het wordt echt nooit meer lang.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wil je toch even zeggen dat ik het echt superk*t voor je vindt.. lang of kort: allemaal prima zolang het je eigen keuze is en je zegt dat je haar heel lang was, niet dat je het niet erg vind dat het zo afgebroken is..

Ik heb zelf lang haar en zou het echt vreselijk vinden als ik om wat voor reden dan ook naar kort moet.

Geen keuze mogelijk, als je zelf zegt ik WIL het kort is het toch wat anders dan wanneer het afbreekt.

Is mij ook een keer gebeurd het was nog net tot op mijn schouders en heel dun geworden door medicijngebruik, ik baalde er behoorlijk van omdat ik gewoon blij was met mijn lange haar!

Dat gezegd hebbende: er zit niks anders op dan naar een echt goede kapper te gaan en je daar te laten adviseren, kort model of inderdaad alles eraf. Kan er moeilijk over oordelen zonder het te zien en weet ook niet of je weer terug lang haar wilt of dat je kort haar ook prima vind.

Een kapper kan wellicht een kapsel knippen zodat het leuk zit én mooi door kan groeien.

Succes!!
quote:Blondie456 schreef op 18 februari 2017 @ 21:22:

Jij valt mij aan maar ik ga me niet verdedigen. Ja , ik vind die vrouwen persoonlijk erg lelijk en wat lelijk is dat is een kwesie van smaak.Je hebt niks verkeerd gezegd, volgens mij. Sommigen hebben moeite om uiterlijk en innerlijk los van elkaar te zien. Dus als jij iemand lelijk vindt, vat een ander dat op alsof je zegt dat je het een slecht mens vindt. Ik begrijp je wel, ik ken ook een paar aardige, maar erg onaantrekkelijke personen. Andersom heb je ook, uiterlijk heel mooi, maar rot van binnen.
waarom zie ik de plaatjes niet???
de zij en achterkant opknippen en in de rest extensions laten zetten of zelf doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven