Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met Breastpills?

22-02-2017 09:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
He dames

Zijn er hier dames die ervaring hebben met Breastpills? (Of andere soorten om je lichaamsvormen aan te passen)

Ik zou namelijk graag 1-2 borstmaten groter willen, maar vind een borstvergroting d.m.v. een operatie riskant en niet helemaal mijn ding. Over de pillen lees je op internet wel van alles, maar ik geloof niet alles wat op internet staat en wil absoluut geen pillen slikken die schadelijk zijn of iets dergelijks. Ook wil ik niet betalen voor pillen die geen effect hebben. Daarom vraag ik me af of er hier mensen met ervaring zijn, zodat ik het ook echt ervaringen van een gebruiker heb, en niet alleen van een verkoper. Ik ken overigens één persoon die soortgelijke pillen slikt en er zeer positief over is, maar die zijn voor borst én billen en ik wil mijn billen graag laten voor wat het is

Graag hoor ik van jullie! Hou het aardig in dit topic aub
Love my life.
Ik heb op internet ooit wel iets gelezen over Breastgrow, zelf geen ervaring mee (ik geloof er niet zo heel erg in eerlijk gezegd)

Artikel
Je lichaamsvormen aanpassen met pillen

Daar geloof ik niet zo in.
accepteer jezelf. investeer daarin
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ja, ik heb die uitgeprobeerd, wilde ook wat grotere en stevigere borsten. Maar mijn hemel, wat een rotdingen, ipv 1 of 2 maten bleven ze maar groeien, echt veel groter dan ik had gewild en ik wist ook niet hoe ik dat kon stoppen. Daarnaast vielen in die tijd ook veel van mijn tanden uit. Ik weet niet of het daarmee te maken had, dat kan ik niet bewijzen, maar ik zou dat spul echt nooit meer nemen.

Dit zijn mijn voor en na foto's.

quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 09:25:

Ja, ik heb die uitgeprobeerd, wilde ook wat grotere en stevigere borsten. Maar mijn hemel, wat een rotdingen, ipv 1 of 2 maten bleven ze maar groeien, echt veel groter dan ik had gewild en ik wist ook niet hoe ik dat kon stoppen. Daarnaast vielen in die tijd ook veel van mijn tanden uit. Ik weet niet of het daarmee te maken had, dat kan ik niet bewijzen, maar ik zou dat spul echt nooit meer nemen.

[afbeelding]

[afbeelding]grappig hoor
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Hoe weten die pillen dat ze alleen voor de borsten zijn, of voor borsten en billen, en niet voor de rest van het lichaam? Borsten bestaan uit vetweefsel en klier- en bindweefsel.

Ik neem aan dat die pillen het klier- en bindweefsel laten groeien? Hoe kunnen dan de billen groeien? (en als die pillen het vetweefsel laten groeien ipv het bindweefsel, hoe kan het dat dan niet al je vetweefsel groeit?)
Dat geloof je toch niet?? Enfin, voor sappige wonderen ben ik altijd in. Grotere borsten dan mijn b-maatje hoef ik niet trouwens. Die lopen ook lekkerder; deinen niet zo.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Marana_ schreef op 22 februari 2017 @ 09:26:

Hoe weten die pillen dat ze alleen voor de borsten zijn, of voor borsten en billen, en niet voor de rest van het lichaam? Borsten bestaan uit vetweefsel en klier- en bindweefsel.

Ik neem aan dat die pillen het klier- en bindweefsel laten groeien? Hoe kunnen dan de billen groeien? (en als die pillen het vetweefsel laten groeien ipv het bindweefsel, hoe kan het dat dan niet al je vetweefsel groeit?)Klopt precies wat je zegt. Een vriendin heeft die dingen (jaren geleden) een tijd geslikt. Borsten groeiden wel iets, maar de rest dus ook
quote:Over de pillen lees je op internet wel van alles, maar ik geloof niet alles wat op internet staatDus toen dacht je 'ik vraag het op het Viva forum'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Is het geen optie om een paar kilo eraan te eten? Je borsten zullen dan hopelijk ook groeien.

Of zelfacceptatie.
quote:himalaya schreef op 22 februari 2017 @ 09:37:quote:Over de pillen lees je op internet wel van alles, maar ik geloof niet alles wat op internet staatDus toen dacht je 'ik vraag het op het Viva forum'?
quote:himalaya schreef op 22 februari 2017 @ 09:37:quote:Over de pillen lees je op internet wel van alles, maar ik geloof niet alles wat op internet staatDus toen dacht je 'ik vraag het op het Viva forum'?Jep, vragen en oriënteren kan nooit kwaad toch?
Love my life.
quote:Renaissance schreef op 22 februari 2017 @ 09:25:

[img]http://static.ilykecdn.com/uploads/2016 ... 297820.jpg[/img]

[img]http://static.gamespot.com/uploads/orig ... -chels.jpg[/img]En hoe is het nu met je? Hangende theezakjes tassen/vel. Is het zo gebleven, of moet je nu wel blijven slikken en ben je nu ook kaal?
Ik zeg ook niet dat ik het ga doen, want ik ben verder hartstikke tevreden met mijn lichaam, dus ik ga er niet extra kilo's aan eten, aangezien ik een mooi figuur heb. Mijn vraag was alleen of hier mensen eigen ervaring hebben. Ik weet ook wel dat de meesten er niet in geloven. Ik geloof er zelf ook niet zo in, en juist daarom was mijn vraag of er mensen waren die het tegendeel konden bewijzen. Als blijkt van niet begin ik er niet aan. Simple as that Bedankt voor de reacties so far
Love my life.
Ik geloof daar niet in, als je grotere borsten wilt dan kun je beter meer eten of je doet kipfilets in je cups waardoor het groter lijkt.
quote:Schattebell schreef op 22 februari 2017 @ 09:46:

Ik zeg ook niet dat ik het ga doen, want ik ben verder hartstikke tevreden met mijn lichaam, dus ik ga er niet extra kilo's aan eten, aangezien ik een mooi figuur heb. Mijn vraag was alleen of hier mensen eigen ervaring hebben. Ik weet ook wel dat de meesten er niet in geloven. Ik geloof er zelf ook niet zo in, en juist daarom was mijn vraag of er mensen waren die het tegendeel konden bewijzen. Als blijkt van niet begin ik er niet aan. Simple as that Bedankt voor de reacties so farIk snap je wel een beetje. Ik heb door vrij veel sporten mijn figuur zo ongeveer hoe ik het het mooist vindt maar vind die kleine cup net een beetje jammer ;). Maar goed, kan me ook niet voorstellen dat er middelen bestaan die zo lokaal werken dus ik leer er maar van houden.
Ik zou zwanger worden en tot in de eeuwigheid borstvoeding geven .

Niet die onzin gaan slikken. Is echt niet goed voor je lijf. Gewoon kipfiletjes in je bh en sparen voor ok. Stukken minder schadelijk dan al die troep slikken...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ik stel graag 2 cupmaten beschikbaar trouwens. Als jij de manier vindt om ze over te zetten
Waarom zouden zo veel vrouwen een operatie ondergaan als je met een simpel pilletje van cup A naar cup C kan gaan?
Sommige vrouwen groeien wel wat van pilgebruik.

En dan bedoel ik die anticonceptie
quote:Schattebell schreef op 22 februari 2017 @ 09:43:

[...]

Jep, vragen en oriënteren kan nooit kwaad toch?Maar hier (want internet) kunnen we toch ook van alles zeggen wat niet waar blijkt te zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Toen ik een jaar of 17 was ging ik ook die achterlijke pillen proberen.. 3 jaar later ging ik onder het mes.

Oh ja, ik vond het het waard maar dat is ieder voor zich. De operatie dan he.
Nothing worth having ever comes easy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven