Gezondheid alle pijlers

Wat doe je met je Nuvaring...

22-01-2009 19:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
als je hem niet inhebt?

Op de bijsluiter staat dat die hoogstens 3 uur uit mag zijn. Maar wat doe je er dan mee?

Sinds vandaag heb ik er een en dat vroeg ik me af.

Hij zit bij mij vrij laag. Maar 2 cm diep ofzo. In de bijsluiter staat dat dat verder niet uit maakt, maar ik had verwacht dat je hem veel dieper zou moeten dragen (dat lukt alleen niet).

En merk je er wat van tijdens het vrijen? Ik verwacht dat wel omdat ie niet zo diep zit, maar ik zal er binnenkort vast achter komen
Ik haal mijn nuvaring er nooit tussentijds uit. Mijn vriend voelt de ring wel tijdens de sex, maar niet onplezierig
Dat kan natuurlijk ook
Hooguit dat jouw espressootje eens zal 'ringsteken'... summerman ook weleens gedaan.

Ik heb hem weleens uitgehaald hoor... wat ik er dan mee deed?

Eh, nou, toen stond mijn bed onder de vensterbank, dus legde ik hem daarop. Op de vensterbank dus.

Daarna afspoelen en weer in.

Maar je kunt hem ook om je oor hangen ofzo?

En dat je hem voelt hoeft idd niet heel onplezierig te zijn ... *Hai, sjar-lieffie!*
Computer says nooooo
Ik liet hem er altijd in, maar bij mij zat hij ook zo diep dat ik hem er maar met moeite uit kon halen (mijn baarmoeder ligt uitzonderlijk diep)

Manlief heeft nooit iets ervan gemerkt

Om je oor hangen hahaha
Hi lieve summie *zie stoppen met roken topic*

Sorry voor het offtopic gaan.
Wauw ja ik zal hem eens aan zn oor hangen. Misschien vindt ie dat wel veel spannender dan ringsteken

Oke, maargoed.... blijkbaar hoef je 'm er niet uit te halen, want je voelt 'm niet, of je hebt er iig geen last van

Mijn baarmoeder ligt blijkbaar uitzonderlijk ondiep, want ik duw die ring helemaal door, maar dan voel je m nog direct zitten.
Hier gaat 'ie ook pas na drie weken weer uit...
Sommige mannen merken het wel andere weer niet, maar ligt dat aan de vrouw of de man ;)?

Verder kan je hem prima eruit halen. Je kan ook het zakje bewaren en hem even daarin leggen. Spoel hem wel eerst even af voordat je hem erin stopt.

Misschien kan je proberen onder de douche en dan gehurkt zitten. Dat kan ook helpen.
Altijd in, soms uit bij sex als een van ons er last van had (niet altijd). Dan legde ik hem even op een handdoek ofzo neer. Nadien even afspoelen onder de kraan en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven