Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:_Inkie_ schreef op 28 februari 2017 @ 14:07:

[...]

Ja dat is waar, aan de andere kant als ik zeg dat Doornroosje mij steeds vieze berichten stuurt gelooft geen hond dat. En toch doet ze dat

Tuurlijk gelooft niemand dat.

(Je hebt een PB )
Life is short. Eat dessert first.
quote:Oudblond schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

[...]

Ik geloof je lieverd, ik kreeg net ook weer een blok smeltende chocola door mijn brievenbus gemikt. Kan niet anders dan dat zij dat doet.Nou, dat zou ik echt nooit doen. Je gaat chocolade toch niet weggeven! Iemand probeert mij erin te luizen.
quote:_Inkie_ schreef op 28 februari 2017 @ 14:13:

[...]

Ik hoop dat het snel ophoudt zeg, dit is toch niet normaal Dit.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 14:17:

[...]

Nou, dat zou ik echt nooit doen. Je gaat chocolade toch niet weggeven! Iemand probeert mij erin te luizen. Jaja, dat argument heb je eerder gebruikt
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 14:17:

[...]

Nou, dat zou ik echt nooit doen. Je gaat chocolade toch niet weggeven! Iemand probeert mij erin te luizen.
Thanks.

Voor iedereen die een hart onder de riem steekt. Doet me ontzettend goed.
quote:doornroosje9 schreef op 28 februari 2017 @ 14:16:

[...]

Tuurlijk gelooft niemand dat.

(Je hebt een PB )Oh jee meer vunzigheid
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 14:10:

Nee, dat is niet mijn stalker impala.Wie dan wel als ik vragen mag?
quote:Meliora- schreef op 28 februari 2017 @ 12:37:

[...]

Nou, er staat een contactverbod maar dat helpt geen ene flikker. Want ze blijft mij opzoeken en brieven sturen. Voorheen kwam ze ook langs op mijn werk.

Ik blijf aangifte doen voor dossieropbouw..damn wat gestoord.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 13:51:

[...]

Ik snap dan ook niet dat mensen linkjes van bv funda delen. Hoe makkelijk te vinden wil je zijn?In mijn enthousiasme deel ik ook weleens dingen waar een dergelijke stalker mee aan de haal zou kunnen gaan. Misschien heel naïf maar ik had het gewoon niet verwacht dat er zulke gestoorden hierop zitten. Ik heb ook altijd het idee dat er hier best wel actief gefilterd word en zulke figuren geen kans krijgen, maar het blijft natuurlijk een openbaar forum waar iedereen toegang tot heeft en mee kan lezen. Het is dan ook je eigen verantwoordelijkheid om geen info te delen die zulke toestanden in de hand zouden kunnen werken. Daar heb je helemaal gelijk in.
quote:Bblientje schreef op 28 februari 2017 @ 14:26:

[...]

In mijn enthousiasme deel ik ook weleens dingen waar een dergelijke stalker mee aan de haal zou kunnen gaan. Misschien heel naïf maar ik had het gewoon niet verwacht dat er zulke gestoorden hierop zitten. Ik heb ook altijd het idee dat er hier best wel actief gefilterd word en zulke figuren geen kans krijgen, maar het blijft natuurlijk een openbaar forum waar iedereen toegang tot heeft en mee kan lezen. Het is dan ook je eigen verantwoordelijkheid om geen info te delen die zulke toestanden in de hand zouden kunnen werken. Daar heb je helemaal gelijk in.+1
quote:Elfje112 schreef op 28 februari 2017 @ 14:22:

[...]

Wie dan wel als ik vragen mag?

+1

Echt super naar voor je en ik hoop dat het ooit gaat stoppen. Wat lopen er toch zieke mensen rond.

[...]

In mijn enthousiasme deel ik ook weleens dingen waar een dergelijke stalker mee aan de haal zou kunnen gaan. Misschien heel naïf maar ik had het gewoon niet verwacht dat er zulke gestoorden hierop zitten. Ik heb ook altijd het idee dat er hier best wel actief gefilterd word en zulke figuren geen kans krijgen, maar het blijft natuurlijk een openbaar forum waar iedereen toegang tot heeft en mee kan lezen. Het is dan ook je eigen verantwoordelijkheid om geen info te delen die zulke toestanden in de hand zouden kunnen werken. Daar heb je helemaal gelijk in.

Ik ben ook weleens in verleiding een foto te delen want ik mijn huis. Maar het is zo specifiek dat ik dan mijn anonimiteit zo kwijt ben.

Laat je je fundalink achter en heb je een ander huis gekocht en daarvoor een overbrugging afgesloten, dan is het niet moeilijk je nieuwe adres ook te vinden.

Sowieso een adres googlen kan veel info geven.

Eens in de zoveel tijd een nickchange vind ik gezond. Loepje werkt dan niet meer.

Tenzij je erg goed bent in het bewaken van je praaaivisie.

[...]

In mijn enthousiasme deel ik ook weleens dingen waar een dergelijke stalker mee aan de haal zou kunnen gaan. Misschien heel naïf maar ik had het gewoon niet verwacht dat er zulke gestoorden hierop zitten. Ik heb ook altijd het idee dat er hier best wel actief gefilterd word en zulke figuren geen kans krijgen, maar het blijft natuurlijk een openbaar forum waar iedereen toegang tot heeft en mee kan lezen. Het is dan ook je eigen verantwoordelijkheid om geen info te delen die zulke toestanden in de hand zouden kunnen werken. Daar heb je helemaal gelijk in.Ja eens! Ik deel ook veel te veel. Heb nu net al mijn berichten gecheckt en zo nodig aangepast.
Man is hier overigens erg alert op. Je weet nooit met wie je praat op internet.

Via werk krijg ik ook aardig wat mee vanwege beveiliging.

Dan komt er een pentester verhaaltje doen. Voluit heet dat penetratietester
M, ik heb je mail gezien en beantwoord.
Hoe kun je nou 'redelijk hetro' zijn?
quote:Katalina schreef op 28 februari 2017 @ 15:03:

Hoe kun je nou 'redelijk hetro' zijn?

Das maar een beetje bi.

Iemand heeft een nieuwe nick ivm persoonlojk probleem. En dan denk ik toch volgens mij ben je die en die.

Hoe kun je nou 'redelijk hetro' zijn?Bizar weer
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 15:05:

[...]

Das maar een beetje bi.

Iemand heeft een nieuwe nick ivm persoonlojk probleem. En dan denk ik toch volgens mij ben je die en die.Ik herken nooit iemand na een nick wisseling

Hoe kun je nou 'redelijk hetro' zijn?Dat vraag ik me ook af, maar wellicht vaak hetro maar soms toch aangetrokken voelen tot je eigen gender?
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:09:

[...]

Dat vraag ik me ook af, maar wellicht vaak hetro maar soms toch aangetrokken voelen tot je eigen gender?Zoals het bedoeld werd was het meer als vroeger , als jongen, een hele beste vriend hebben.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2017 @ 15:12:

[...]

Zoals het bedoeld werd was het meer als vroeger , als jongen, een hele beste vriend hebben.O zo
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:09:

[...]

Dat vraag ik me ook af, maar wellicht vaak hetro maar soms toch aangetrokken voelen tot je eigen gender?Maar ben je dan niet gewoon bi?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2017 @ 15:12:

[...]

Zoals het bedoeld werd was het meer als vroeger , als jongen, een hele beste vriend hebben.En dit idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven