Napraattopic deel 78

15-02-2017 17:23 3074 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Katalina schreef op 28 februari 2017 @ 15:14:

[...]

Maar ben je dan niet gewoon bi?Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ik
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:17:

[...]

Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ikHet gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 februari 2017 @ 15:22:

[...]

Het gaat over een vent die vroeger een beste vriend had. Zuiver platonisch en zo. En die dan redelijk hetero noemen vanwege die vriendschap.Dat is raar om die man dan redelijk hetero te noemen. Bedankt voor je aanvulling had het topic verder niet gelezen (sterker nog ik kan topic niet eens vinden )
quote:Zinerva schreef op 28 februari 2017 @ 15:17:

[...]

Lijkt mij ook, maar niet iedereen wil dat erkennen of zichzelf zo noemen denk ik

Dat zou kunnen.

Nja, ik zou mezelf ook geen bi noemen alleen maar omdat ik vroeger heel close was met een beste vriendin. Beetje vreemd van die TO dat ze haar vriend daardoor als redelijk hetero bestempeld, wat dat dan ook mag betekenen.
Oh BGB was me voor
Next: zegt er een dat seks zonder liefde ongeveer gelijk staat aan verkrachting....
Jah kijk wie het zegt ook...
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 15:29:

Next: zegt er een dat seks zonder liefde ongeveer gelijk staat aan verkrachting....Onbegrijpelijk hoe komt ze erbij
O van de melk weggeven zonder koe is weer een andere toch?
Val vandaag wel van de ene verbazing in de andere omtrent de topics hier op viva
Die spoort af en toe niet helemaal.
https://vimeo.com/59147477 Grappige shorty: Little Miss Eyeflap (Skylappjenta).
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 15:35:

O van de melk weggeven zonder koe is weer een andere toch?Haha huh?
Lijkt me niet slim dit allemaal hier. Zo'n stalker smult toch van deze aandacht? En iedereen maar gissen om wie het gaat en elkaar met de nek aankijken. Lijkt me bij de politie horen.
quote:Katalina schreef op 28 februari 2017 @ 15:39:

[...]

Haha huh?Dat ging over een scharrel en dan wordt er gezegd dat je dat niet buiten een relatie moet doen
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 15:49:

[...]

Dat ging over een scharrel en dan wordt er gezegd dat je dat niet buiten een relatie moet doenAahh haha nog nooit van gehoord!
quote:Star schreef op 28 februari 2017 @ 15:47:

Lijkt me niet slim dit allemaal hier. Zo'n stalker smult toch van deze aandacht? En iedereen maar gissen om wie het gaat en elkaar met de nek aankijken. Lijkt me bij de politie horen.Om achterdochtigheid jegens mij te voorkomen. Ik ben het niet.
Zelfverkrachting?
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 28 februari 2017 @ 15:29:

Next: zegt er een dat seks zonder liefde ongeveer gelijk staat aan verkrachting....

Zal ik mezelf alvast aangeven bij de pliesie wegens ONS-en tijdens studententijd?

Of is dat al verjaard?
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2017 @ 16:07:

[...]

Zal ik mezelf alvast aangeven bij de pliesie wegens ONS-en tijdens studententijd?

Of is dat al verjaard?Nee hoor hoeft niet. Maar je moet wel naar een psychiater vanwege zelfverkrachting en automutilatie.
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2017 @ 16:04:

[...]

Om achterdochtigheid jegens mij te voorkomen. Ik ben het niet. Ik ook niet.
quote:Katalina schreef op 28 februari 2017 @ 16:09:

[...]

Nee hoor hoeft niet. Maar je moet wel naar een psychiater vanwege zelfverkrachting en automutilatie.
Beste forummer, deel 78 zit vol. Deel 79 is zojuist geopend!

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ThunderassMan schreef op 28 februari 2017 @ 16:04:

[...]

Om achterdochtigheid jegens mij te voorkomen. Ik ben het niet. Da ken je nou wel segguh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven