Preston palace ervaringen

01-03-2017 16:59 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoooi

Ik ben uitgenodigd voor een familieweekend in preston palace. Nu ken ik de reclames en heb ik op de site gekeken waar het er wel 'oke' uit zag. Nu hoor ik dus van een vriendin van mij dat het een tokkie vreetschuur is.

Heeft iemand toevallig ervaringen en is het echt zo erg als volwassene? We gaan er dus heen omdat het een kinderrijke familie is (ik heb zelf geen kids oid)

Dus wie kan mij wijzer maken? En is het eten een beetje lekker? Op de site hebben ze echt heel erg veel mogelijkheden om iets te eten.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
http://forum.viva.nl/forum/reizen/prest ... ges/117581
quote:Yakatani schreef op 01 maart 2017 @ 17:01:

http://forum.viva.nl/forum/reizen/prest ... /117581die link doet het niet bij mij...
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
ah gevonden thanks, ga t maar eens lezen
MAar dat topic is al een tijdje oud, is hetmisschien veranderd?
Huh in een ander topic doe je alsof je PP ervaring hebt?
Het is nog erger dan je ergste nachtmerrie

Slecht eten met nog ergere bezoekers.

Heel aso en burgerlijk Holland komt daarop af.
.
anoniem_329555 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 07:02
Reden: M
99.39% gewijzigd
quote:AnAppleADay schreef op 01 maart 2017 @ 17:05:

Huh in een ander topic doe je alsof je PP ervaring hebt?nee ik heb alleen gezegd dat ik zelfmoord nijgingen zou krijgen in een geval als PP, maar ik ben er nog nooit geweest. het punt is dus dat het op de site en de reclame leuk lijkt maar bij de ervaringen zie je tegenstrijdige dingen
Agh ja, lekker boeiend. Tokkies kunnen ook gezellig zijn! Ik zou het zelf ook nooit uitkiezen, maar mijn oma wilde graag. Je maakt het toch zelf gezellig. Anders is er alcohol in overvloed en dan kom je de tijd wel door.
quote:sinnombre schreef op 01 maart 2017 @ 17:06:

Het is nog erger dan je ergste nachtmerrie

Slecht eten met nog ergere bezoekers.

Heel aso en burgerlijk Holland komt daarop af.oh maar ik zag helemaal een wok en een viscorner... maar lbijkbaar dus kut voedsel haha
Ben er zelf nog nooit geweest, maar m´n dochter wel toen ze een jaar of 8 was, met de ouders van een vriendinnetje. Zij vond het heel leuk. Gewoon gaan joh, en als het niks is, kan je je nog vol laten lopen bij de bar, en gaan gokken.
quote:noisekick schreef op 01 maart 2017 @ 17:08:

Ben er zelf nog nooit geweest, maar m´n dochter wel toen ze een jaar of 8 was, met de ouders van een vriendinnetje. Zij vond het heel leuk. Gewoon gaan joh, en als het niks is, kan je je nog vol laten lopen bij de bar, en gaan gokken. oehhh jag ik zal al een casiono, waarschijnlijk zit ik daar aangezien ik een hekel aan kleine kinderen heb
Ik ben er nog nooit geweest maar het lijkt mij wel een keer geinig.
quote:Villag schreef op 01 maart 2017 @ 17:07:

Ik ben 1 keer daar geweest. Ik vond het een drama en zal er nooit meer heen gaan. Het is inderdaad een vreetschuur. Het is er vreselijk druk, benauwd en warm. Er wordt vreselijk veel gezopen, omdat dat bij de prijs inzit. En wij sliepen met vijf mensen op een kamer in stapel bedden. Alsof je op jeugdkamp ging. Bah, nooit weer.oh no hebben al die kamers stappelbedden?
quote:ladygaga_xx schreef op 01 maart 2017 @ 17:09:

[...]

oehhh jag ik zal al een casiono, waarschijnlijk zit ik daar aangezien ik een hekel aan kleine kinderen heb Als je daar een hekel aan hebt, zou ik me nog maar eens bedenken Zeker als je nog wat wil uitslapen ofzo.
quote:ladygaga_xx schreef op 01 maart 2017 @ 17:10:

[...]

oh no hebben al die kamers stappelbedden?

Zo op de website te zien niet..

https://www.prestonpalace.nl/over-prest ... Location=l
.
anoniem_329555 wijzigde dit bericht op 16-03-2018 07:00
Reden: Pffff
99.33% gewijzigd
quote:ladygaga_xx schreef op 01 maart 2017 @ 17:08:

[...]

oh maar ik zag helemaal een wok en een viscorner... maar lbijkbaar dus kut voedsel haha

Ach ja, je moet ervan houden en het type ervoor zijn.

Ik wil nog niet dood gevonden worden in een wokrestaurant. Maar als jij daar wel het type voor bent, dan heb je misschien de tijd van je leven in PP.
Ik had er nog nooit van gehoord maar ik krijg het erg benauwd als ik de foto's zie. De combinatie van man met koksmuts achter een warmhoudtding zorgt meestal niet voor goed eten. Maar goed, ieder z'n ding.
Waarom doet iedereen alsof het om een culinair uitje gaat? Het is vooral voor kinderen en dus voor mensen met kinderen lijkt me. Die willen patat en pizza, en dat neerbuigend doen over wokken... ook zoiets. Wat is er mis met zelf uitzoeken wat je op je bord wil. Het is iig vers en niet gereconstrueerde puree met kip wat gemaakt is van stukje afval.

Een soort kermis waar je kan blijven slapen en niet bedoelt voor een luxe relax weekend voor volwassenen. Ga het dan ook niet beoordelen als een hilton oid. Het is wat het is en in zijn categorie prima.
Het lijkt me leuk!

Maar ik ben dan ook zo'n tokkie

Vind het alleen te prijzig

Als mijn oma dat zou doen voor de familie en betalen....:je gaat een gegeven paard toch niet in de bek kijken?!
Jij haat alles onder de tien toch? Ik zou het er niet op wagen
quote:ladygaga_xx schreef op 01 maart 2017 @ 17:10:

[...]

oh no hebben al die kamers stappelbedden? Wat ik zag zijn kamers met tweepersoonsbedden en stapelbedden. De matrassen op de tweepersoonsbedden zijn redelijk. De matrassen op de stapelbedden zijn hard als steen.
All truly great thoughts are conceived by walking.
Friedrich Nietzsche
Als je naar de huishoudbeurs gaat ben je hier ook niet te goed voor, lijkt me.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven