Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 3 maart 2017 om 19:53
vrijdag 3 maart 2017 om 20:05
vrijdag 3 maart 2017 om 20:09
quote:Phaedra__ schreef op 03 maart 2017 @ 20:04:
[...]
Het is serieus.
Ik ben een afscheidstopic aan het schrijven. Ik zal daar melden wanneer ik mijn laatste pil doorslik.
Oh wacht ik zie het al. Duidelijk een gevalletje vergeten-de-autoriteit-op-dit-gebied te raadplegen.
Geeft niks, kan gewoon nog goed komen. Ik beloof niets natuurlijk maar je mag het me gewoon even vragen hoor.
[...]
Het is serieus.
Ik ben een afscheidstopic aan het schrijven. Ik zal daar melden wanneer ik mijn laatste pil doorslik.
Oh wacht ik zie het al. Duidelijk een gevalletje vergeten-de-autoriteit-op-dit-gebied te raadplegen.
Geeft niks, kan gewoon nog goed komen. Ik beloof niets natuurlijk maar je mag het me gewoon even vragen hoor.
vrijdag 3 maart 2017 om 20:40
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 maart 2017 @ 20:37:
[...]
We kunnen de huispsycholoog even vragen voor een diagnose.
Dat gaat me te ver .. ik moet nu ingrijpen.
Phaedra:
Je bent wezenloos grappig maar je directheid en je ongenuanceerde uitspraken blokkeren het uitzicht op je subtiele gevoel voor humor. Uiteraard ligt dit niet aan jou. Helaas gaat het te ver om alle andere op te voeden dus stel ik toch maar voor dat jij er een eind aan maakt.
Of je neemt een echt extreme maatregel door je gevoel voor humor diplomatiek in te zetten om alle bij alle andere het bord voor kun kop even lekker tegen hun neus te bonken, om vervolgens met een subtiele grijns door te lopen. Kunnen we daarna fijn samen wat kinderen op de wereld zetten of een potje schaken of zo. Kies jij maar, met jou wordt het altijd leuk.
[...]
We kunnen de huispsycholoog even vragen voor een diagnose.
Dat gaat me te ver .. ik moet nu ingrijpen.
Phaedra:
Je bent wezenloos grappig maar je directheid en je ongenuanceerde uitspraken blokkeren het uitzicht op je subtiele gevoel voor humor. Uiteraard ligt dit niet aan jou. Helaas gaat het te ver om alle andere op te voeden dus stel ik toch maar voor dat jij er een eind aan maakt.
Of je neemt een echt extreme maatregel door je gevoel voor humor diplomatiek in te zetten om alle bij alle andere het bord voor kun kop even lekker tegen hun neus te bonken, om vervolgens met een subtiele grijns door te lopen. Kunnen we daarna fijn samen wat kinderen op de wereld zetten of een potje schaken of zo. Kies jij maar, met jou wordt het altijd leuk.
vrijdag 3 maart 2017 om 20:45
quote:vrouwjagersma schreef op 03 maart 2017 @ 20:41:
Nee! Doe het niet! De krokussen komen er bijna door! Bij Miss Etam is er sale! Er zijn zoete aardappelpatatjes van Aviko! Zoveel om voor te leven!
Hier zijn ze al door, zit je toch een stuk noordelijker!
Phaedra, de nintendo switch is vandaag ook uit, wordt je misschien vrolijker van.
Nee! Doe het niet! De krokussen komen er bijna door! Bij Miss Etam is er sale! Er zijn zoete aardappelpatatjes van Aviko! Zoveel om voor te leven!
Hier zijn ze al door, zit je toch een stuk noordelijker!
Phaedra, de nintendo switch is vandaag ook uit, wordt je misschien vrolijker van.