Relatieprobleem?

04-03-2017 12:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een beetje een ingewikkelde relatie. Ik heb al bijna 4 jaar een relatie met een 26 jaar oudere man. Ik zelf ben 21. Niemand weet van onze relatie. Ik woon op mijzelf en hij ook. Ik ben stapelgek op hem en hij ook op mij. We hebben de laatste tijd best vaak ruzies (gaat vaak nergens over) We hebben niet veel seks meer en hij zegt dat dat komt omdat ik vaak zeur etc. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet. Ik ben stapelgek op hem, ik zou graag een toekomst met hem willen. en zou echt niet zonder hem kunnen. Maar nu mijn volgende dilemma, nu is zo'n relatie misschien nog leuk. Maar hoe is dat over 30 jaar? als ik 45 ben is hij al 71.. moet ik dat willen? wil ik mezelf dat aan doen?

ik ben er zo onzeker over en hij is echt mijn maatje.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? of zijn er mensen met ongeveer dezelfde soort relatie en hoe is dat bij jullie?
nog los van het leeftijdsverschil lijkt hij op je uitgekeken te zijn
quote:S-Meds schreef op 04 maart 2017 @ 12:17:

nog los van het leeftijdsverschil lijkt hij op je uitgekeken te zijnIk denk dat hij haar te oud vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom weet niemand iets van jullie relatie?

Ik vind dat zo veel zeggend.
Je wil een toekomst met hem maar jullie relatie is al 4 jaar geheim?

Bijzonder.
Dat willen we binnenkort wel vertellen. Maar eerder woonde ik nog bij mijn ouders en die zitten denk ik niet op zo'n bericht te wachten vandaar dat we daar mee gewacht hebben
Ik had ooit een relatie met iemand die veel ouder was dan ik. Nu ben de door jou geschetste leeftijd en ik ben echt wel heel erg blij dat mjn partner niet al zo oud is. Het zou mijn leven helaas echt negatief hebben beïnvloed.
We hebben de laatste tijd best vaak ruzies (gaat vaak nergens over) We hebben niet veel seks meer en hij zegt dat dat komt omdat ik vaak zeur etc.

nu is zo'n relatie misschien nog leuk.

Die relatie is al niet meer leuk en dat heeft niets met leeftijd te maken.

Toen ik jouw leeftijd had, had ik een relatie met een man van 40. Dat liep uiteindelijk stuk op de verschillende leeftijdsfases waarin wij zaten.
Ja joh, dit is toch niks. Van weers kanten niet. Wat moet zo`n volwassen man nou met zo`n jonge griet (vaak zijn dat de wat dommere mannen, want een man met een normale/hoge intelligentie wil echt geen grietje van 20), en wat moet zo`n jonge meid nou met zo`n oude knar.

Ga toch genieten van de leeftijdsofase waar je in zit, met leeftijdsgenoten. Plezier maken, ontdekken, ontwikkelen. Daar hoort zo`n man niet bij \.
Je denkt na over een toekomst.

Hij ook?! Het klinkt alsof hij daar anders over denkt.

Is jullie relatie geheim, omdat jullie dat allebei willen?
Jij was 17 en hij 43. Sorry hoor, dan spoor je echt niet als man.

Neem aan dat jullie wel over de toekomst praten, trouwen, kinderen krijgen. Dan moet je hard opschieten, hij is al 47, als hij 60 is zit hij echt niet meer te wachten op slapeloze nachten.

Als hij met pensioen gaat moet jij nog minstens 25 jaar werken.
If it weren't for your maturity none of this would have happened

If you weren't so wise beyond your years I would've been able to control myself

If it weren't for my attention you wouldn't have been successful and

If it weren't for me you would never have amounted to very much

Ooh this could be messy

But you don't seem to mind

Ooh don't go telling everybody

And overlook this supposed crime

We'll fast forward to a few years later

And no one knows except the both of us

And I have honored your request for silence

And you've washed your hands clean of this

You're essentially an employee and I like you having to depend on me

You're kind of my protege and one day you'll say you learned all you know from me

I know you depend on me like a young thing would to a guardian

I know you sexualize me like a young thing would and I think I like it

Ooh this could be messy

you don't seem to mind

overlook this supposed crime

What part of our history's reinvented and under rug swept?

What part of your memory is selective and tends to forget?

What with this distance it seems so obvious?

Just make sure you don't tell on me especially to members of your family

We best keep this to ourselves and not tell any members of our inner posse

I wish I could tell the world 'cause you're such a pretty thing when you're done up properly

I might want to marry you one day if you watch that weight and keep your firm body

Ooh this could get messy

Ooh you don't seem to mind

and overlook this supposed crime

Ooh this could get messy

Ooh I don't seem to mind

and overlook this supposed crime

Writers: ALANIS MORISSETTE
quote:anoniempje1999x schreef op 04 maart 2017 @ 12:22:

Dat willen we binnenkort wel vertellen. Maar eerder woonde ik nog bij mijn ouders en die zitten denk ik niet op zo'n bericht te wachten vandaar dat we daar mee gewacht hebbenDat klinkt ook niet erg volwassen, als je je nog zo druk maakt om de mening van anderen en daarvoor zelfs je relatie verzwijgt. Of was dat vooral zijn idee?
Je ouders hebben gelijk, als mijn dochter van 17 met een man van 43 was thuisgekomen had mn man hem vierkant van het tuinpad afgesleurd.
Je bent te oud.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 maart 2017 @ 12:18:

[...]

Ik denk dat hij haar te oud vindt.Dit. Viespeuk.
Am Yisrael Chai!
quote:Pluisi schreef op 04 maart 2017 @ 12:42:

Je ouders hebben gelijk, als mijn dochter van 17 met een man van 43 was thuisgekomen had mn man hem vierkant van het tuinpad afgesleurd.En terecht.
Wat ik me in dit soort topics altijd afvraag is, hoe je dat dan doet. Een relatie van vier jaar, al die tijd geheim houden. Ontmoet je elkaar dan stiekem? Ga je in een ander dorp samen boodschappen doen? Spreek je altijd in een café af dat aan de andere kant van de stad ligt? En als hij bij haar thuis is, zitten ze dan altijd met de gordijnen dicht of zo?

Je ouders hebben gelijk, als mijn dochter van 17 met een man van 43 was thuisgekomen had mn man hem vierkant van het tuinpad afgesleurd.Dit en ook als mijn 21 jarige dochter thuis kwam met een man van 47. Doe even normaal. Dump die vent en zoek een man die dichter bij jouw leeftijd zit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

Je ouders hebben gelijk, als mijn dochter van 17 met een man van 43 was thuisgekomen had mn man hem vierkant van het tuinpad afgesleurd.Inderdaad. Ook al dochter bijvoorbeeld 24 is en die man 45. Doe even normaal zou ik dan zeggen.
quote:danivo schreef op 04 maart 2017 @ 12:40:

If it weren't for my attention you wouldn't have been successful and

If it weren't for me you would never have amounted to very much

Ja dit. Hoewel we echt wel van elkaar hielden, wilde hij me dit wel eens voor de voeten gooien.

Vreselijk vond ik dat, want ik had toch écht zelf mijn universitaire studie afgerond.

Achteraf gezien zegt het wel wat voor hoe hij naar me keek en hoe ongelijk de relatie was.
quote:anoniempje1999x schreef op 04 maart 2017 @ 12:22:

Dat willen we binnenkort wel vertellen. Maar eerder woonde ik nog bij mijn ouders en die zitten denk ik niet op zo'n bericht te wachten vandaar dat we daar mee gewacht hebben

Je woont nu op jezelf of woon je samen?

En waarom denk je dat ze er nu geen probleem mee zullen hebben? Ik denk eerlijk gezegd dat ze er toen niet op zaten te wachten en nu nog steeds niet.

Verder, lees die songtekst nog eens goed door!
Dumpen die gozer. Kom je echt wel overheen. Er zijn leukere mannen die jou vanaf het begin willen showen aan iedereen omdat ze trots op je zijn en je overal mee naar toe nemen.

Je wordt te mondig. Hij wil een kindvrouwtje.
Hij krijgt hem niet meer omhoog en gebruikt als excuus dat je 'zeurt'.

Lekker een fitter exemplaar zoeken.
Herkenbaar.

Ik heb drie jaar een relatie gehad met een man van 25 jaar ouder.

Ik heb nog steeds contact met hem en heb er helemaal geen slechte herinneringen aan.

Maar ik ben wel héél erg blij dat ik nu geen man van 66 heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven