Lijf & Lijn alle pijlers

Borsten worden steeds kleiner

06-03-2017 18:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg ivm herkenning, bedankt
anoniem_298867 wijzigde dit bericht op 21-01-2018 19:11
96.65% gewijzigd
Ik lees mee

Hier hetzelfde probleem: ooit een mooie c-cup en nu een a-tje :(

Hoe is jouw BMI? Ik ben iets te licht en als ik afval gaat het er ook nog eens vooral bij mijn borsten af lijkt het ...
of misschien worden de beha's steeds groter
quote:soundofsunshine schreef op 06 maart 2017 @ 18:29:

Ik lees mee

Hier hetzelfde probleem: ooit een mooie c-cup en nu een a-tje :(

Hoe is jouw BMI? Ik ben iets te licht en als ik afval gaat het er ook nog eens vooral bij mijn borsten af lijkt het ...

Oei dat is een groot verschil! Vervelend voor je, dat je je c mist.

Ik had als kind altijd ondergewicht, in de puberteit en op volwassen leeftijd zit/zat ik op het randje. Ben tenger gebouwd en heb altijd een (wat voller) a-tje gehad. Echt mager vind ik mezelf niet, je ziet echt geen ribbetjes zitten oid.
quote:S-Meds schreef op 06 maart 2017 @ 18:34:

of misschien worden de beha's steeds groterNee ik voel en zie het aan de borsten zelf
Ik lees ook mee!
Verlang naar wat je al hebt
Volgens mij is het vrij normaal, borsten veranderen gewoon steeds.

Alleen wel vervelend dat ze voor jou postuur nu erg klein zijn.
Ik zou toch eens bij gaan houden hoeveel je weegt.
Onderhuids vetweefsel neemt af als je ouder wordt, bij de een begint dat iets eerder dan bij de ander.

Ik heb het ook een beetje, heb zelfs al na gedacht (maar vind ik toch te veel risico momenteel) over vet injecties om de boel weer beetje op te vullen (had een flinke C, nu kleine C).
quote:strikjemetstippels schreef op 06 maart 2017 @ 19:02:

Onderhuids vetweefsel neemt af als je ouder wordt, bij de een begint dat iets eerder dan bij de ander.

Ik heb het ook een beetje, heb zelfs al na gedacht (maar vind ik toch te veel risico momenteel) over vet injecties om de boel weer beetje op te vullen (had een flinke C, nu kleine C).Als je midden 20 bent al?
quote:reisa1978 schreef op 06 maart 2017 @ 19:05:

[...]

Als je midden 20 bent al?Is wel vroeg maar ik zie ook wel eens mensen die op die leeftijd al hun hele voorhoofd vol rimpels hebben en holle ogen, dus waar om niet.
De meeste vrouwen die ik ken worden juist voller. Dat mager worden is volgens mij pas op bejaardenleeftijd.
Ik heb het omgekeerde probleem alleen bij mij is het wel te relateren aan gewicht.
Ik heb precies hetzelfde probleem... Maar mijn menstruatie is ook niet regelmatig en blijft vaker uit dan dat ik het wel word. Wanneer ik wel ongesteld word zijn mijn borsten wat voller, maar daarna is het weer een miezerig A-tje wat steeds kleiner wordt.

Zelf gebruik ik ook al jaren de pil niet meer en ben dat ook niet van plan voorlopig.

Weet nooit zo goed wanneer het nou vervelend of erg genoeg is om ermee naar de huisarts te gaan..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven