Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 16:58:

Ik bedoelde gezien de namen op jouw vriendenlijstje juist te twijfelen aan jouw braafheid ladylion. Maar zolang je maar geniet gaat niemand dat ook maar een ruk aan toch?op zich wel een goede foute redenatie natuurlijk.. ... hoe nietbraaf ben ik dan wel niet..

als al mijn vriendinnen SV'tjes zouden zijn dan heb ik tijd tekort haha
Buster je hebt een leuke verzaming vriendjes. Trouwens je bent ook een noorderling toch? hint hint
quote:ladylion schreef op 24 januari 2009 @ 16:59:

Briggy? Is je sv van hier?Nee beide zijn niet van hier zou ik ook niet willen. wil lekker kunnen zeuren over ze haah
haha, als je naar mijn vriendjes kijkt, hoe braaf ben ik dan??

(bij mij werkt die functie niet!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:Alina08 schreef op 24 januari 2009 @ 17:09:

Buster je hebt een leuke verzaming vriendjes. Trouwens je bent ook een noorderling toch? hint hintsssstt ... niet vertellen dat jij vlakbij mij woont ja hoor..woon inderdaad boven de lijn Amsterdam- Arnhem
Dilemma:

Ik word net gebeld door mijn ex-sv, die vanavond langs wil komen. Op zich geen probleem (mijn deur stond toch op een kier), alleen blijkt hij sinds kort een vriendin tehhebben. Ik vind eigenlijk dat hij alleen maar sex met haar moet willen, en niet met anderen. Maar hij zegt dat hij het juist spannend vindt.

Wat vinden jullie? Moet ik hem in het kader van de sociale wenselijkheid afwijzen, of hem gewoon zeggen dat ik vind dat het zijn verantwoordelijkheid is, en een leuke avond met hem hebben??
niet zo'n moelijke keuze lijkt mij... hoeveel zijn er wel niet die van twee, drie.. of heel veel walletjes eten?
Je zou ze de kost moeten geven!!
Is toch zijn verantwoording en niet de jouwe
Ja, het is ook zijn verantwoording, maar ik vind het zo schrijnend dat hij die vriendin echt net heeft...... Dat meisje is helemaal dolverliefd, heeft alleen maar oog voor hem, en zodra zij haar hielen heeft gelicht, stap hij in zijn auto op weg naar een goede beurt....
ben het met LL eens...dit topic staat er vol mee... en nu zou je een goede beurt uit de weg gaan?? zijn feestje toch??
[quote]Miss thang schreef op 24 januari 2009 @ 17:46:

Ja, het is ook zijn verantwoording, maar ik vind het zo schrijnend dat hij die vriendin echt net heeft...... Dat meisje is helemaal dolverliefd, heeft alleen maar oog voor hem, en zodra zij haar hielen heeft gelicht, stap hij in zijn auto op weg naar een goede beurt....[/quote]

tsja, het feit dat jij hier al zo je twijfels bij hebt, geeft aan dat je het ook niet echt normaal vind

denk ik.

natuurlijk zijn wij single's niet verantwoordelijk voor andermans daden, maar als je het zo leest als dat jij het beschrijft ga ik daar toch weer lichtjes van over mijn nek.

laat ik het zo stellen, ik geloof niet dat ik het zou doen.
Euh, ja Buster, als je het zo stelt......

Maar ik vind het gewoon toch wat anders dan wanneer hij al 10 jaar met zijn vriendin zou zijn...

(maar ja, ik en een goeie beurt uit de weg gaan.....)
Nou ja, kan het nieuwe vriendinnetje van SV binnenkort hier weer een nieuw topic openen en kan iedereen er weer schande van spreken.

Doen dus vanavond!
Leeuwtje, betekent dit dat we het wederom eensch zijn met elkaar?
maar als jij het NIET doet.. Missie.. dan is er straks wel iemand anders..zegt gewoon meer over hem dan over jou..
Klopt helemaal Buster! Sterker nog, hij vertelde me net ongeveer in jouw bewoordingen dat er anders ook nog wel een ander is...... Tja, en dan ben ik zelfs een beetje geschokt.
miss thang, heb jij al weleens dat voorstukje gezien op tv over dat meisje wat mee zou gaan doen aan het programma 40 dagen geen seks ............ofzo iets?

dat meisje belde toen haar vriend en zei hem, je kan vanavond langskomen maar geen seks he.

hij was even uit het veld geslagen en zei toen; Ja maar ik wil gewoon neuken weetje.

zij weer; dat vertel ik je net, dat gaat niet, ik zit in dat programma.

hij weer; nou dan bel ik wel even Chantal.

zo gaat dat dus bij jou nu ook.

mss ooit gehoord van zelfrespect???
Nee, dat stukje heb ik nooit gezien, maar is idd wel treffend.

Maar dat heb ik die kerel net ook verteld. Sex is lekker enzo, maar ik pas ervoor om gewoon maar een gaatje te zijn.

En ik vond het sowieso al niet helemaal geweldig om die vriendin van hem te belazeren..... (op de een of andere manier voelt dit echt anders dan bij mijn sv).
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 24-01-2009 18:18
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik zou wel doen MissT, het is niet jouw verantwoording. Zolang jij zelf hier nog geen schande spreekt over vreemdgaan en daar geen respect voor hebt hoef jij niet respectloos te neuken.
in dat geval... hou de eer aan jezelf Missss...

jij krijgt die goede beurt wel!!

uhmm...jaaaaa die krijg je wel!! X-P
quote:stewardess schreef op 24 januari 2009 @ 18:18:

Ik zou wel doen MissT, het is niet jouw verantwoording. Zolang jij zelf hier nog geen schande spreekt over vreemdgaan en daar geen respect voor hebt hoef jij niet respectloos te neuken.Stewie, dit is mij te cryptisch....
ik ken mijn stewwie voor mij is het geheel duidelijk.

tis dat haar moeder niet wilde, maar ik had ze zomaar zelf kunnen maken
leg even uit dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven