Napraattopic deel 79
dinsdag 28 februari 2017 om 16:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 maart 2017 om 00:11
donderdag 9 maart 2017 om 00:15
quote:Haaz schreef op 08 maart 2017 @ 23:46:
Het is supergrover.Legendarische aflevering https://www.youtube.com/watch?v=-q8x2smL-mk
Het is supergrover.Legendarische aflevering https://www.youtube.com/watch?v=-q8x2smL-mk
donderdag 9 maart 2017 om 11:00
quote:Renaissance schreef op 09 maart 2017 @ 10:58:
Ik moest de hele tijd denken aan een jeroen die ik in de klas heb. Het arme schaap, heel bleu jongentje (van een jaar of 20), maar ik zag hem al helemaal achter zijn laptop zitten, met rode koontjes van de zenuwen. Achteraf dus maar goed dat je geen afspraakje hebt gemaakt
Ik moest de hele tijd denken aan een jeroen die ik in de klas heb. Het arme schaap, heel bleu jongentje (van een jaar of 20), maar ik zag hem al helemaal achter zijn laptop zitten, met rode koontjes van de zenuwen. Achteraf dus maar goed dat je geen afspraakje hebt gemaakt
donderdag 9 maart 2017 om 11:02
quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 maart 2017 @ 11:00:
En ik ben niet eens een milf .
Volgens mij was hij helemaal ontdaan dat ik precies wilde weten wat hij dan met me zou willen uitspoken.
Het antwoord was weinig spectaculair. Beetje likken, beetje pijpen. Standaard riedeltje.Dat zei ie alleen maar om van je af te komen. Hij wilde mij!
En ik ben niet eens een milf .
Volgens mij was hij helemaal ontdaan dat ik precies wilde weten wat hij dan met me zou willen uitspoken.
Het antwoord was weinig spectaculair. Beetje likken, beetje pijpen. Standaard riedeltje.Dat zei ie alleen maar om van je af te komen. Hij wilde mij!