Wandelen + high tea. Waar?

25-01-2009 16:58 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ter gelegenheid van de verjaardag van een van mijn vriendinnen willen we aankomende zondag ergens gaan wandelen met daarna een high tea. Ik weet niet of dit helemaal de juiste pijler is, maar heeft iemand nog een leuke tip?

We komen uit Amsterdam, maar daar hoeft het niet per se heel dicht in de buurt te zijn. Het zou wel handig zijn als het goed per OV te bereiken is...

alvast bedankt!
Wandelen in de buurt van Haarlem (binnenstad of omgeving)? Prima te bereiken per OV en als je even googled op High Tea in Haarlem is er veel te vinden.
Leiden heeft een stadswandeling met als afsluiter een high tea

weet alleen niet of ze het ook in de winter doen

Wij zijn er toen terecht gekomen via de v v v
Lang wandelen, kort wandelen? In de natuur of in de stad? Bos, wei, strand?
Op landgoed elswout kun je high tea-en.

En in de buurt daar kun je heel mooi wandelen.

Je kunt ook in Utrecht of Amsterdam naar de bakkerswinkel en dan een stadswandeling vooraf.
je kunt in rozendaal (gelderland, vlakbij arnhem) heel mooi wandelen en daar hebben ze de meest geweldige high-tea in residance roosendael. tis wel erg ver, maar het is echt de moeite waard!
quote:Cooper30 schreef op 25 januari 2009 @ 17:03:

Wandelen in de buurt van Haarlem (binnenstad of omgeving)? Prima te bereiken per OV en als je even googled op High Tea in Haarlem is er veel te vinden.Als je voor Haarlem kiest, zeg ik: Juffrouw Zonder Zorgen voor de hightea!
Peas on earth!
Je kunt zelfs online wandelingen vinden:

Stadswandeling langs de hofjes, in haarlem.
Peas on earth!
Stadswandelingen.
Peas on earth!
Oh jee, bedankt voor de reacties alvast.

Wandelen in de natuur was de bedoeling, wel een nuttige aanvulling ;)

Rozendaal, goede tip misschien, haha daar kom ik zo ongeveer vandaan
Je kan in natuurgebied De Horsten in Wassenaar ook heerlijk wandelen met daarna een High Tea in het wandelgebied.
In Ootmarsum heb je schitterende plekjes voor een gezellig kop thee.
teatime zuidwolde
In Velsen Zuid kun je bij het theehuis high tea-en (wel vooraf reserveren), vanaf treinstation Driehuis wandel je door landgoed Beeckestein naar park Velserbeek. Ook kun je leuk rondkijken in Oud-Velsen. Je kunt nog makkelijker de connexxionboot van A'dam naar IJmuiden (draagvleugelboot) pakken, dan ben je er helemaal zo. Kun je evt ook nog eerst op het strand wandelen.

Maar Haarlem is ook hartstikke leuk!

Veel plezier.
Up :)!

Hebben jullie nog meer tips voor een natuurwandeling met high tea? Liefst in de omgeving van Noordwijk/Katwijk.
Ben ik ook benieuwd naar! Wil ik iemand kado doen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven