Dilemma
woensdag 15 maart 2017 om 14:17
EEN TIP: laat die gevoelens voor wat ze zijn alstublieft
je wéét dat hier ellende van komt!!!
en het is zijn broer verdorie, weet je wel wat een ellendie hier voor ALTIJD van komt?
toon respect naar je vriend aub!!! en laat het zo!!!
sorry, maar dit is echt alarmerend en verschrikkelijk naar je vriend toe!!!
je weet best dat je met dat gesprek een stap zet richting broer!!!!
arme vriend
((
en het is zijn broer verdorie, weet je wel wat een ellendie hier voor ALTIJD van komt?
sorry, maar dit is echt alarmerend en verschrikkelijk naar je vriend toe!!!
je weet best dat je met dat gesprek een stap zet richting broer!!!!
arme vriend
woensdag 15 maart 2017 om 14:19
quote:Sofie1973 schreef op 15 maart 2017 @ 14:17:
sorry, maar dit is echt alarmerend!!!Jôh, gooi lekker olie op het vuur. Er is niks alarmerend aan dit verhaal. Ze fantaseert er op los en laat zich compleet meeslepen door een zelfgemaakt drama-verhaal.
sorry, maar dit is echt alarmerend!!!Jôh, gooi lekker olie op het vuur. Er is niks alarmerend aan dit verhaal. Ze fantaseert er op los en laat zich compleet meeslepen door een zelfgemaakt drama-verhaal.
woensdag 15 maart 2017 om 14:20
Lekker voor je vriend. Hoe haal je het in je hoofd om op zijn broer te geilen, hem dit te vertellen en nu een goed gesprek te willen met schoonbroer over zijn karige liefdesleven?
O ja, wel handig trouwens dat schoonbroer regelmatig bij je in huis rondloopt, is er veel gelegenheid om te praten.
O ja, wel handig trouwens dat schoonbroer regelmatig bij je in huis rondloopt, is er veel gelegenheid om te praten.
Hips, hopsakee en pierlala.
woensdag 15 maart 2017 om 14:25
Als je vriendin én je broer je verraadt, dat vergeet je je héle leven niet.
Ga jij dit écht doen?
Je moet wel echt gek zijn.
Hier komt miserie van.
In je leven moet je soms echt je grootste gevoelens even op zij zetten.
Anders komen er andere zeer grote gevoelens op termijn, maar dan héle slechte!!
Dus aub draai je knop om, en lijd een poos in stilte.
Denk aan je kinderen en je vriend.
Hij laat jou de keuze, maar zal vanbinnen wel kapot gaan van verdriet. Nu al.
Ga jij dit écht doen?
Je moet wel echt gek zijn.
Hier komt miserie van.
In je leven moet je soms echt je grootste gevoelens even op zij zetten.
Anders komen er andere zeer grote gevoelens op termijn, maar dan héle slechte!!
Dus aub draai je knop om, en lijd een poos in stilte.
Denk aan je kinderen en je vriend.
Hij laat jou de keuze, maar zal vanbinnen wel kapot gaan van verdriet. Nu al.
woensdag 15 maart 2017 om 14:37
Serieus??? En jij gaat dat gesprek met je zwager aan, hij geeft toe dat hij ook gevoelens voor jou heeft, jij gaat weg bij je man en met zijn broer verder? Hoe zie je dit voor je? Ook met jullie kinderen? Dit kan gewoon echt niet. Of is dit niet wat je wil en wil je gewoon een therapeutisch gesprek met je zwager? Dat zou ik maar niet doen, wat wil je ermee bereiken?
woensdag 15 maart 2017 om 14:38
woensdag 15 maart 2017 om 14:39
Je hebt er niks mee te winnen door het te bespreken, echt niks.
Je hebt alleen wel van alles te verliezen. En niet alleen jij. Je man, zijn broer, je kinderen, de familie.
Je moet je niet afvragen of, maar hoeveel verlies er zal zijn.
Mijn advies: neem een koude douche of ga hardlopen ofzo. Of allebei.
Je hebt alleen wel van alles te verliezen. En niet alleen jij. Je man, zijn broer, je kinderen, de familie.
Je moet je niet afvragen of, maar hoeveel verlies er zal zijn.
Mijn advies: neem een koude douche of ga hardlopen ofzo. Of allebei.
woensdag 15 maart 2017 om 14:39
quote:_X_ schreef op 15 maart 2017 @ 14:17:
Werkelijk alles zit tussen je oren. Je gevoelens, je verhaaltjes, je conclusies, je mogelijke uitwegen etc. Eén advies heb ik voor je: snap out of it!
Dit!
Doe normaal zeg. Gooi een plens water in je gezicht en kom even terug op aarde.
Ik lees alleen maar aannames. Denk aan je kinderen, je man, je zwager, je reputatie..
Werkelijk alles zit tussen je oren. Je gevoelens, je verhaaltjes, je conclusies, je mogelijke uitwegen etc. Eén advies heb ik voor je: snap out of it!
Dit!
Doe normaal zeg. Gooi een plens water in je gezicht en kom even terug op aarde.
Ik lees alleen maar aannames. Denk aan je kinderen, je man, je zwager, je reputatie..
woensdag 15 maart 2017 om 14:40
quote:Sofie1973 schreef op 15 maart 2017 @ 14:38:
het feit dat ze raad vraagt hier, wil zeggen dat ze toch op de hoogte is van de vreselijke gevolgen
vind het echter heel egoistisch allemaal, sorryMijn advies is om het niet groter te maken dan het is. Ze schrijft zelf dat ze verhaaltjes verzint en zelfs gelooft dat hij hetzelfde voor haar voelt. Met die manier van denken is het einde snel zoek ja.
het feit dat ze raad vraagt hier, wil zeggen dat ze toch op de hoogte is van de vreselijke gevolgen
vind het echter heel egoistisch allemaal, sorryMijn advies is om het niet groter te maken dan het is. Ze schrijft zelf dat ze verhaaltjes verzint en zelfs gelooft dat hij hetzelfde voor haar voelt. Met die manier van denken is het einde snel zoek ja.
woensdag 15 maart 2017 om 14:40
woensdag 15 maart 2017 om 14:41
Ik vind je nogal egoïstisch eigenlijk. Omdat jij een of andere streekroman in je hoofd aan het schrijven bent over de broer van je vriend, moet je je vriend maar opzadelen met een kut gevoel, zodat jij je weer wat beter voelt. En wat denk je te bereiken met een gesprek met je zwager? Wat als hij aangeeft ook gevoelens voor jou te hebben? Dump je dan je vriend om te kijken of zwager leuker is?
woensdag 15 maart 2017 om 14:43
quote:patchouli_ schreef op 15 maart 2017 @ 14:39:
Mijn advies: neem een koude douche of ga hardlopen ofzo. Of allebei.Dat is te laat. Ze heeft het al verteld tegen haar partner. Die haar, vreemd genoeg, niet meteen op straat heeft gezet. Wellicht omdat hij wel gezond verstand heeft en aan zijn kinderen denkt.
Mijn advies: neem een koude douche of ga hardlopen ofzo. Of allebei.Dat is te laat. Ze heeft het al verteld tegen haar partner. Die haar, vreemd genoeg, niet meteen op straat heeft gezet. Wellicht omdat hij wel gezond verstand heeft en aan zijn kinderen denkt.
woensdag 15 maart 2017 om 14:46
Wat enorm egocentrisch om te denken dat je zwager vastloopt in zijn liefdesleven omdat ie stiekem op jouw geilt. Ja, dan moet je wel even met hem praten natuurlijk, want stel dat ie zo dom is om dat toe te geven, dan kan jij tenminste zeggen dat het volledig wederzijds is maar je er niks mee kan omdat je nou eenmaal een relatie hebt met zn broer.
Topidee, zouden meer mensen moeten doen!
Topidee, zouden meer mensen moeten doen!