Onsuccesvolle Tinderdates en ander leed 2

02-11-2016 13:04 2096 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 2 van alle kansloze dateverhalen!

Lees mee en huiver, en deel vooral je eigen horrorstories
Mot met to
quote:Robertooooh schreef op 17 maart 2017 @ 10:06:

Treed, heb jij je ava ook op Tinder staan? Kwam vanmorgen iemand tegen met een foto met jouw ava

Nee hoor, trouwens momenteel niet actief op Tinder

Maar vraag me wel af waarom iemand anders een foto van mij op Tinder zou gebruiken
Wauw jongens... Wauw!!! Had een date gepland.. Zegt ie nu af..maar hij wilde wel even bij mij langskomen om kort uit te leggen waarom het niet door kon gaan. Ja daaaagggg. Heb gezegd dat we of een date hebben of niet. Ik weet door deze afzeggingen ( ook van de vorige gast) ineens weer waarom ik een tijd niet meer heb gedate.
quote:miszlady schreef op 18 maart 2017 @ 17:07:

Wauw jongens... Wauw!!! Had een date gepland.. Zegt ie nu af..maar hij wilde wel even bij mij langskomen om kort uit te leggen waarom het niet door kon gaan. Ja daaaagggg. Heb gezegd dat we of een date hebben of niet. Ik weet door deze afzeggingen ( ook van de vorige gast) ineens weer waarom ik een tijd niet meer heb gedate.Wow, dat is ook best apart! Als je er toch bent.... Weet je zeker dat hij single is?
Hmm... misschien een smoesje om sneller bij jou thuis te kunnen komen?

Mijn date voor vandaag heeft ook afgezegd. Hij heeft zo hard op zijn tong gebeten dat hij bij de huisartsenpost langs moest.
Hahaha...dus aan die tong heb je vrl ook niet veel vrees ik...
Bimzarellio...what else
quote:Bimzarellio schreef op 19 maart 2017 @ 14:17:

Hahaha...dus aan die tong heb je vrl ook niet veel vrees ik... Nee en ik ben een beetje bang omdat hij blijkbaar zijn tanden niet echt onder controle lijkt te hebben.
Nou dames, ik heb morgen een date. Ik ben bijna twee weken met 'm aan het chatten. En hij komt leuk over, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik ben heel benieuwd hoe hij IRL is. Ik ga al helemaal uit van een teleurstelling. Ben alweer te lang met 'm aan het chatten dus een heel beeld van hem.

Ik hou jullie op de hoogte.
Leuk Mick! Veel plezier vandaag!
Na lange tijd geen date, weer een date vandaag. Zin in
Ook leuk. Naar de kroeg en gewoon eens een man in t wild ontmoet. Iemand die mij aanspreekt omdat ik leuk gevonden word en niet omdat ik toevallig on line ben. Geen profiel van te voren besproken, geen kruisverhoor, Een telefoon nummer op een bier viltje, flirten.

God, wat is internet daten eigenlijk stom!!
100x leuker Waterman. Helemaal met je eens.

Veel plezier Bowgirl.
Ik heb er zin in!
En, hoe waren de dates?
quote:Blondie-S schreef op 26 maart 2017 @ 13:34:

En, hoe waren de dates?Date was leuk, hebben ergens hapje gegeten. En later bij mij thuis nog een bakkie gedaan. Veel gekletst. Wel jammer dat meneer even moest laten weten dat geld geen enkele rol speelt en dat hij alles zou betalen. Er komt wel een vervolg date, maar weet nog niet of het iets gaat worden tussen ons...
Niet super enthousiast dus. Maar fijn dat het wel gezellig was!
Mijn date was ook heel gezellig. Maar weet t verder niet. Het was ook niet wauw. Maar misschien moet ik m nog een keer zien voordat ik er echt iets over kan zeggen.
Nou ja, het is dus ook niet helemaal niks. In ieder geval leuk genoeg voor een tweede date?

Ik heb tinder er af gegooid laatst, hoop dat ik het nu wat langer vol hou. Was is op paiq aan het kijken.. weinig aantrekkelijks of ben ik zo veeleisend. Wel met een man, die normaal niet mijn aandacht zou trekken maar zeker niet onaantrekkelijk is, heel leuk en lang gesprek mee gehad. Verder vooral wanhopige gevallen, blok en doei.
Stug vol blijven houden meiden. Ik heb sinds 1,5 maand een leuke date die ik via Tinder heb gevonden, na een jaar lang gewoon gezellige dates via verschillende online platforms. Bij de eerste date met deze man ook niet meteen vlinders maar wel een kriebel, tweede date wel de behoefte om hem te zoenen. En ondertussen al heel wat dates en leuke gesprekken verder.
Leuk hoor. Fijn zo'n positief verhaal!
Wat een verslaving.. dat swipen. Ik kan er niet van afkicken blijkbaar, zit weer op tinder haha. Zwak!

Paar dagen paiq geprobeerd maar dat vind ik echt niks. Toch drie leuke dates gehad via tinder dus wie weet kom ik nog wel wat leuks tegen!
Mijn date van afgelopen weekend heeft me op tweede date gevraagd. En we hebben nog veel contact. Ik ga hem sowieso nog een keer zien. Maar heb zo het idee dat t verder niks gaat worden. Het was gezellig, maar ik heb niet dat wauw gevoel. Maar wellicht dat dat nog komt. Ik geef t dus nog een kans. Want het was wel gezellig afgelopen weekend.
quote:Blondie-S schreef op 28 maart 2017 @ 23:13:

Wat een verslaving.. dat swipen. Ik kan er niet van afkicken blijkbaar, zit weer op tinder haha. Zwak!

Paar dagen paiq geprobeerd maar dat vind ik echt niks. Toch drie leuke dates gehad via tinder dus wie weet kom ik nog wel wat leuks tegen!Toch 2 dagen volgehouden!
koekies zijn lekker
Leuk dat te lezen Brennan!
Oke, ik krijg ineens helemaal de kriebels van die man die ik aan t daten ben. Geen idee waarom. Maar het gaat m niet worden.
Verkeerde kriebels dus.. Jammer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven