Slechte invloed

21-03-2017 22:12 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet heel goed hoe mensen te manipuleren en te horen en te krijgen wat ik precies wil. Ik ben verslaafd aan aandacht en ik weet precies wat ik moet doen of zeggen om een bepaalde reactie te krijgen die ik wil en waarvan ik geniet want ik hou nooit van saai. Hierdoor krijg ik een kick en voelt het net een film die ik zelf kan maken en wanneer ik wil kan ik het stoppen en ervan weglopen. Maar dan laat ik vaak mensen in pijn achter. En het liefst flirt ik met alle mannen. Ik kan alles doen wat ik wil want mijn moeder is zelf ook zo en simuleert mijn gedraag en laat het toe. Al sinds ik klein was stimuleert ze me om aandacht te krijgen via mijn uiterlijk en te manipuleren hoe ik wil. Het maakt haar niet uit als ik nachten lang wegblijf. Mijn moeder is sinds ik herineer bezig met haar zin krijgen bij mannen en gebruik van ze te maken en hun geld en hen ons bij hen laten wonen. Zo heeft ze me ook geleerd om ze goed te kunnen chanteren. We verblijven meestal hoogstends drie maanden op een plek maar soms ook korter en dan moeten we weer snel weg. Ik begins teeds meer te realiseren dat mijn mama slechte invloed op me is

Maar bij sommige mannen raak ik wel aan gehecht en dat is nu een aantal keer gebeurd. Ik word zo verslaafd aan hun aandacht dat als ik niet genoeg krijg dat ik van binnen een groot emotioneel pijn voel net alsof iemand is overleden en kan ik huilend op de grond liggen en dreigen met mezelf pijn doen of domme dingen doen om dan toch hun aandacht te krijgen.

Ik ga niet naar school maar volg thuisonderwijs dus ik kan eigenlijk doen wat ik wil en ik ben ook dus vaak bezig met feesten en met mannen mee. Ook drink ik teveel, ik voel me steeds meer klote maar ik weet niet wat ik moet doen
Hoe oud ben je ? 14 ?

Aandachttrekkende tiener.

Straks zit je bij een loverboy.
16 en ik wil minder rot voelen en beter worden
quote:Annalisapd schreef op 21 maart 2017 @ 22:22:

16 en ik wil minder rot voelen en beter wordenDan moet je vooral zulke dingen doen. Dit gat helemaal de verkeerde kant op.
Hoezo volg jij thuisonderwijs?
quote:creativeguy schreef op 21 maart 2017 @ 22:24:

[...]

Dan moet je vooral zulke dingen doen. Dit gat helemaal de verkeerde kant op.Het is heel moeilijk omdat mijn moeder me stimuleert en mee naar feesten neemt. We krijgen ruzie als ik niet "gezellig' meega
quote:colauitblik schreef op 21 maart 2017 @ 22:29:

Hoezo volg jij thuisonderwijs?Omdat zij het wilt en we reizen en verhuizen vaak
Mocht je dit willen stoppen, dan zou de molen van jeugdzorg misschien wel een idee zijn. Lijkt me verre van een gezonde en veilige thuissituatie. Ik denk Veilig Thuis en onderwijsinspectie inschakelen...
Hulp zoeken? Huisarts? Sensoor weet misschien ook de weg? Sterkte. Hoop dat het lukt je beter te gaan voelen. Het klinkt niet fijn.
We don't see things as they are we see things as we are
Het maakt me soms zo verdrietig en de laatste tijd voel ik steeds meer pijn omdat ik geen liefde en aandacht van mijn moeder ooit gevoeld heb en vraag me af waarom ze me heeft gekregen. Mijn hart doet pijn als ik een lieve moeder zie met een kindje en kan me niet voorstellen dat mijn eigen moeder ook zo lief was tegen mij toen ik baby was. Het enige wat ze samen met me doet is als ze mij betrekt bij haar bezigheden en nu ik ouder ben spoort ze mij ook aan om te gaan vleien. In mijn ogen lijkt het alsof ze me als een accesoire voor haarzelf gebruikte om mooi aan te kleden en voor een oppervlakkig bestaan. Fotoboeken staan vol met fotos van haarzelf en wat van haar en ik, niet eens normale fotos van mij maar van "shoots" die ze me liet maken voor haar. Nooit een spontane foto maar altijd poseren was het. Het klinkt als kleine dingen nu maar het is wat ik momenteel heel erg mis. Ook heb ik nooit echt vrienden gehad
Is dit serieus?
Denk t niet
Als dit echt is: zoekt hulp. Huisarts, kindertelefoon, politie of iets dergelijks. Heb je ook sex met die mannen?

Je voelt heel goed aan dat dit erg destructief is. Zoek alsjeblieft hulp.
Hen je andere familieleden waar je misschien terecht kunt? Vader, grootouders?
quote:HasseSimonsdochter schreef op 21 maart 2017 @ 22:46:

Is dit serieus?

Nee natuurlijk niet, alles voor de aandacht toch...

Karma is a bitch TO, sterkte daarmee!
Nou je hebt je aandacht wel gehad hier nu lijkt me. Echt wat is dat toch de laatste twee dagen met allemaal pas aangemelde to 's die dit soort topics openen?
Ik geloof je ergens wel hoor.. Alleen snap ik echt niet hoe je moeder hier mee weg komt? Iedereen in nederland heeft schoolplicht, en thuisstudie klinkt zo vaag, vooral als je zo jong bent.. Ik weet niet eens of dat mag zonder dat het gecontroleerd wordt.

Maar goed, waar woon je momenteel? Kan je niet contact opnemen met kindertelefoon/jeugdzorg zodat ze je helpen. Via google kan je de telefoonnummer vinden.

Ik zou echt gaan bellen als ik jou was!! Sterkte!
Jij denkt misschien dat je iedereen om je vinger kunt winden, maar vroeg of laat krijgt men vaak wel door wat voor persoon je bent, en daardoor ben je op een gegeven moment, of misschien nu al wel, helemaal alleen..
Thuisonderwijs is zo zeldzaam in Nederland dat ik helemaal niets geloof van dit verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven