Mooie kast van (ex) cliënt

22-03-2017 10:31 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2017 11:35
Reden: op verwijderd; maatregelen genomen.
% gewijzigd
Volledig ongepast.
ik vind het brutaal en ongepast

ben benieuwd na de andere meningen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ja, heel ongepast.
Ik zou dat niet doen. Ten eerste schrijf je waarschijnlijk, het is dus nog niet zeker.

Mocht het nou toevallig een keer ter sprake komen, dan zou je eventueel een balletje op kunnen gooien....
Heel ongepast.
Ongepast, ik snap de verleiding, maar het kan echt niet.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Hoe kom je op het idee.
Even afwachten denk ik. Als er nog familie komt om de boel leeg te halen kan je het altijd nog vragen. Zij zijn misschien zelf wel geïnteresseerd in die kast.
Koop hem dan bij de kringloop.
Ontzettend ongepast. Als ik een familielid was van diegene die het briefje kreeg, zou ik vermoedelijk zelfs een belletje wagen aan de beroepsvereniging. (edit: of naar het bedrijf, als zorgverlener niet bij een beroepsvereniging is aangesloten)
Ik zou het onbeschoft vinden als een hulpverlener zo'n briefje bij mijn moeder in de bus gedaan had. Beetje boodschap: 'Ik hoor dat je niet meer naar huis komt, dan heb je die kast ook niet meer nodig. Krijg ik hem?'

Als het zo'n mooie kast is dan zullen haar kinderen/nichten/neven/vrienden/kleinkinderen dat ook wel vinden. En zal ze zelf wel bepalen waar die komt te staan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:wen75 schreef op 22 maart 2017 @ 10:35:

Even afwachten denk ik. Als er nog familie komt om de boel leeg te halen kan je het altijd nog vragen. Zij zijn misschien zelf wel geïnteresseerd in die kast.Moet ze wel eerst achterhalen wanneer dat huis wordt leeggehaald en contact opnemen met de familie. Dat lijkt me niet minder ongepast.
Volslagen idioot. Hoe kom je hierbij??
quote:hoelahoepla schreef op 22 maart 2017 @ 10:36:

Ontzettend ongepast. Als ik een familielid was van diegene die het briefje kreeg, zou ik vermoedelijk zelfs een belletje wagen aan de beroepsvereniging.Ik ook.
Ach, de OP is weg.
Bijzonder, hoe verzin je het
Jammer TO dat je niet eens tegen een meningen kunt

je bent toch niet zo brutaal als ik dacht
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
De reacties maken dr strekking van de OP vast duidelijk...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Net alsof de OP weghalen zin heeft. Uit de antwoorden is toch wel duidelijk wat de vraag was
Wat heb ik gemist?

TO Heeft bij iemand die ze verzorgt (en wellicht al overleden is) een kast gezien die ze wil hebben?
Aan het typen...............
Ik heb er echt een pleurishekel aan als de OP wordt weggehaald i.p.v. gewoon even in het topic te reageren. Je leest overduidelijk nog mee TO, wees gewoon volwassen en geef hier een normale reactie i.p.v. doen alsof je het niet gedacht/gezegd hebt.
quote:beeertje schreef op 22 maart 2017 @ 10:40:

Wat heb ik gemist?

TO Heeft bij iemand die ze verzorgt (en wellicht al overleden is) een kast gezien die ze wil hebben?TO is zorgverlener. Een cliënt van haar heeft een mooie kast. Cliënt moet naar een verzorgingstehuis. TO wil niet dat de kast bij de kringloop komt en overweegt nu een briefje in de bus te doen. Vraag: is dit ongepast?
Antwoord: ik zou me kapot schamen voor de gedachte alleen al. Op MarktPlaats kun je ongeveer 117.940 mooie kasten vinden, daarvan lijkt er vast wel één op die van de zorgvraagster.
quote:hoelahoepla schreef op 22 maart 2017 @ 10:41:

[...]

TO is zorgverlener. Een cliënt van haar heeft een mooie kast. Cliënt moet naar een verzorgingstehuis. TO wil niet dat de kast bij de kringloop komt en overweegt nu een briefje in de bus te doen. Vraag: is dit ongepast?Nee cliënt is nu in een verzorgingstehuis en TO heeft gehoord dat cliënt waarschijnlijk niet meer naar huis kan. Dat is waarschijnlijk een flinke klap voor de cliënt. En in die omstandigheden wil ze even een briefje in de bus doen of ze die mooie kast op kan komen halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven