Accupunctuur relatie

23-03-2017 10:28 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vroeg me af of hier mensen ervaring hebben met accupunctuur. Mensen met een depressie bijvoorbeeld, of andere psychische klachten of emotionele klachten die te maken hebben met de relatie?

Wat zijn jouw ervaringen hierin? Wat waren jouw klachten en wat was het resultaat? Is het aan te raden of af te raden?

Ik hoop graag dat iemand zijn ervaring ermee kan delen.
Accupunctuur voor je relatie? Als een soort voodoo?
Relaties die je depressief maken, en dan naalden in je lijf , neee...alsof je al niet genoeg te lijden hebt.

gewoon de relatie verbreken. Relaties moeten je voeden, steunen en niet somber maken.
Koop een voodoo pop. Helpt meer.
Wat hebben accu's hiermee te maken?
Accu's moet je niet lek prikken. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik raad het wel af.
Ik heb mijn partner na een fikse ruzie wel eens acupuntuur toegewenst, is dat wat je bedoelt?
quote:_Beeldig_ schreef op 23 maart 2017 @ 11:44:

Ik heb mijn partner na een fikse ruzie wel eens acupuntuur toegewenst, is dat wat je bedoelt?Zoiets als " ik wens dat je op een blokje Lego gaat staan!" ?
quote:Felix_Urbexicus schreef op 23 maart 2017 @ 12:38:

[...]

Zoiets als " ik wens dat je op een blokje Lego gaat staan!" ?

Die is nog beter.

Misschien een topic over openen: Lego relatie
Dat bijt hoor, dat accu-zuur! Verder snap ik niet wat accu's of spelden met je relatie te maken hebben?
*acupunctuur.

Had liever echte reacties verwacht van mensen die het weleens hebben gedaan, zonder oordeel.

????
Ik denk dat het als een placebo is: als jij dènkt dat het werkt, kan het werken. En als jij je daardoor beter voelt, ook t.o.v. je relatie, werkt dat dus ook. Maar een direct verband zie ik niet, nee.
quote:Hunniebunnie schreef op 23 maart 2017 @ 13:17:

Dat bijt hoor, dat accu-zuur! Verder snap ik niet wat accu's of spelden met je relatie te maken hebben?Accupunctuur: een gat prikken in een accu. Bij een lithium batterij zoals in telefoons en tabletten zou ik het maar niet doen. Brandgevaar !
quote:Kenny2602 schreef op 23 maart 2017 @ 14:52:

*acupunctuur.

Had liever echte reacties verwacht van mensen die het weleens hebben gedaan, zonder oordeel.

????Nee dat kenny denk ik.
Heb wel ervaring met acupunctuur /dry needling.

Het helpt om spanning van spieren af te halen en er zijn ook vele punten om beter in balans te komen, kwa lichaam en geest. Die ervaring heb ik niet, kwa psychische/emotionele oplossingen met acupunctuur

Zelf zou ik het in wat anders zoeken, wat wel super helpt om psychisch/emotioneel problemen op te lossen.

Als je interesse hebt in healing, dan pb je maar.

Uit 1e hand ervaring daar mee en kan je doorsturen naar echte "healer".
accupunktuur...zooooo jaren '80....
Ja, ik heb zelf depressieve klachten gehad na mijn bevalling en twijfelde ook sterk aan mijn relatie langere tijd. Ik ben toen heel goed geholpen door [...] in Utrecht met acupunctuur, maar ook met diepe ontspanningsoefeningen en in contact komen met mijn gevoelens en lichaam. Ze werkt nu bij [...]. Ik geloof dat ze ook af en toe mannen behandeld.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-06-2017 14:02
Reden: spam
7.30% gewijzigd
Fee-de-Goede schreef:
23-03-2017 10:50
Koop een voodoo pop. Helpt meer.
Niét spotten met voodoo. Dat is zeer riskant.
AnnadeMama schreef:
10-06-2017 08:04
Ja, ik heb zelf depressieve klachten gehad na mijn bevalling en twijfelde ook sterk aan mijn relatie langere tijd. .... Ik geloof dat ze ook af en toe mannen behandeld.
Staf.

Jaja, net vandaag profiel aangemaakt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ja. Ik prik wel eens met een naald of vork in mijn man. helpt niet
EvyBlissy schreef:
10-06-2017 08:33
Staf.

Jaja, net vandaag profiel aangemaakt.
Waarom staf? Iedereen heeft toch een keer een profiel aangemaakt? Ik heb deze pas een paar dagen, ga je mij nu ook staffen?

Over acupunctuur weet ik niets.
QueenArachnia schreef:
10-06-2017 09:27
Waarom staf? Iedereen heeft toch een keer een profiel aangemaakt? Ik heb deze pas een paar dagen, ga je mij nu ook staffen?

Over acupunctuur weet ik niets.
Jij post gewoon antwoorden post in plaats van meteen je website te spammen.

TO, als je echt depressief wordt van je relatie is relatietherapie of het uitmaken een betere optie.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
S-Meds schreef:
10-06-2017 08:57
Ja. Ik prik wel eens met een naald of vork in mijn man. helpt niet
:-D

Samen een vorkje prikken helpt ook niet; hij is nog net zo vervelend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
10-06-2017 09:41
:-D

Samen een vorkje prikken helpt ook niet; hij is nog net zo vervelend.
Ik doe het liever met een cocktailprikker. En dan kaas aan het eind. Heerlijk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Dreamchild schreef:
10-06-2017 09:37
Jij post gewoon antwoorden post in plaats van meteen je website te spammen.
Ik heb dus finaal over de spam heen gelezen. Excuus! (Kort nachtje, laten we het daar maar op houden.) :-$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven