Ppfff.... zo klaar mee

25-03-2017 01:47 117 berichten
Ik ben echt een beetje perplext, ik date tijdje geleden met een man ( niet super knap) wel heel leuk dacht ik toen, ambitieus, grappig, hele goede baan en vooral totaaaaal geenplayer type, kwam er achter dat hij met 6 !!! andere vrouwen ook aan het daten was en een vriendin had in Rusland...

Vervolgens een man ontmoet die gewoon een vriendin had maar het wel spannend leek, om nieuwe mensen te ontmoeten... zei het wel meteen nadat ik mn nr had geven, tijdens een feestje. O en deze topper is bezig met zn vriendin om een kindje te krijgen... :S

En nu heb ik contact met een man, hele leuke man, dacht ik dan.... kom ik er net achter dat hij een vriendin heeft in Thailand WTF!! Ik ben bijna in staat om alles door te sturen aan haar wat ik niet ga doen maar what the helll! Ik keek namelijk even op zijn instagram en helemaal geen fotos van een vriendin of iets wat lijkt dat hij in een relatie zit, maar door echt te speuren kwam ik er dus achter dat hij al jaren een relatie heeft, overigens tagte dat meisje hem ook niet in fotos, maargoed ben ik de enige die dit soort mannen op mn pad krijg? En dit zijn dus niet de gladde mooie mannen of de smooth boys met mooie praatjes.. Juist hele normaal uitziende mannen met op het eerste gezicht leuk karakter, goede baan... geen praatjes heel netjes.... sjeeesss

Mijn vertrouwen is dus echt helemaal weg...
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon iets van deze tijd. Het is veel te makkelijk om een dubbelleven te leiden sinds de komst van internet. Ligt niet aan jou. Echt niet.
Laten we elkaars mening respecteren... hoe fout die van jou ook is.
Ik vind het niet eens voor mijzelf erg, maar die vriendinnen.. wauw! echt hoe naief ben je dan ook als je vriend zich single voor doet aan de buiten wereld, zij volgde niet eens op instagram hele mooie vrouwen of uberhuapt vrouwen... ik snap dat het ligt aan deze tijd maar pfff mn vertouwen is echt zo weg
No shit......je maakt nog eens wat mee zo.
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...
Als hij mee doet aan boer zoekt vrouw, dan weet je zeker dat hij geen vrouw heeft.

Gewoon pech?

Stoppen met daten en gewoon wachten op de ware?

Ze zijn er wel, de betrouwbare mannen maar die durven niet zoveel en zijn volgens mij meer bezig met in de kroeg hangen met vrienden dan met bewust dates opzoeken.

Succes!
Met 7 vrouwen daten + een vriendin in Rusland.

Ik heb toch wel respect voor z'n harem management skills. Jezus wat lijkt mij dat een gedoe.
Neh de enige ben je zeker niet. Maar zuur is het wel.. ze moeten ergens zijn die normale, leuke mannen. Ooit..
Nou, ik denk toch eerlijk gezegd wel dat het toch ook ligt aan het type man waar jij op valt.
quote:Taralina schreef op 25 maart 2017 @ 06:50:

Nou, ik denk toch eerlijk gezegd wel dat het toch ook ligt aan het type man waar jij op valt.Dit ook ja. Kun je daar iets mee? Of met de manier waarop jij je opstelt. Aks iets steeds weer gebeurt heb je daar ook meestal een (onbewust) aandeel in.
Perplext? Is geen woord.
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
quote:Tovergieter schreef op 25 maart 2017 @ 07:45:

Perplext? Is geen woord.Jawel. "Ik sta perplex"
Goed doorzoeken. Ze bestaan echt; betrouwbare mannen.
quote:Taralina schreef op 25 maart 2017 @ 06:50:

Nou, ik denk toch eerlijk gezegd wel dat het toch ook ligt aan het type man waar jij op valt.Zou het?... Ik denk nl echt dat sinds de komst van al die dating apps en sites, facebook enz. het allemaal veel te makkelijk is geworden. Keuze te over met een klik vd muis. Vroegah moest je daarvoor de deur uit en kon je " betrapt " worden. Nu kun je virtueel al een relatie hebben. 7 lange brieven schrijven om de dag of even snel 7 appjes versturen...
Als je zo klaar bent met relaties en je vertrouwen in mannen verdwenen is, waarom dan niet single blijven?
hoe naïef ben je om je nr aan een man in een relatie te geven?
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:grenada schreef op 25 maart 2017 @ 08:47:

hoe naïef ben je om je nr aan een man in een relatie te geven?Dit gaf hij pas aan terwijl ze nummers uitwisselden.
quote:Tigraa schreef op 25 maart 2017 @ 08:18:

[...]

Zou het?... Ik denk nl echt dat sinds de komst van al die dating apps en sites, facebook enz. het allemaal veel te makkelijk is geworden. Keuze te over met een klik vd muis. Vroegah moest je daarvoor de deur uit en kon je " betrapt " worden. Nu kun je virtueel al een relatie hebben. 7 lange brieven schrijven om de dag of even snel 7 appjes versturen...

Daar zit zeker wat in, het gemak waarmee je iemand anders kunt vinden als je al een relatie zit. Maar als je een beetje verstandig bent, dan heb je het zo door dat je belazerd wordt. Wij hebben zo'n vriendin die al 12 jaar as het daten is en zij komt alleen maar foute mannen tegen en wordt steeds wanhopiger. Ze loopt ook veel te hard achter die mannen aan.

Het ligt dus ook aan de persoon.
Wanneer je je niet eens op hetzelfde continent verblijft dan mag het volgens mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:huurvrouwtje schreef op 25 maart 2017 @ 02:21:

wauw! echt hoe naief ben je dan ook als je vriend zich single voor doet aan de buiten wereld,

Hmm, dit vind ik wel een beetje de omgekeerde wereld.

Ik vind een vrouw niet naief als ze gewoon vertrouwen heeft in haar vriend.

Dat hoor je te hebben als je wil dat een relatie kans van slagen heeft.

Die vrouwen zijn niet naief in hun vertrouwen, die mannen zijn eikels dat ze daar misbruik van maken.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
quote:creativeguy schreef op 25 maart 2017 @ 08:55:

[...]

Daar zit zeker wat in, het gemak waarmee je iemand anders kunt vinden als je al een relatie zit. Maar als je een beetje verstandig bent, dan heb je het zo door dat je belazerd wordt. Wij hebben zo'n vriendin die al 12 jaar as het daten is en zij komt alleen maar foute mannen tegen en wordt steeds wanhopiger. Ze loopt ook veel te hard achter die mannen aan.

Het ligt dus ook aan de persoon.Ja, dat zal in sommige gevallen best zo zijn. Het is nooit zwart-wit natuurlijk. 12 jaar daten...pffff dan mis je toch echt steeds een paar rode vlaggen?
De vriendin volgde niet eens (mooie) andere vrouwen op instagram? Foei !

Echt hoor
quote:coolpack2 schreef op 25 maart 2017 @ 09:16:

De vriendin volgde niet eens (mooie) andere vrouwen op instagram? Foei !

Echt hoor Er stond eerst iets van dikke tieten volgen (?) Die ik ook al niet ..
Je schrijft 2x in de openingspost mannen met een goede baan. Blijkbaar is het heel belangrijk voor jou dat ze een goede baan hebben.

Als je daar op selecteert in plaats van op karakter dan gedraag je je een beetje als een gold digger.

Niet verwonderlijk dat je dan de mannen treft die vinden dat ze er best meerdere vriendinnen op na kunnen houden als ze hun geld er beetje laten rollen.
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 25 maart 2017 @ 08:30:

Als je zo klaar bent met relaties en je vertrouwen in mannen verdwenen is, waarom dan niet single blijven?Dit, wel zo lekker rustig
quote:Tigraa schreef op 25 maart 2017 @ 09:29:

[...]

Er stond eerst iets van dikke tieten volgen (?) Die ik ook al niet ..

Dat 'perplext' is voor mij ook nieuw trouwens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven