Raar onderbuikgevoel......

27-01-2009 13:19 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even jullie raad en advies… Wellicht ben ik veel te achterdochtig en zie ik spoken, misschien ook wel terecht. In het kort de situatie.

Ben gelukkig getrouwd, heb een hartstikke fijn huwelijk. Manlief kwam laatst thuis en vertelde dat hij onderweg prachtige foto’s had gemaakt. Ze waren werkelijk erg mooi, winterlandschappen met besneeuwde bomen e.d. Ik vroeg hem waar hij ze gemaakt had en hij reageerde heel gepikeerd, zei dat dat toch niet uitmaakte, en dat hij het niet precies meer wist. Ik vond het een beetje vreemde reactie, maar heb het laten rusten.

Laatst zag ik in zijn contactpersonen van zijn emailaccount (we hebben twee accounts, maar weten van elkaar de wachtwoorden en dergelijke, zijn heel open in dat soort dingen en mail staat hele dag open) de naam van een onbekende vrouw met een hotmailadres. En geloof me, ik zocht daar echt niks achter, was alleen wel nieuwsgierig en vroeg mijn man dan ook wie dat was. Volgens hem een “mailmaatje” waarin hij in zijn vrijgezelle periode wel eens mee mailde maar ik kon dat adres er wel uitgooien volgens hem want ze hadden al jaren geen contact meer. (Wij zijn nu trouwens 3,5 jaar samen) Prima, niks aan het handje. Toch was ik wel nieuwsgierig naar deze dame (eerlijk is eerlijk) en heb haar eens gegoogled en gehyved. En nu heeft ze inderdaad hyves. Een gesloten profiel, maar wel met een hele mooie achtergrondfoto… Je raadt het al. Precies die foto die mijn man mij enkele weken geleden liet zien.

Weet niet wat ik hiervan moet denken. Misschien maak ik me wel veel te druk. Moet het denk ik maar rechtstreeks vragen…….
Just like Alan Garner
quote:RosieRo schreef op 28 januari 2009 @ 11:30:

nee, ik lees de avonturen van kuifje al vanaf mijn zesde ofzo.

wat goed van je!

Maar nu je klaar bent met schelden... verder nog iets wat je kwijt wil?
nee, niet tenzij jij nog een debiele opmerking wil plaatsen, dan fik ik je graag nog een keertje af hoor.
Klady,

Fijn dat 't zo afgelopen is én dat het gesprek zelfs opening heeft gegeven om het te hebben over zaken in jullie relatie die nog beter/anders zouden kunnen lopen
Peas on earth!
quote:RosieRo schreef op 28 januari 2009 @ 11:32:

nee, niet tenzij jij nog een debiele opmerking wil plaatsen, dan fik ik je graag nog een keertje af hoor.ik heb zo'n gevoel in mijn onderbuik dat zegt dat er wat enkele posts van jou verwijderd zullen worden
prima, ik wacht het rustig af. De reden dat kpitein haddoch als een zeeman mocht schelden in kuifje (dat was de referentie, had je niet door, geeft niks joh) is omdat Herge er wondermooi in slaagde om neutrale worden dusdanig te gebruiken dat Haddock als zeebonk overkwam en toch geschikt bleef voor jeugdige lezertjes.

1 van de mooiste vind ik nog altijd ectoplasma op wieltjes.
[quote]Your_Wake_Up_Call schreef op 28 januari 2009 @ 11:26:

ik was het die iets over roddelen zei!

Wat geweldig om een vermelding te krijgen!

Al die drukte om niets

quote]

Wat een ontzettend flauwe opmerking/foto. Als je het niks vindt, reageer dan alsjeblieft niet in dit topic en ga ergens anders lopen zeiken. Mijn dag krijg je toch niet meer kapot :-)
Just like Alan Garner
ik las altijd de donald duck, maar bedankt voor je heldere uitleg!
quote:Klady schreef op 28 januari 2009 @ 11:40:

Al die drukte om niets

quote]

Wat een ontzettend flauwe opmerking/foto. Als je het niks vindt, reageer dan alsjeblieft niet in dit topic en ga ergens anders lopen zeiken. Mijn dag krijg je toch niet meer kapot :-) mooi zo! Geniet ervan, en hou die rust erin!
quote:Klady schreef op 28 januari 2009 @ 11:40:

Wat een ontzettend flauwe opmerking/foto. Als je het niks vindt, reageer dan alsjeblieft niet in dit topic en ga ergens anders lopen zeiken. Mijn dag krijg je toch niet meer kapot :-)

jij vind dat ik zeik, ik zeg vrijheid van meningsuiting. En wees eens objectief, bij het openen van deze topic is je gevoel dat je man overspelig was alleen maar gegroeid. Terwijl het dus gewoon een misverstand is. Ik wil je alleen maar zeggen dat het vaak averechts werkt om bij onduidelijkheden hier een topic te openen omdat mensen vooral subjectief reageren en topicopener er alleen maar onzekerder van word. Thats all. Verder ook totaal niet bedoeld om je af te zeiken, maar dat is iets wat meer over jouw instelling zegt dan over mij.

En fijn dat je een goede dag hebt!
Klady,

Wat super voor je, hoe het heeft uitgepakt! Fijn ook dat jullie zo open en eerlijk met elkaar gesproken hebben. Klinkt inderdaad als een hele fijne, oprechte relatie zoals je het nu beschrijft.

Meid, geniet van de dag, laat je niet van de wijs brengen door 1 of ander stuk verdriet ;)

Groetjes enne... enjoy the day!

Liefs!
@YWUC: Prima, heb ook helmaal geen zin aan een discussie. Ik begrijp deels je standpunt ook wel, maar je zou het ook van de andere kant kunnen bekijken.
Just like Alan Garner
quote:Klady schreef op 28 januari 2009 @ 12:03:

@YWUC: Prima, heb ook helmaal geen zin aan een discussie. Ik begrijp deels je standpunt ook wel, maar je zou het ook van de andere kant kunnen bekijken.

klopt, heb je ook wel gelijk in

Ik ben de slechtste nog niet hoor ;) Geniet en pluk de vruchten van je dag! :D
Klady, las hier gisteren mee en dacht net, even kijken hoe het is afgelopen.

Gelukkig viel het mee!

En het klinkt of jullie een super goede relatie hebben, zeker op t gebied van communicatie!

Da's een kunst op zich!

super!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Your_Wake_Up_Call schreef op 28 januari 2009 @ 12:12:

[...]

klopt, heb je ook wel gelijk in

Ik ben de slechtste nog niet hoor ;) Geniet en pluk de vruchten van je dag! :D komt goed, thnx
Just like Alan Garner
Heerlijk, een verhaal met een happy end! Begon net vooraan, was zó benieuwd hoe het gisteren gegaan was en ben nu helemaal blij voor je dat het goed is afgelopen!
Klady, meegelezen en meegevoeld. Soms denk ik wel eens: niets gebeurt bij toeval, want alles bij elkaar heeft je heel veel opgeleverd. Ben blij voor je.
Klady, fijn om te lezen dat het goed is afgelopen. Gelukkig heb je nu een veel betere dag dan gister en werd je avond gister ineens toch heel wat leuker!

Al die drukte om niets

Ja, waar je nog al niet trots op kan zijn.

Fijn Klady, dat het zo goed afliep!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven