help ik kom er niet uit over me vriendin
woensdag 28 januari 2009 om 22:01
hallo beste mensen
ik heb een vriendin
ik was driejaar goed bevriend met der
en nu heb ik een relatie
ik heb samen met haar veel
mee gemaakt
maar ik heb twijfels over onze relatie
ik heb nu met haar 9maanden
er is 2x uit gegaan door problemen
van me verleden door me opa die overleden was
op 27/06/07
ik heb nu afgelopen paar weken
paar x woordenwisselingen gehad met haar
maar ik wil haar aan de een kant niet kwijt
maar aan de ander kant hou ik niet meer van der
een kant wel ander kant niet
dus opzicht best groot probleem
ik beging me vertrouw in haar kwijt te raken
ik weet niet waarom
er zijn mensen geweest die hebben beweerd dat
mijn vriendin paar x vreemd is geweest
volgens mijn weten was dit niet gebeurd
help wat moet ik doen
groetjes anoniem1988
woensdag 28 januari 2009 om 22:20
woensdag 28 januari 2009 om 23:08
Het is nogal wat als je je vriendin niet vertrouwt. Ik zou met haar praten. Misschien is het handig als je vooraf nadenkt wat je zou willen. Wil je weer alleen maar vrienden zijn, zoals voordat dat jullie een relatie kregen? Of wil je haar helemaal niet meer zien als zij toegeeft vreemd te zijn gegaan? Of haar een kans geven en zeggen dat je vreemdgaan niet pikt...
Succes en sterkte
Succes en sterkte
donderdag 29 januari 2009 om 00:25
bedankt voor jullie bericht
en mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek
maar ik wil ook niet weg bij haar maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen
ik hou wel van haar en ik ken haar zou wat heel me leven
alleen ik heb het gevoel dat ze met ander jongens zite auwehoeren op een marnier wat mijn niet aan staat
voorbeeld zij zou met goejvriendin van haar samen na school fietsen nu blijkt dus dat er ook een jonge elkeer met haar mee fiets wat ik dus afhad gesproken om dat niet te doen
en mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek
maar ik wil ook niet weg bij haar maar het moeilijk op het gevoel wat je hebt te ontschijfen
alleen ik heb het gevoel dat ze met ander jongens zite auwehoeren op een marnier wat mijn niet aan staat
voorbeeld zij zou met goejvriendin van haar samen na school fietsen nu blijkt dus dat er ook een jonge elkeer met haar mee fiets wat ik dus afhad gesproken om dat niet te doen
donderdag 29 januari 2009 om 00:42

donderdag 29 januari 2009 om 08:32

donderdag 29 januari 2009 om 09:17
quote:Anoniem1988 schreef op 29 januari 2009 @ 00:25:
mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek
Je bent gewoon een jaloerse puber. Je vriendin mag toch wel met een andere jongen naar school fietsen? Ik zou het vooral uitmaken als je hier al problemen mee hebt.
En trouwens: het niveau van je Nederlands is wel degelijk vooral jouw probleem en niet dat van mij. Je bent twintig jaar! Zo kun je geen sollicitatiebrieven schrijven!
mensen die mijn Nederland Niet goed vinden dat is jullie probleem niet de mijnen ,als ik vrienden met haar word en ik zie haar met ander jongens dan word ik gek
Je bent gewoon een jaloerse puber. Je vriendin mag toch wel met een andere jongen naar school fietsen? Ik zou het vooral uitmaken als je hier al problemen mee hebt.
En trouwens: het niveau van je Nederlands is wel degelijk vooral jouw probleem en niet dat van mij. Je bent twintig jaar! Zo kun je geen sollicitatiebrieven schrijven!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.