feestkleding
maandag 3 april 2017 om 14:33
ik hoor mensen weleens zeggen dat alledaagse kleding echt niet kan tijdens het uitgaan, waarom eigenlijk niet?? wat is er mis met een rokje en een mooi topje wat je ook op een doordeweekse dag draagt?
En wat dragen jullie zoal tijdens het uitgaan, zit nu in een periode dat ik wat vaker ga stappen en ben niet zo dol op glitter en drukke printjes. plaatjes zijn welkom.
En wat dragen jullie zoal tijdens het uitgaan, zit nu in een periode dat ik wat vaker ga stappen en ben niet zo dol op glitter en drukke printjes. plaatjes zijn welkom.
maandag 3 april 2017 om 14:37
maandag 3 april 2017 om 15:33
Om met vriendinnen nu op een terras te hangen
Voor een etentje met collega's van man
Met enkellaarzen ipv pumps. Voor als ik mee mag met jongere schoonzus naar (café)concert
Om te werken. Wel flinke pinnen onder die laarsjes of pumps, eventueel nog een loopshawl om.
Ik leef dus in skinnyjeans . Ik koop geen mooie jurken meer of aparte tops/blouse. Ik draag het niet af en na twee keer dragen denk je ook 'Heb je haar weer in d'r jurkje'. Een skinny is zo onopvallend en tegelijk pijnlijk gemiddeld dat je het makkelijk kunt upgraden met wat accessoires en schoenen. Ik koop dus heel veel schoenen.
maandag 3 april 2017 om 15:45
quote:lemoos2 schreef op 03 april 2017 @ 15:33:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met enkellaarzen ipv pumps. Voor als ik mee mag met jongere schoonzus naar (café)concert
[afbeelding]
Om te werken. Wel flinke pinnen onder die laarsjes of pumps, eventueel nog een loopshawl om.
Ik leef dus in skinnyjeans . Ik koop geen mooie jurken meer of aparte tops/blouse. Ik draag het niet af en na twee keer dragen denk je ook 'Heb je haar weer in d'r jurkje'. Een skinny is zo onopvallend en tegelijk pijnlijk gemiddeld dat je het makkelijk kunt upgraden met wat accessoires en schoenen. Ik koop dus heel veel schoenen.Prachtige stijl!! Heel vrouwelijk, tikje casual en toch sjiek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik leef dus in skinnyjeans . Ik koop geen mooie jurken meer of aparte tops/blouse. Ik draag het niet af en na twee keer dragen denk je ook 'Heb je haar weer in d'r jurkje'. Een skinny is zo onopvallend en tegelijk pijnlijk gemiddeld dat je het makkelijk kunt upgraden met wat accessoires en schoenen. Ik koop dus heel veel schoenen.Prachtige stijl!! Heel vrouwelijk, tikje casual en toch sjiek
maandag 3 april 2017 om 16:33
quote:_Marana_ schreef op 03 april 2017 @ 14:37:
Als ik uit ga mag het allemaal wat spannender dan tijdens het werk, hogere hak, kortere rok, iets meer decolleté, dat soort dingen. Ik zeg niet dat alledaags niet kan, maar ik vind het persoonlijk gewoon leuk om dan wat meer uit te pakken.
Ja dit dus.
Ook bepaalde stoffen (vooral dingen met glans, bepaalde kleuren) vind ik voor op kantoor te opvallend, terwijl ze voor stappen wel heel mooi zijn.
Oorbellen hou ik overdag ook onopvallender dan 's avonds, parfum en make-up idem.
Als ik uit ga mag het allemaal wat spannender dan tijdens het werk, hogere hak, kortere rok, iets meer decolleté, dat soort dingen. Ik zeg niet dat alledaags niet kan, maar ik vind het persoonlijk gewoon leuk om dan wat meer uit te pakken.
Ja dit dus.
Ook bepaalde stoffen (vooral dingen met glans, bepaalde kleuren) vind ik voor op kantoor te opvallend, terwijl ze voor stappen wel heel mooi zijn.
Oorbellen hou ik overdag ook onopvallender dan 's avonds, parfum en make-up idem.
dinsdag 4 april 2017 om 17:24
dat ligt er toch volledig aan wat je overdag draagt? Ik ken mensen die over dag altijd in een spijkerbroek met een sweater lopen: dat vind ik niet bepaald uitgaans kleding maar ik draag overdag juist ook vaak hakken, rokjes, jurken etc en kan daarmee ook prima op stap. Wel soms met iets meer decolleté of wat meer glans/glitter
dinsdag 4 april 2017 om 17:35
Ik draai het juist vaak om. Dagelijks hakken, jurkjes, rokken. En als ik uitga een wat speelser rokje of een broek, vrijwel altijd met platte schoenen. Dat is dan wel echt bier-zuipen-dans-uit. Wordt toch altijd smerig, dus zonde om dan mooie kleding aan te doen. En zoals mijn opa altijd zei, "Je staat tot aan je knieën in 't bier, lieslaarzen aan!"
Etentje of date -uit pak ik uiteraard wel wat meer uit.
Etentje of date -uit pak ik uiteraard wel wat meer uit.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"