Teamgenoot vriend

05-04-2017 09:54 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Genoeg geholpen.
anoniem_332929 wijzigde dit bericht op 06-11-2017 08:46
98.69% gewijzigd
Ja, ik vind van wel...
maar wellicht is het handiger om gewoon die apps niet te lezen.
Is niet aan jou, maar aan je vriend om daar iets van te zeggen/tegen te doen. Zijn zijn teamgenoten.
Ja hoor dat kan. Alles kan.

Maar waarom zou je dat doen? Jezelf kwetsbaar opstellen bij een botte boer? Wat verwacht je hiervan? En is je depressieve jij bestand tegen zijn lompe reactie die je ongetwijfeld gaat krijgen?

Of is het misschien een beter idee iets weerbaarder en zelfzeker te worden zodat evt lompe opmerkingen niet meer zo bij je binnenkomen?
Was jij daarbij toen ze die opmerking maakten? En zit jij ook in die groepsapp toen daar verder op ingegaan werd?
quote:colauitblik schreef op 05 april 2017 @ 09:57:

Ja, ik vind van wel...Dankje! Ik wil geen gedoe veroorzaken ofzo maar ik vind dit wel ver gaan. En ik vind het fenomeen "ik was dronken" geen excuus meer..
Natuurlijk kan dat. Hou er wel rekening mee dat je daarmee waarschijnlijk niet bereikt dat hij ermee ophoudt. Dit soort sneuneuzen vindt het vaak alleen maar leuk als iemand geraakt wordt door hun "grapjes". Maar je mag natuurlijk wel aangeven dat je dit geen fijn gedrag vindt. En je vriend mag dat ook doen, trouwens. In nog duidelijker bewoordingen dan hij al gedaan heeft.

Dat dit soort sukkels nog bestaat zeg. Vreselijk. Probeer het je niet aan te trekken, hoe moeilijk het ook is.
quote:groenebroek schreef op 05 april 2017 @ 09:57:

Is niet aan jou, maar aan je vriend om daar iets van te zeggen/tegen te doen. Zijn zijn teamgenoten.Dat weet ik, maar uiteindelijk worden de grove opmerkingen over mij gemaakt.. Niet over mijn vriend.
quote:Unicorn1992 schreef op 05 april 2017 @ 09:58:

[...]

Dankje! Ik wil geen gedoe veroorzaken ofzo maar ik vind dit wel ver gaan. En ik vind het fenomeen "ik was dronken" geen excuus meer..Sorry hoor maar aanspreken? Wat wil je zeggen dan?
quote:Rooss4.0 schreef op 05 april 2017 @ 09:58:

Ja hoor dat kan. Alles kan.

Maar waarom zou je dat doen? Jezelf kwetsbaar opstellen bij een botte boer? Wat verwacht je hiervan? En is je depressieve jij bestand tegen zijn lompe reactie die je ongetwijfeld gaat krijgen?

Of is het misschien een beter idee iets weerbaarder en zelfzeker te worden zodat evt lompe opmerkingen niet meer zo bij je binnenkomen?

Ja vind ik ook wel hoor.. Ik ben altijd weerbaar en zelfverzekerd geweest tot die rot depressie.. Daar word ik voor behandeld dus ik neem aan dat mijn zelfbeeld straks ook verbeterd..

Ik twijfel daar dus over. Aan de ene kant denk ik van ik moet dit van me afpraten naar hem toe, aan de andere kant wil ik ook niet dat het erger wordt.
Ja, ik zou terug sturen dat je hem een lelijke aap vind en hem voor al het goud in de wereld niet doet.
Ik zou me niet met zijn voetbal en alles wat daar bij hoort bemoeien. Dus ik zou er niets van zeggen
Ten eerste: bemoei je nooit met groepsapps van je vriend.

Dat gezegd hebbende: ik vind het wel ronduit aso dat ze het over vriendinnen hebben. In de groepsapps van mijn vriend gaan tig sexy vrouwen per dag door die app, maar nooit wordt een vriendin van een van de mannen besproken. Dat is gewoon een no-go (respectloos). Dus in die zin zou ik of zelf je vriend er wat van laten zeggen. Snap niet dat je vriend dit accepteert trouwens..
quote:cerulli schreef op 05 april 2017 @ 09:59:

Natuurlijk kan dat. Hou er wel rekening mee dat je daarmee waarschijnlijk niet bereikt dat hij ermee ophoudt. Dit soort sneuneuzen vindt het vaak alleen maar leuk als iemand geraakt wordt door hun "grapjes". Maar je mag natuurlijk wel aangeven dat je dit geen fijn gedrag vindt. En je vriend mag dat ook doen, trouwens. In nog duidelijker bewoordingen dan hij al gedaan heeft.

Dat dit soort sukkels nog bestaat zeg. Vreselijk. Probeer het je niet aan te trekken, hoe moeilijk het ook is.

Ja als je het vanuit een helikopter positie bekijkt is de actie sowieso heel kinderachtig en puberaal (dan spreek je over mannen van 25-29...

Ik denk dat ik hem er rustig op ga aanspreken. Boos worden/uitschelden gaat niet helpen en aan verlaag ik mijzelf ook tot een puberaal niveau.
quote:Unicorn1992 schreef op 05 april 2017 @ 09:59:

[...]

Dat weet ik, maar uiteindelijk worden de grove opmerkingen over mij gemaakt.. Niet over mijn vriend.

Welnee vrouw, niks grof. Mannen praten over "wie wil je doen", haantjesgedrag, krachtmeten. Daar moet je je als vrouw helemaal niet mee willen bemoeien. Aan jou de taak je dit niet persoonlijk aan te trekken, je bereikt helemaal niks met het bespreken, echt helemaal niks. Je wordt waarschijnlijk gewoon uitgelachen en dan voel je je nog kutter.

Klaag lekker tegen je vriend over zijn voetbalmaat en laat het rusten.
quote:voel schreef op 05 april 2017 @ 09:58:

Was jij daarbij toen ze die opmerking maakten? En zit jij ook in die groepsapp toen daar verder op ingegaan werd????
quote:Coco87 schreef op 05 april 2017 @ 10:02:

Ten eerste: bemoei je nooit met groepsapps van je vriend.

Dat gezegd hebbende: ik vind het wel ronduit aso dat ze het over vriendinnen hebben. In de groepsapps van mijn vriend gaan tig sexy vrouwen per dag door die app, maar nooit wordt een vriendin van een van de mannen besproken. Dat is gewoon een no-go (respectloos). Dus in die zin zou ik of zelf je vriend er wat van laten zeggen. Snap niet dat je vriend dit accepteert trouwens..

Oh even voor de duidelijkeid: ik heb niet in zijn telefoon zitten neuzen. Ik heb screenshots doorgestuurd gekregen van een goede vriend van mij (die zit in dat team).

Ik vind het ook een no/go ook tegenover mijn vriend.. Ik ben van plan hem er rustig en volwassen op aan te spreken.
quote:clowntjemeteenrodeneusje schreef op 05 april 2017 @ 10:02:

Ik zou me niet met zijn voetbal en alles wat daar bij hoort bemoeien. Dus ik zou er niets van zeggenDit. Kom op zeg, het is gewoon stoere praat. En bovendien zullen er altijd vrouwen zijn die mooier zijn dan jij. Of lelijker.
quote:voel schreef op 05 april 2017 @ 09:59:

[...]

Sorry hoor maar aanspreken? Wat wil je zeggen dan?Simpelweg vragen van joh, zou je mij niet meer willen bespreken in die groepsapp? Zoiets?
quote:Taralina schreef op 05 april 2017 @ 10:04:

[...]

Dit. Kom op zeg, het is gewoon stoere praat. En bovendien zullen er altijd vrouwen zijn die mooier zijn dan jij. Of lelijker.Het gaat mij om de vulgaire praat eromheen. Tevens dat het mannen van 25-29 zijn. Ook dat het in de groepsapp wordt gegooid. Vind ik niet oke.
gewetensvraag: zou je er ook zo pissig over zijn als je X was geweest?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Taralina schreef op 05 april 2017 @ 10:04:

[...]

Dit. Kom op zeg, het is gewoon stoere praat. En bovendien zullen er altijd vrouwen zijn die mooier zijn dan jij. Of lelijker.Stoere praat is prima, maar eeen beetje vent stelt zijn eigen vriendin (of die van zn vrienden) niet ter discussie. Mijn vriend en zijn vrienden kunnen behoorlijk puberaal zijn, maar voor dat soort zaken zijn ze toch echt te volwassen.
Ik als man vind het totaal not done om de vriendinnen van teamgenoten op deze manier te bespreken. Ik neem aan dat je vriend daar hetzelfde over denkt.

Tuurlijk is het lachen, de eeuwige 'zou je haar doen' vraag. Op een terras, over vrouwen die je niet kent. Maar over iemands vriendin, in een groepsapp waar diegene ook in zit? Dat kan echt niet!
quote:Rooss4.0 schreef op 05 april 2017 @ 10:03:

[...]

Welnee vrouw, niks grof. Mannen praten over "wie wil je doen", haantjesgedrag, krachtmeten. Daar moet je je als vrouw helemaal niet mee willen bemoeien. Aan jou de taak je dit niet persoonlijk aan te trekken, je bereikt helemaal niks met het bespreken, echt helemaal niks. Je wordt waarschijnlijk gewoon uitgelachen en dan voel je je nog kutter.

Klaag lekker tegen je vriend over zijn voetbalmaat en laat het rusten.Dankjewel voor je advies! Daar zit ook echt wel een grote kern van waarheid in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven