waar op vakantie?
woensdag 5 april 2017 om 23:29
Spaanse kusten?
Italiaanse kusten?
Griekse eilandjes?
Tenerife, Lanzarote of één van de andere Canarische eilanden?
Of op 't moment zelf es tussen de last minutes kijken?
Wie weet raak je wel even goedkoop in Gambia ofzo ...
Of als jullie niet van zon houden ...
Kamperen op de Waddeneilanden?
Per trein / bus gaan rondtrekken in Noorwegen?
Als je richting Zuiden gaat, hoef je overigens niet persé een all-in hotel te boeken.
Een goedkope vlucht met RyanAir en een appartementje via AirBnB is even leuk.
Italiaanse kusten?
Griekse eilandjes?
Tenerife, Lanzarote of één van de andere Canarische eilanden?
Of op 't moment zelf es tussen de last minutes kijken?
Wie weet raak je wel even goedkoop in Gambia ofzo ...
Of als jullie niet van zon houden ...
Kamperen op de Waddeneilanden?
Per trein / bus gaan rondtrekken in Noorwegen?
Als je richting Zuiden gaat, hoef je overigens niet persé een all-in hotel te boeken.
Een goedkope vlucht met RyanAir en een appartementje via AirBnB is even leuk.
woensdag 5 april 2017 om 23:49
Kamperen en kayakken in de Dordogne in Frankrijk? Je kan er met de trein heen. Je kan daar een kanotocht van bv. 4 dagen maken met een grote bidon met je kampeerspullen erin. Elke nacht kamperen bij campings onderweg langs de rivier. En dat die organisatie de rest van je spullen naar het eindpunt brengt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
donderdag 6 april 2017 om 07:30
www.gogo.nl
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 6 april 2017 om 07:33
donderdag 6 april 2017 om 07:56
Hangt ervan af wat je zou willen doen.
Als je uit wilt enzo, dan kan je me zo een jongeren reis mee. Bv naar Spanje. In de buurt van Barcelona is wel leuk, kan je daar ook nog een tripje van maken.
Als je dat niet perse zou willen. Is met zijn allen kamperen of een huisje huren met zwembad in Frankrijk/Spanje/protugal/Italië misschien wel wat.
Of in een stad met strand een appartement huren. Bv Barcelona.
Zuid Frankrijk heeft hele leuke camping plekken aan het strand waar je kan surfen. Of lekker naar een gewoon strand kan. Dit zou ik doen denk ik, alhoewel ik op mijn 17de met mijn vriendje naar Turkije ben geweest
Een jongeren reis is wel lekker makkelijk want alles wordt voor je geregeld en je hebt een aanspreekpunt voor mochten er problemen zijn. Je kan kamperen of in een appartement. Dat werd veel gedaan toen ik 16 was om me heen. Vonden ouders ook wel geruststellend.
(Wel kijken of je mag huren als je 16 bent, misschien moet je via een van je ouders boeken.)
Als je uit wilt enzo, dan kan je me zo een jongeren reis mee. Bv naar Spanje. In de buurt van Barcelona is wel leuk, kan je daar ook nog een tripje van maken.
Als je dat niet perse zou willen. Is met zijn allen kamperen of een huisje huren met zwembad in Frankrijk/Spanje/protugal/Italië misschien wel wat.
Of in een stad met strand een appartement huren. Bv Barcelona.
Zuid Frankrijk heeft hele leuke camping plekken aan het strand waar je kan surfen. Of lekker naar een gewoon strand kan. Dit zou ik doen denk ik, alhoewel ik op mijn 17de met mijn vriendje naar Turkije ben geweest
Een jongeren reis is wel lekker makkelijk want alles wordt voor je geregeld en je hebt een aanspreekpunt voor mochten er problemen zijn. Je kan kamperen of in een appartement. Dat werd veel gedaan toen ik 16 was om me heen. Vonden ouders ook wel geruststellend.
(Wel kijken of je mag huren als je 16 bent, misschien moet je via een van je ouders boeken.)
donderdag 6 april 2017 om 07:59
Denk dat stap 1 is bedenken wat voor soort vakantie jullie willen. 'Zon zee zuipen' gehalte of gewoon gezellig met zijn allen chillen, wat zien. Of helemaal niets en in een huisje spelletjes spelen. In een natuur omgeving. Of juist stad... Jullie moeten toch wel wat te wensen hebben of een voorstelling van de vakantie.
donderdag 6 april 2017 om 10:29
Ik ben meerdere malen met gogo of beachmasters geweest.
Vliegtuig + bustrasfer + hotel/appartement in een prijs. 1ste of 2de dag informatiebijeenkomst en dan kan je allemaal excursies boeken van kroegentocht tot bootreisje tot aan stadsbezoek. Vaak kan je ook een pas aanschraffen dat je bij restaurants met korting kan eten.
Wat erg leuk is, is kos en rhodos
Vliegtuig + bustrasfer + hotel/appartement in een prijs. 1ste of 2de dag informatiebijeenkomst en dan kan je allemaal excursies boeken van kroegentocht tot bootreisje tot aan stadsbezoek. Vaak kan je ook een pas aanschraffen dat je bij restaurants met korting kan eten.
Wat erg leuk is, is kos en rhodos
donderdag 6 april 2017 om 10:50
quote:pocas schreef op 06 april 2017 @ 07:59:
Denk dat stap 1 is bedenken wat voor soort vakantie jullie willen. 'Zon zee zuipen' gehalte of gewoon gezellig met zijn allen chillen, wat zien. Of helemaal niets en in een huisje spelletjes spelen. In een natuur omgeving. Of juist stad... Jullie moeten toch wel wat te wensen hebben of een voorstelling van de vakantie.We willen best een avondje uit maar gaat voornamelijk om gezellige vakantie hebben met zn allen
Denk dat stap 1 is bedenken wat voor soort vakantie jullie willen. 'Zon zee zuipen' gehalte of gewoon gezellig met zijn allen chillen, wat zien. Of helemaal niets en in een huisje spelletjes spelen. In een natuur omgeving. Of juist stad... Jullie moeten toch wel wat te wensen hebben of een voorstelling van de vakantie.We willen best een avondje uit maar gaat voornamelijk om gezellige vakantie hebben met zn allen
donderdag 6 april 2017 om 14:20
quote:Baue16 schreef op 06 april 2017 @ 10:50:
[...]
We willen best een avondje uit maar gaat voornamelijk om gezellige vakantie hebben met zn allen
Ja dat kan dus overal.
Hebben jullie al een budget voor reis en verblijf per persoon in gedachten?
Willen jullie kamperen of in een huisje of appartement of hotel.
Met trein, bus of vliegtuig?
Zon zee strand of stad of bergen?
[...]
We willen best een avondje uit maar gaat voornamelijk om gezellige vakantie hebben met zn allen
Ja dat kan dus overal.
Hebben jullie al een budget voor reis en verblijf per persoon in gedachten?
Willen jullie kamperen of in een huisje of appartement of hotel.
Met trein, bus of vliegtuig?
Zon zee strand of stad of bergen?