In de war
zaterdag 8 april 2017 om 18:18
Hallo mensen,
Ik ben een beetje in de war...
Ik heb een lieve vriend. Die ook erg lief is voor mijn 2 kindjes...
In het begin is onze relatie een beetje op een rare manier tot stand gekomen..
Kort verhaal... We kregen samen wat, maar hij vond al een tijd iemand anders leuk. Daar ben ik achter gekomen via haar, omdat ik haar ken en ze wilde vertellen wat hij haar appte. Zij wilde niks van hem, hij probeerde het...
Ik was er klaar mee, maar na een moeilijke tijd zijn we samen rustig aan iets op gaan bouwen...
Nu sinds een jaar wonen we samen.
Maar ik blijf hem wantrouwen.
Dat komt doordat ik weleens appjes zie van hem. (wel normale) Per ongeluk of hij klikt het net weg. (nog steeds met die meid van toen)
Nu heeft hij een extra telefoon die we als thuistelefoon gebruiken.
Daar zag ik per ongeluk emails van hem binnenkomen.
Op het eerste oog niks aan de hand.
Maar ik ging verder kijken...
En onder persoonlijk, vond ik filmpjes van hem en zijn ex. Dat ze video(telefoon)sex hadden (apart van elkaar)
Ok dat was van de tijd voor mij, maar ik zag dat hij die afgelopen 11 februari naar zichzelf heeft gestuurd om weer te bewaren en bekijken..
Ook zag ik een mail van foto's die hij bewaarde van een onbekende naakte dame. Ook op dezelfde datum.
Wat moet ik hier nou mee?
Ik schaam me doordat ik met niemand over kan praten... En ook omdat ik stiekem zijn mail heb bekeken...
Iemand ervaring ermee of advies?
Ik ben een beetje in de war...
Ik heb een lieve vriend. Die ook erg lief is voor mijn 2 kindjes...
In het begin is onze relatie een beetje op een rare manier tot stand gekomen..
Kort verhaal... We kregen samen wat, maar hij vond al een tijd iemand anders leuk. Daar ben ik achter gekomen via haar, omdat ik haar ken en ze wilde vertellen wat hij haar appte. Zij wilde niks van hem, hij probeerde het...
Ik was er klaar mee, maar na een moeilijke tijd zijn we samen rustig aan iets op gaan bouwen...
Nu sinds een jaar wonen we samen.
Maar ik blijf hem wantrouwen.
Dat komt doordat ik weleens appjes zie van hem. (wel normale) Per ongeluk of hij klikt het net weg. (nog steeds met die meid van toen)
Nu heeft hij een extra telefoon die we als thuistelefoon gebruiken.
Daar zag ik per ongeluk emails van hem binnenkomen.
Op het eerste oog niks aan de hand.
Maar ik ging verder kijken...
En onder persoonlijk, vond ik filmpjes van hem en zijn ex. Dat ze video(telefoon)sex hadden (apart van elkaar)
Ok dat was van de tijd voor mij, maar ik zag dat hij die afgelopen 11 februari naar zichzelf heeft gestuurd om weer te bewaren en bekijken..
Ook zag ik een mail van foto's die hij bewaarde van een onbekende naakte dame. Ook op dezelfde datum.
Wat moet ik hier nou mee?
Ik schaam me doordat ik met niemand over kan praten... En ook omdat ik stiekem zijn mail heb bekeken...
Iemand ervaring ermee of advies?
zaterdag 8 april 2017 om 18:22
zaterdag 8 april 2017 om 18:23
zaterdag 8 april 2017 om 18:34
zaterdag 8 april 2017 om 18:36
Blijf het bijzonder vinden...al die topics van vrouwen die zoooo'n lieve vriend hebben maar het allemaal zo moeilijk is, zelfs al in het prille begin.
Voor mij ziet het er niet zo moeilijk uit als buitenstaander. Hij neemt het niet zo nauw. Al vanaf het begin niet. En jij vond wantrouwen geen dealbreaker voor een leuke relatie.
Sterkte er mee.
Voor mij ziet het er niet zo moeilijk uit als buitenstaander. Hij neemt het niet zo nauw. Al vanaf het begin niet. En jij vond wantrouwen geen dealbreaker voor een leuke relatie.
Sterkte er mee.
zaterdag 8 april 2017 om 18:44
Ruim 8 maanden hadden we een relatie en zijn dan samen gaan wonen.
De papa van mijn Kids heeft ook een nieuwe relatie, we zijn bewust uit elkaar gegaan.
Goed contact mee.
Wantrouwen doe ik doordat hij zo geheimzinnig doet over zijn telefoon en mail.
Ik ben dat niet gewend van mijn ex.
Hij heeft nu niks meer met zijn ex. Want dat Is met ruzie 3 jaar geleden geëindigd.
En het filmpje Is van voor die tijd. Zo zijn ze de relatie begonnen met elkaar. Hij woonde verder weg. En zijn daarna even samen gaan wonen..
Maar het feit dat hij er toch wil naar wil kijken. Doet me pijn. En foto's van een onbekende naakte dame ook..
De papa van mijn Kids heeft ook een nieuwe relatie, we zijn bewust uit elkaar gegaan.
Goed contact mee.
Hij heeft nu niks meer met zijn ex. Want dat Is met ruzie 3 jaar geleden geëindigd.
En het filmpje Is van voor die tijd. Zo zijn ze de relatie begonnen met elkaar. Hij woonde verder weg. En zijn daarna even samen gaan wonen..
Maar het feit dat hij er toch wil naar wil kijken. Doet me pijn. En foto's van een onbekende naakte dame ook..
zaterdag 8 april 2017 om 18:49
Ik zou het bespreken.
Ik denk alleen wel dat er best aardig wat mannen zijn die wel eens naar een vreemde naakte vrouw kijken. In feite heb je ook geen grensoverschrijdende appjes gezien met die oude vriendin.
Je bent best jaloers. Hoe komt dat?
Ik denk alleen wel dat er best aardig wat mannen zijn die wel eens naar een vreemde naakte vrouw kijken. In feite heb je ook geen grensoverschrijdende appjes gezien met die oude vriendin.
Je bent best jaloers. Hoe komt dat?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 8 april 2017 om 18:54
quote:nalien schreef op 08 april 2017 @ 18:44:
Goed contact mee.
Misschien had je dan ook een keer wat beter kunnen nadenken alvorens met die pappa van je kids kinderen op de wereld te zetten. Nondeju, wat is dat tegenwoordig met de mensen, dat ze lang leve de lol en we maken maar een paar kinderen doen, en dat het dan maar heel gewoon moet worden gevonden dat men kort daarna de handdoek in de ring gooit en dat er weer een nieuwe relatie moet komen (en daarna soms nóg één, of nóg één)...
Echt, ik snap de wereld niet meer.
Goed contact mee.
Misschien had je dan ook een keer wat beter kunnen nadenken alvorens met die pappa van je kids kinderen op de wereld te zetten. Nondeju, wat is dat tegenwoordig met de mensen, dat ze lang leve de lol en we maken maar een paar kinderen doen, en dat het dan maar heel gewoon moet worden gevonden dat men kort daarna de handdoek in de ring gooit en dat er weer een nieuwe relatie moet komen (en daarna soms nóg één, of nóg één)...
Echt, ik snap de wereld niet meer.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 8 april 2017 om 18:54
Ja ik kan jaloers zijn.
Ik heb het nooit hoeven zijn.
Maar ergens voel ik dat... Bij hem.
Ik vind het ook wel leuk als vrouwen flirten met hem. En ik zie dat..
Of andersom hou ik ook van flirten.
Maar dit gaat te ver..
En de appjes die ik al eens eerder heb gezien van hem met die eerdere vriendin. (1 jaar geleden) Vond ik niet leuk om te zien.
Zij hoeft niks van hem, maar hij praatte alsof hij het niet wist wat hij wilde.
En nu dit weer..
Ik heb het nooit hoeven zijn.
Maar ergens voel ik dat... Bij hem.
Ik vind het ook wel leuk als vrouwen flirten met hem. En ik zie dat..
Of andersom hou ik ook van flirten.
Maar dit gaat te ver..
En de appjes die ik al eens eerder heb gezien van hem met die eerdere vriendin. (1 jaar geleden) Vond ik niet leuk om te zien.
Zij hoeft niks van hem, maar hij praatte alsof hij het niet wist wat hij wilde.
En nu dit weer..
zaterdag 8 april 2017 om 19:04
quote:nalien schreef op 08 april 2017 @ 18:57:
Ik heb maar 1 relatie na mijn ex gekregen..
Tenminste dat de Kids het weten.
Daarvoor was ik lekker vrijgezellig.
Maar de Kids hebben nooit andere mannen gezien.
Daardoor hebben mijn ex en ik een goede verstandhouding.Lees je vorige topic even door. Vuile spelletjes heb je gespeeld met je ex en huidige vriend (?). Nu weet je eens hoe het voelt.
Ik heb maar 1 relatie na mijn ex gekregen..
Tenminste dat de Kids het weten.
Daarvoor was ik lekker vrijgezellig.
Maar de Kids hebben nooit andere mannen gezien.
Daardoor hebben mijn ex en ik een goede verstandhouding.Lees je vorige topic even door. Vuile spelletjes heb je gespeeld met je ex en huidige vriend (?). Nu weet je eens hoe het voelt.
zondag 9 april 2017 om 22:07
quote:Haley schreef op 08 april 2017 @ 19:46:
Ik ben ook even in je vorige topic gaan kijken. Wat krijg jij héérlijk wat je verdient zeg. Prachtig
Deze reactie maakte mijn nieuwsgierigheid naar loepen dit keer wel groot.
Wat een verhalen. Wat een ellende maak je ervan TO. Wat vind je zelf van se situatie waar je in zit?
Ik ben ook even in je vorige topic gaan kijken. Wat krijg jij héérlijk wat je verdient zeg. Prachtig
Deze reactie maakte mijn nieuwsgierigheid naar loepen dit keer wel groot.
Wat een verhalen. Wat een ellende maak je ervan TO. Wat vind je zelf van se situatie waar je in zit?