Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Als ik niet ga plassen krijg ik inderdaad ook snel een blaasontsteking. Maar blijf ook eerst minimaal 10 minuten liggen. Dan komt het vast goed

Hier kregen we bij het formulier ook meteen een potje mee van de huisarts. Thuis vullen en dan bij het lab in het ziekenhuis inleveren.

Getting Even: clomid waar is dat voor? Zijn dat pillen?
Ik blijf ook even liggen maar probeer altijd te gaan plassen voor ik in slaap val (ivm risico op blaasontsteking).

Bij ons wat het ook inderdaad een ander potje (groter en met een rode deksel).

Dames, ik ben mezelf gek aan het maken... menstruatie is een stuk minder dan het normaal is (en normaal is het al niet veel), en ook nog eens een paar dagen eerder (dag 22 al). Nu zit ik steeds te twijfelen (en oke, te googlen) of het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Technisch gezien zou dat een dag of twee te laat zijn, maar het kan wel. Echter kan het ook prima een vroege menstruatie zijn en dan is het ook normaal dat het wat minder is. En het stomste is: ik weet dat er maar een ding op zit en dat is afwachten.. en als ik mezelf dat vertel, dan kan ik dat ongeveer vijf minuten volhouden en dan begin in weer te denken/piekeren.
Twilight: Wij hebben vaak ochtendseks, en omdat hij altijd voor 7 uur al uit zichzelf fris en fruitig naast zijn bed staat, gaat hij eerst douchen. Dan lig ik dus nog een minuut of 10 voor ik ga plassen of douchen. Maar ik moet eerlijk zeggen, de hoeveelheid sperma is bij ons niet zodanig dat het zo snel na de seks er alweer uit loopt. Meestal later op de dag. Soms denk ik wel eens dat dat de oorzaak zou kunnen zijn. Weinig sperma.

Camomila... Klinkt wel spannend ja! En de tijd dat een bevrucht eitje over de reis en innestelen doet is niet op de klok gelijk te stellen volgens mij. Maarja.. Ik heb ook wel gelezen dat als je geen eisprong had dat je menstruatie en pms klachten lichter zijn. Kan alle kanten op dus. Over een paar dagen even een testje wagen. Dan zou ie wel positief moeten zijn mocht dit een innesteling zijn. Zou er uit zelfbescherming niet teveel op hopen. Maar dat zou ik zelf ook moeilijk vinden.

Gettingeven: clomid.. Is om je eisprong te bevorderen toch? Was het bloedprikken toen daarvoor? En (hoe) gaan ze dan volgen of en wanneer je ei springt?

Foods, vervelend dat de ruzie een paar dagen blijft hangen. Is het nu beter? Hopelijk kun je toch nog van je ei gebruik maken.

Het lijkt hier een paas-ei te worden

Ovulatie stick liet gisteren nog maar een nauwelijks zichtbaar streepje zien (wat normaal is bij mij). Vandaag was hij al half zo donker. Ga denk voor de zekerheid vanavond ook testen. Maar verwacht dan morgen een positieve te zien. Dus morgenavond even extra ons best doen. Vanmorgen al gedaan, en we blijven de komende dagen even actief.
Tja het kan wel camomila. Innestellingsbloedingen kunnen toch ook over een periode plaatsvinden. Ergens tussen 5 en 10 dagen na de eisprong. Ligt er dus erg aan wanneer je ei geweest is en hoe veel je bloedt. Er staat wel overal duidelijk dat het niet meer mag zijn dan een maandverbandje vol over een hele dag. Je zou voor de zekerheid op dag 28 een zwangerschapstest kunnen doen maar op dit moment heb je daar niks aan. Er is nu ook niks te zien of te bewijzen.

Ga de schuur opruimen of je kledingkast uitmesten of 99 cupcakes bakken..ik ben zelf van het bakken..het leidt af en je kunt naderhand je frustraties wegvreten

Maar goed.. voor jou. Ik snap de twijfel. Ik heb het zelf ook allemaal meegemaakt. Ineens zonder reden drie dagen te laat ongesteld..kort daarna ineens te vroeg (dag 24). Heb helaas geen wondermiddel.
Gettingeven: wanneer start je met de clomid? En camomilla: heb ik ook wel gehad, mezelf ook in mijn hoofd blijgemaakt met idee van innestelingsbloeding. Het hield ook weer op en twee dagen later, op mijn verwachte menstruatiedag werd ik helaas gewoon ongesteld. Maar dromen mag!!
@innestelingsbloeding, dat heb ik ook meerdere keren gedacht. Maar ik heb allerlei vreemde momenten van bloed en/of bruin verlies dus ben niet echt een goede maatstaf

Camomila dat googlen is echt een self torture. Ik heb bij bijna álles wat mij gebeurde gegoogeld en ben er niet veel wijzer van. Maar toch doe ik het steeds weer

@Clomid, dat moet mijn eisprong inderdaad bevorderen. Progesteronwaarden uit het bloedprikken waren flink te laag, max 12 waar het 25 of hoger moet zijn, maar waarom dat is zijn ze nog niet achter. Ik start op dag 3 van mijn volgende cyclus met bloed prikken en 1 tablet per dag t/m dag 7 en krijg dan ook weer een rits echo's. Vind het best spannend, maar sta er nog vrij nuchter in. Ik hoop vooral zo dat het voldoende is!

Ik duim voor jullie paaseieren meiden! Dat jullie maar lekker konijnen dit weekend
Spannend GettingEven, klinkt wel heel intensief, maar wel fijn dat ze dus wat kunnen doen!

Camomila, oh heel herkenbaar dit! Helaas zit er idd maar een ding op, geduld. Gelukkig zijn wij daar allemaal goed in getraind ondertussen!

Hier weer door naar de volgende ronde.. afgesproken met mijn man om het toch nog 1 ronde te proberen voor we naar de huisarts gaan. Dat vind ik prima maar merk wel dat ik de laatste tijd steeds meer eraan denk dat het wellicht nooit gaat lukken. Zou mij heel erg gerust stellen als ik iig wist dat we gewoon een kans maken dat het lukt.
Spannend!

Ik.doe nog effe niks maar hoop op paasei voor jullie allemaal! ( bevrucht, genedteld of getest)
quote:GettingEven schreef op 15 april 2017 @ 16:54:

Ik duim voor jullie paaseieren meiden! Dat jullie maar lekker konijnen dit weekend

Bedankt voor de reacties meiden! Sowieso gewoon afwachten, een andere optie is er niet Fijne paasdagen wenst en ook ik duim voor een paar paaseitjes!
Die ovulatietesten worden maar niet positief hier. Ik vermoed nog geen eisprong gehad te hebben, maar was beetje laat met testen. Ik hoop dat het nog komt.....

Doen jullie die testen steeds op een vaste tijd?
Normaal gesproken doe ik ze altijd smiddags om 17 uur als ik er weer ben van het werk.

Nu met paasweekend loopt het anders. Gisteren eind van de middag, vandaag begin van de middag. En meteen een dikke knal streep.

Timing lijkt me goed. Vrijdag en vandaag seks gehad.

Dus horen op een mooi bevrucht paasei ha ha
Hier ook nog geen positieve ovulatietest. Dacht gisteren dat ik een wat donkerdere streep had, maar ik denk dat dat lag aan dat ik weinig gedronken had. Want gisteravond en vanmiddag gewoon weer een licht streepje. We seksen gewoon om de dag verder, maar ik denk niet dat dat mijn eisprong was. Zou ook vroeg zijn. Als ik mijn vorige cyclussen bekijk zou het minstens morgen moeten zijn en eigenlijk nog enkele dagen later misschien.

Ik test ergens in de loop van de middag als ik vrij ben, en op werkdagen zodra ik thuis kom. Ik drink van mezelf niet erg veel, dus met drinken hou ik geen rekening. Hooguit dat ik op kantoor niet de ene thee na de andere neem.
Hoi hoi.. ik test idd uit het werk. Nou past bij pasen, eieren zoeken en niet gevonden. Nou wij hebben de konijnen tijd gehad :p, 2 weken lang...

Had gisteren opeens wel kramp. Dus ik vermoed dat ik eind deze week ongesteld wordt. We gaan het zien!
Foods, ik test nu even niet, maar eerder teste ik aks het uitkwam, ochten, avond, middag, whatever. Ik had altijd een knalpositieve test op mijn 13e dag. Maakte nietuit op welke tijd.
Ik weet niet welke testen jullie gebruiken. Maar ik gebruik altijd sensitest. Met de gewone kwam er iedereen keer maar een licht streepje. Nu heb ik de gevoelige, en daar komt wel een heel duidelijke donkere streep bij.

Misschien ook iets voor jullie?
Ja ik had idd als ik positieve had, ook op elk moment vd dag...

Ik heb of geen eisprong gehad deze keer of verkeerde tijd in cyclus getest.

@Florence, voel je nog iets nu?

@Twilight, is idd optie. Ik ga eerst de clear blue opmaken.. dan idd wellicht die doen.

Ik hoop uiteraard dat het niet nodig is!
quote:twilight84 schreef op 16 april 2017 @ 21:24:

Ik weet niet welke testen jullie gebruiken. Maar ik gebruik altijd sensitest. Met de gewone kwam er iedereen keer maar een licht streepje. Nu heb ik de gevoelige, en daar komt wel een heel duidelijke donkere streep bij.

Misschien ook iets voor jullie?Die sensitest ovulatietesten geven bij mij nog geen enkel streepje. Is de enige soort test die ik gebruikt heb tot nu toe. Tot nu toe heb ik nooit een knallend donkere streep gehad, wel wat verkleuring wat ik redelijk duidelijk vond, maar heb het maar twee cyclussen gedaan. Dus ik wilde het deze keer weer eens proberen.
Yinthe, ik voel me perfect normaal, maar ben dus niet meer aan het testen, ik wacht gewoon mijn menstuatie af, en dan zie ik wel weer verder. Simpelweg besloten het van me af te zetten dat mijn lichaam even in de war is, dus even maandje overslaan.
Gelukkig Florence! Nu maar hopen dat het lekker snel komt ofzo denk?! Dan ook maar weer ff helderheid en verder?
quote:twilight84 schreef op 16 april 2017 @ 21:24:

Misschien ook iets voor jullie?

Dit heb ik ook!

Heeft iedereen gezellige paasdagen?
Via internet zijn die alleen zeker?

Hier wat opkomende spanning ivm nadere NOD.... Normaal heb ik rond eisprong altijd klachten, nu niks gehad.

Moet zeggen dat het lange Paaseeekend ideaal bevalt! En jullie?
Hoe gaat het met alle paaseieren?

Vreemd genoeg had ik al een paar dagen last van dat ik constant naar de wc moest en vanmiddag bedacht ik mij dat het wel eens zou kunnen komen doordat mijn broek tegen mijn buik drukt. Dus maar een oude zwangerschapsbroek uit de kast getrokken en die aan gedaan. Wat een opluchting zeg..

Verder hier een beetje triest. Het gaat erg slecht met 1 van onze poezen en waarschijnlijk wordt ze morgen ingeslapen. Sneu maar voor haar is het anders alleen maar tijdrekken en dat wil ik ook niet.
Marg Zou je stiekem langer zwanger zijn? Maar wat sneu voor je poes, hopelijk weet je morgen meer, sterkte!

En hoe het met mijn paasei is? Ik heb het nog niet gevonden, dus of mijn eisprong is erg laat of juist erg vroeg of ik heb helemaal geen eisprong deze maand. Het zou afgelopen vrijdag eigenlijk moeten zijn en vanaf woensdag test ik elke dag maar geeneens een lichte streep. Wel viel me vandaag op dat ik gevoeligere borsten heb, wat ik meestal in de wachttijd heb... Ik test nog maar even door voor de zekerheid.
zeg, weet iemand van jullie dit: mijn man en ik waren nog niet bij de huisarts geweest, we dachten, we wachten het nog rustig af, en dachten ook, eerst een jaar proberen (niet heel handig gezien onze leeftijd maar goed). Nu is mijn huisarts niet de moeilijkste en heeft altijd gezegd dat ik na half jaar proberen mocht komen (heb ik dus alleen niet gedaan). Maar door mijn miskraam, begin ik dan opnieuw met tellen? Dus moet ik dan weer een half jaar proberen voordat ik naar de huisarts kan?

Niet dat het echt uitmaakt, want het is op zich wel logisch maar wilde het toch weten.
Hoi Florence heb op een ander forum wel zoiets gelezen. Dat je na miskraam weer bij ronde 1 begint. Aan de ene kant wel logisch maar gevoelsmatig ook lastig lijkt me want je staat toch met lege handen. Hopelijk is het niet nodig om over een half jaar naar de huisarts te gaan maar als je twijfelt kan je natuurlijk altijd vragen of je eens mag overleggen met de huisarts/ gyneacoloog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven