2e date ...klein "probleempje"

01-02-2009 12:15 103 berichten
Hoi lieve forummers,

Na een tijdje niet gedate te hebben heb ik onlangs toch een hele leuke man leren kennen. Afgelopen vrijdag hadden we de 1e date en hebben we van 21.00 tot 03.00 aan 1 stuk door gekletst.Verder is er helemaal niets gebeurt en we hadden een hele leuke klik. Het was echt supergezellig en ik vind hem ERG leuk. Hij mij ook aangezien ik de dag erna al een smsje kreeg met de uitnodiging of ik vanavond bij hem wil komen eten. En hij kookt :-) Dat zijn weer pluspunten.

Nu had hij vrijdagavond een doosje met lekkere chocolade meegenomen. Ik wilde vanavond een fles wijn meenemen, maar nu heb ik dus niks meer in huis

Is het niet stom om zonder een "cadeautje" aan te komen zetten? Dit omdat hij mij natuurlijk ook iets heeft meegebracht?

Pfff en ik weet niet wat ik aan moet trekken...Bah, om 16.00 moet ik daar zijn vanmiddag...Spannend...

x Piekerien
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch een fles wijn bij de avondwinkel kopen? Die gaat 's zondags om een uurtje of 15.00 open.
bel een vriendin, d'r heeft vast wel iemand een flesje wijn voor je! Kan ze je meteen adviseren wat je aan moet doen.
Geen AH xl of andere supermarkt in de buurt die op zondag open is?
Is er bij jou in de buurt niet een stad waar de AH (o.i.d.) ook op zondag open is? Misschien even googlen? Of ergens in de buurt waar het koopzondag is in de stad?
Of benzinepomp
Peas on earth!
Er is toch ergens wel een supermarkt open op zondag..
Een benzinepomp verkoopt geen alcohol...ze hebben geen vergunning.
quote:Zamirah schreef op 01 februari 2009 @ 12:22:

Een benzinepomp verkoopt geen alcohol...ze hebben geen vergunning.Ah
Peas on earth!
En tja, wat je aan moet doen...iig een sjaal, wanten en een muts, want het is hartstikke koud.
1e zondag van de maand = koopzondag in heel veel steden, zie www.koopzondag.com

En anders een leuke kaart als tegoedbon voor ...... (grin, dat mag je zelf invullen)
In plaats van alcohol kan je ook chocolaatjes meenemen en die verkopen ze wel bij de benzinepomp!!
Maar chocolaatjes zijn misschien niet zo origineel omdat hij ze zelf ook al meenam?

Is er niet een gespreksonderwerp met iets geks wat erbij past wat je zou kunnen meenemen?
Peas on earth!
vreemd. ik heb 2 jaar terug eens een flesje wijn bij een benzinepomp gekocht.
Dan was de benzinepomp in overtreding.... Het mag echt al heel lang niet meer, exacte datum weet ik niet meer, maar het is verboden in de tijd dat ik nog als bijbaantje bij een benzinepomp werkte, rond 2000 dus ongeveer/
Hier hebben ze het niet bij de pomp.

Ik ben op eerste kerstdag tevergeefs op zoek geweest naar wijn ...
Doe een strik om en geef jezelf cadeau

Nee, ff serieus. Je hoeft toch niet perse een cadeautje mee te nemen. Dat is echt geen verplichting hoor. En anders maak je er toch gewoon een grapje over, dat je graag iets mee had willen nemen maar niks in huis had en 't niet meer hebt kunnen kopen. Is de spanning misschien ook een beetje verbroken.
Wijn is zo cliche, breng gewoon een bak ben en jerry's mee!
Ook geen station in de buurt? Ah to go heeft ook wijn.
Pakje condooms ingepakt?

Bestek?
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Zwieber schreef op 01 februari 2009 @ 12:39:

Wijn is zo cliche, breng gewoon een bak ben en jerry's mee!Dat was ook mijn idee (al vind ik Haagen Dasz dan weer lekkerder)
quote:piekerien schreef op 01 februari 2009 @ 12:15:

Is het niet stom om zonder een "cadeautje" aan te komen zetten? Dit omdat hij mij natuurlijk ook iets heeft meegebracht?

Pfff en ik weet niet wat ik aan moet trekken...Bah, om 16.00 moet ik daar zijn vanmiddag...Spannend...

x Piekerien

Een leuke vrouw is al het fijnste cadeau denkbaar voor een man dus echt onnodig dat zij dan ook nog iets meeneemt.

Cliché flesje wijn zou ik sowieso niet doen. (Tenzij er maar 1 soort wijn is die jij lust).

Kleding: sportief en vrouwelijk. Iets waar jj je op je gemak in voelt. Heeft hij ook profijt van. Niet te moeilijk/formeel/ingewikkeld, geldt ook voor lingerie. Niet te kwetsbaar en/of lastig uit te doen.
De snackbar? Iemand met een fijne frikandel-speciaal zou mij in no-time tussen de lakens krijgen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Lastig..ik weet niet beter dan dat alle winkels 7 dagen per week open zijn, incl. alle supermarkten hier in de buurt, eentje zelfs tot 22u..maar woon dan ook in een grote stad en denk niet in de buurt van Piekerien..of je moet een stukje rijden naar de eerste de beste grote stad..?Heb je geen vriendin van wie je even flesje wijn kan "lenen"?
foutje,dubbele post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven