Kat operatie niet goed..

16-04-2017 01:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn poesje heeft zijn pootje gebroken. We moesten 2500 euro betalen. Nu blijkt dat de operatie niet goed is gegaan. Volgens mij hebben ze de verkeerde operatie uitgevoerd. Toen ik mijn kitten ging ophalen kreeg ik ook de verkeerde dossier mee. Wat moet ik eigenlijk doen? Ik heb geen bewijs of zo. Moet ik weer voor de operatie betalen, terwijl die niet goed is gegaan/gedaan?
Ik zou gewoon die kat wegdoen en een nieuwe nemen. Stom dossier.
Wat voor operatie hebben ze dan uitgevoerd? Is je kitten gecastreerd ipv de behandeling aan het pootje?

Vreemd dat het een verkeerd dossier is. Wat zegt de dierenarts hierover?
2500 voor een gebroken poot?

Ik zou beginnen met een gesprek met de dierenarts.
Is die weddenschap nou nog niet voorbij?
668, the neighbour of the Beast
Je moet je wel beter voorbereiden op zo'n topic hoor!
Je bent zelf een theepot

Geloof je het zelf.

Dossiers staan tegenwoordig gewoon in de computer.
quote:Oestra schreef op 16 april 2017 @ 01:53:

Wat voor operatie hebben ze dan uitgevoerd? Is je kitten gecastreerd ipv de behandeling aan het pootje?

Vreemd dat het een verkeerd dossier is. Wat zegt de dierenarts hierover?Castratie kost ook niet zoveel. Volgens mij is dat rond de 150 euro.
Heb je wel de juiste kat mee terug gekregen? Of is het nu een kater die haar poot had gebroken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Maar misschien is die andere operatie wel goed gegaan

Wat staat er in het 'dossier'. Of heb je de hele computer van de dierenarts meegekregen?
Ik denk dat poes nu een gouden pootje heeft.
Je bent zelf een theepot
je hebt toch wel een verzekering?
Je bent zelf een theepot
Je had beter eerst onderzoek naar de prijzen kunnen doen To.

Alle onderzoeken en behandelingen van mijn hond met nierfalen (en dat waren nogal wat onderzoeken) hebben samen zo'n 1800 euro gekost. Een simpele botbreukoperatie kost dat echt niet.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 april 2017 @ 09:13:

je hebt toch wel een verzekering?Geweldige reclame
de poes moest een achterpoot in het gips en nu zijn zijn oren eraf?
Ik had die kat in laten slapen, 2500 euro voor een kitten, ben je nou helemaal gek geworden.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 09:15:

Je had beter eerst onderzoek naar de prijzen kunnen doen To.

Alle onderzoeken en behandelingen van mijn hond met nierfalen (en dat waren nogal wat onderzoeken) hebben samen zo'n 1800 euro gekost. Een simpele botbreukoperatie kost dat echt niet.Een simpele botbreuk hoeft niet geopereerd te worden. Een moeilijke botbreuk wel, en dan zit je zo op de 2300 euro helaas.
Als hij plots gaat blaffen weet je dat er iets niet klopt
quote:Fenarah schreef op 16 april 2017 @ 09:38:

[...]

Een simpele botbreuk hoeft niet geopereerd te worden. Een moeilijke botbreuk wel, en dan zit je zo op de 2300 euro helaas.Als het waar is, had ik de kitten laten inslapen.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 08:59:

Geloof je het zelf.

Dossiers staan tegenwoordig gewoon in de computer.Dat is het probleem. Er was eentje digital die helemaal anders die de ene dat ik op papier had. De eerste bladzijde was verkeerd qua diersoort, naam en type breuk.
quote:SuzanneSuus schreef op 16 april 2017 @ 09:13:

je hebt toch wel een verzekering?Tuurlijk heb ik een verzekering extra aanvullend.
quote:Dtaiss schreef op 16 april 2017 @ 10:17:

[...]

Tuurlijk heb ik een verzekering extra aanvullend.Waar kun je een extra aanvullende kattenverzekering afsluiten dan?
quote:Dtaiss schreef op 16 april 2017 @ 10:14:

[...]

Dat is het probleem. Er was eentje digital die helemaal anders die de ene dat ik op papier had. De eerste bladzijde was verkeerd qua diersoort, naam en type breuk.Ze geven je nooit een dossier op papier mee.
Je hebt geen afspraak met de dierenarts dat het pootje gegarandeerd goed geopereerd zou worden. Dus je zal gewoon de kosten moeten voldoen.
quote:Rusticaa_ schreef op 16 april 2017 @ 10:26:

[...]

Ze geven je nooit een dossier op papier mee.Het zal wel gaan om een dierenpaspoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven