Verliefd
zaterdag 22 april 2017 om 04:01
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 03:21:
[...]
Nee hoor. Hoe zo datIk dacht het ook even hoor, omdat je het over je beste mandelijke collega hebt, zelfde hobby -welke hobby delen jullie trouwens, wel belangrijk voor het verhaal- beiden vrijgezel en en en... wat is het probleem of wat is je vraag?
[...]
Nee hoor. Hoe zo datIk dacht het ook even hoor, omdat je het over je beste mandelijke collega hebt, zelfde hobby -welke hobby delen jullie trouwens, wel belangrijk voor het verhaal- beiden vrijgezel en en en... wat is het probleem of wat is je vraag?
zaterdag 22 april 2017 om 08:57
IK snap het ook niet eerlijk gezegd.
IK werd 37jaar geleden ook verliefd op m'n toen malige collega.
We zijn ondertussen al 35jaar getrouwd en nog steeds verliefd.
Waar wil je naartoe ? heeft hij meer dan normale belangstelling voor jou ? of juist niet. ?
Ga er voor en kijk waar het schip strand.
Of vertel iets meer.................
Het enige wat ik er uit haal is : we zijn collega's , ik ben verliefd op hem en we delen de zelfde hobby
Heb de neiging te tikken JA ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn ( niet onaardig bedoelt)
IK werd 37jaar geleden ook verliefd op m'n toen malige collega.
We zijn ondertussen al 35jaar getrouwd en nog steeds verliefd.
Waar wil je naartoe ? heeft hij meer dan normale belangstelling voor jou ? of juist niet. ?
Ga er voor en kijk waar het schip strand.
Of vertel iets meer.................
Het enige wat ik er uit haal is : we zijn collega's , ik ben verliefd op hem en we delen de zelfde hobby
Heb de neiging te tikken JA ennnnnnnnnnnnnnnnnnnn ( niet onaardig bedoelt)
zaterdag 22 april 2017 om 14:43
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 12:42:
[...]
Om dat hij een stuk ouder is
en waarom speelt die leeftijd een rol ?? Familie bezwaren??
Vindt hij jou ook leuk, of is hij ook verliefd op jou ??
Mijn dochter's vriend is ook 15jaar ouder en ik heb ook een vriendin , de haar ma is 15jaar jonger.
Als je van elkaar houdt, speelt leeftijd geen rol.
[...]
Om dat hij een stuk ouder is
en waarom speelt die leeftijd een rol ?? Familie bezwaren??
Vindt hij jou ook leuk, of is hij ook verliefd op jou ??
Mijn dochter's vriend is ook 15jaar ouder en ik heb ook een vriendin , de haar ma is 15jaar jonger.
Als je van elkaar houdt, speelt leeftijd geen rol.
zaterdag 22 april 2017 om 14:46
quote:Tessa2000 schreef op 22 april 2017 @ 12:47:
Nou ik ben bijna 26 en hij loopt al tegen de 40 aan
Nou dat heeft mijn dochter dus ook boeiend !!! wat vreselijk dat je ouders er zulke problemen van maken.
Neem aan dat collega een eigen huis heeft.
Mooie gelegenheid om dan (als jullie samen verder willen gaan) om uit huis te gaan en gelukkig te worden.
Jeetje Bah zulke ouders. Jij misschien dood ongelukkig ??? durf je eigenlijk wel voor jezelf op te komen.?
Nou ik ben bijna 26 en hij loopt al tegen de 40 aan
Nou dat heeft mijn dochter dus ook boeiend !!! wat vreselijk dat je ouders er zulke problemen van maken.
Mooie gelegenheid om dan (als jullie samen verder willen gaan) om uit huis te gaan en gelukkig te worden.
Jeetje Bah zulke ouders. Jij misschien dood ongelukkig ??? durf je eigenlijk wel voor jezelf op te komen.?
zaterdag 22 april 2017 om 15:35
quote:leclair schreef op 22 april 2017 @ 14:46:
[...]
Nee ik durf niet voor me zelf op te komen.
Hij woont ook nog thuis. Zijn ouders maken er geen probleem van die zeggen als onze zoon maar gelukkig wordt. Wij gaan zijn vriendin niet uit zoeken
[...]
Nee ik durf niet voor me zelf op te komen.
Hij woont ook nog thuis. Zijn ouders maken er geen probleem van die zeggen als onze zoon maar gelukkig wordt. Wij gaan zijn vriendin niet uit zoeken