Advies

23-04-2017 16:49 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dringend advies nodig

Ik ben samen met een man van 33 ik ben zelf 21 hij heeft 3 kinderen en is gescheiden maar we zijn verliefd op elkaar en houden van elkaar

Alleen de probleem is mijn moeder ze wilt niet dat ik met zone man heb ze weet het nog niet ik kan het ook niet vertellen aan haar ik vroeg haar wat als ik toch met zone man krijg wat dan ze zei dat als ik hen kies dat ik mijn moeder moet vergeten maar ik hou van hem mijn moeder heeft van die oude Turkse gedachten waardoor er problemen er van komt dus ik weet niet wat ik nu moet moet ik het mijn moeder vertellen en het uitmaken of niet vertellen en doorgaan maar ik ben ook een beetje bang als ik het mijn moeder zeg dat ze me niet vergeeft

Doorgaan of vertellen en uitmaken

Totaal aantal stemmen: 34

Doorgaan (18%)
Uitmaken (82%)
Omg
Uhm?
Do good. And good will come to you.
Afgezien van alle oude turkse gedachten lijkt het me vreselijk vermoeiend, een relatie met een gescheiden man met drie kinderen.
Zou je leestekens kunnen gebruiken? Leest makkelijker ;)

Dus die man is ook Turks maar is al gescheiden en heeft 3 kinderen en die laatste 2 factoren zijn voor jouw moeder een no-go? Hoe lang zijn jullie samen?
Ik zou ervan uitgaan dat de relatie toch niet lang zal duren gezien het enorme verschil in levensfases waar jullie in zitten. En het dus ook niet vertellen...
Waarom maak je er een POll van??

Je wilt toch weten hoe wij er over denken.

Vraag eens aan je moeder, waarom zij absoluut niet wil, dat jij met een man thuis komt, die al een verleden heeft plus nog eens kinderen.

Hoe denkt je vader? daar over?

Is de man in questie ook Turks? of .....

IK neem aan, dat jij de banden met je ouders wilt behouden en nu in dubio staat wat te doen.

Alleen praten met je moeder , geeft verheldering.

Elke ouder ziet liever, dat hun kinderen met een jongenmeisje thuis komt, zonder verleden.

en dan bedoel ik gescheiden en kinderen.

Zijn kinderen zullen altijd nr 1 blijven.

en ps. gebruik leestekens please.
Weet zijn ex het al dat hij een "nieuw groen jong blaadje" heeft geplukt?

Die op haar 21ste stiefmoeder wordt van 3 kinderen?
quote:TinyBel schreef op 23 april 2017 @ 17:03:

Die op haar 21ste stiefmoeder wordt van 3 kinderen?

Dat denk ik ook.

En "stiefmoeder" is meer een formele term, want een "echte" stiefmoeder heeft ook verantwoordelijkheid voor de kinderen van haar vriend. Zo was dat vroeger maar tegenwoordig niet meer.
Zone?
Op je 21e stiefmoeder of "bonus" moeder tegenwoordig van 3 kinderen willen worden. Je lijkt wel niet wijs. Geniet van je vrijheid.
Zone man? In welke zone dan? de gevarenzone?
Luister naar je moeder.
Twilight Zone denk ik.
Ja en?
Waar zijn de leestekens ? Is je toetsenbord kapot?

Ik snap niks van het verhaal
In dit geval naar je moeder luisteren.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
quote:canofcoke schreef op 23 april 2017 @ 17:31:

Waar zijn de leestekens ? Is je toetsenbord kapot?

Ik snap niks van het verhaalTO is 21, vriend 33 met kids en ex. Moeder is tegen.
quote:leclair schreef op 23 april 2017 @ 17:03:

Waarom maak je er een POll van??

Je wilt toch weten hoe wij er over denken.

Vraag eens aan je moeder, waarom zij absoluut niet wil, dat jij met een man thuis komt, die al een verleden heeft plus nog eens kinderen.

Hoe denkt je vader? daar over?

Is de man in questie ook Turks? of .....

IK neem aan, dat jij de banden met je ouders wilt behouden en nu in dubio staat wat te doen.

Alleen praten met je moeder , geeft verheldering.

Elke ouder ziet liever, dat hun kinderen met een jongenmeisje thuis komt, zonder verleden.

en dan bedoel ik gescheiden en kinderen.

Zijn kinderen zullen altijd nr 1 blijven.

en ps. gebruik leestekens please. Ik heb geen vader nou ja ik heb wel een vader maar ik weet niet waar die is etc.. mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder wilt het gewoon niet ze zegt niet waarom ik heb het haar proberen te vertellen alleen ja het eindigde in ruzie
Ik zou vooral zorgen dat ik een goede opleiding en baan zou hebben. Dat maakt je onafhankelijker en is een goede uitgangspositie voor welke relatie dan ook. Even uit oprechte interesse,... heb jij onderwijs in Nederland gevolgd? En zo ja, hoe lang? Wat voor opleiding?

Voor de rest,.. mij lijkt het ingewikkeld,...en objectief gezien zijn er vast minder ingewikkelde mannen.
We don't see things as they are we see things as we are
quote:TinyBel schreef op 23 april 2017 @ 17:03:

Die op haar 21ste stiefmoeder wordt van 3 kinderen?Hij mag zijn kinderen niet zien van zen ex vrouw
quote:Yaren116 schreef op 23 april 2017 @ 17:38:

[...]

Hij mag zijn kinderen niet zien van zen ex vrouw

Gezellige vent.

Echt ideaal date-materiaal.

En materiaal om nog es 3 kinderen mee te maken.

Of wacht ... Het is allemaal de schuld van zijn ex zeker dat hij zijn kinderen niet mag zien?
quote:TinyBel schreef op 23 april 2017 @ 17:39:

[...]

Gezellige vent.

Echt ideaal date-materiaal.

En materiaal om nog es 3 kinderen mee te maken.

Of wacht ... Het is allemaal de schuld van zijn ex zeker dat hij zijn kinderen niet mag zien?Zijn ex komt uit série ( geen idee hoe je dat schrijft ) en toen ze eenmaal naar Nederland kwam is ze hellemaal veranderd qua karakter uiterlijk etc.. daarom maakte ze vaak ruzie omdat de ex gewoon niet blij kon zijn met hem daarom mag hij zen kinderen niet zien zen ex zet de kinderen ook tegen hem op
quote:LouiseLove schreef op 23 april 2017 @ 17:37:

Ik zou vooral zorgen dat ik een goede opleiding en baan zou hebben. Dat maakt je onafhankelijker en is een goede uitgangspositie voor welke relatie dan ook. Even uit oprechte interesse,... heb jij onderwijs in Nederland gevolgd? En zo ja, hoe lang? Wat voor opleiding?

Voor de rest,.. mij lijkt het ingewikkeld,...en objectief gezien zijn er vast minder ingewikkelde mannen.Ik ben zelf in Nederland geboren en ben hier naar school gegaan ik ben nu nog steeds aan het studeren om nog hoger op te komen
quote:Dymphnatam schreef op 23 april 2017 @ 17:20:

Zone man? In welke zone dan? de gevarenzone?Zo'n man moest het zijn.
het wordt steeds vager, dit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven