Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Is ook wel zo ja, andersom bij mannen denk ik dat ook weleens. Oke, niet met twee maten meten dus Heb de tip van Mats opgevolgd en de foto geknipt!
@Anna vrouw + man op een foto zijn 9 van de 10 keer stelletjes die op zoek zijn naar een trio met een man of vrouw. Dus zou ik als ik jou was niet doen. Bij mij gaan die in elk geval direct naar links.

@treezebees ja die ken ik, maar het leek me vooral handig dat je met die andere app mensen terug kunt halen die je naar links hebt geswipet. Ik swipe er soms zoveel naar links dat de ene leuke die er tussen zit ook per ongeluk naar links wordt geswipet haha
quote:Anna_02 schreef op 23 april 2017 @ 21:36:

Is ook wel zo ja, andersom bij mannen denk ik dat ook weleens. Oke, niet met twee maten meten dus Heb de tip van Mats opgevolgd en de foto geknipt!Slim! Ben wel benieuwd of je nu ook positief verschil gaat merken in matches
Ik ook! Haha, dat van die stelletjes die een trio zoeken. Ben heel blij dat ik de foto geknipt heb nu.
ohhh mensen ik laat me weer verleiden tot enorm gepieker vandaag

en natuurlijk vanwege whatsapp gedrag, want de afgelopen dagen is de frequentie nogal geminimaliseerd. heb ook al 2 keer een moment voorgesteld voor nieuwe date maar ze heeft telkens al plannen

we hebben elkaar nu 4 keer gezien, maar de laatste keer was een beetje meh omdat ik die dag echt heel slecht in mn vel zat vanwege stress

dus ik ben nu super onzeker...
quote:mats schreef op 23 april 2017 @ 19:35:

[...]

hahaha, zou jij op date zijn gegaan terwijl maatje nog in jouw bed ligt?

Dat zou wel echt erg zijn

Maar een echte win win situatie!

Haha dat gaat wel ver, voor mijn date dan, die het niet eens weet. Mijn maatje is enorm open minded en zou er geen enkel probleem mee hebben. Hij gaat nu net pas de deur uit

Moest hem er uit zetten, wilde graag blijven slapen maar dat is echt voor relaties. Heb daar wel een grens hoe gek misschien ook. Krijg de indruk dat hij andere gevoelens voor mij krijgt. Ik (nog) niet al vind ik hem heel leuk, lief en een fijne vriend. Zijn levensstijl is niet passend. Hmmm... Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen haha.

Is ineens dat fwb toch niet zo simpel al voelt dat nog steeds wel zo. Woensdag zien we elkaar weer. Koningsnacht. Hij is met zijn hele vrienden groep, ik veel van mijn vriendinnen haha
Eva, dat verbaast me niets dat hij misschien gevoelens voor jou krijgt. Het klinkt veel te gezellig tussen jullie

Pindakaas, ik snap je onzekerheid. Misschien even wachten nu tot zij het initiatief neemt nu? Is moeilijk maar dan heb je wel snel duidelijkheid.

Ik zou zelf overigens geen foto's van andere mensen op Tinder zetten, boeit me ook nooit zo bij mannen. Soms weet ik niet eens zeker om welke persoon het nou precies gaat op een foto en dat vind ik irritant.

Mijn date is een uur geleden vertrokken en het was weer erg fijn. We hebben het grootste deel van de avond in bed gelegen Het gaat allemaal vrij vanzelf tussen ons en ik vind hem een ontzettend lieve man. We kunnen gezellig praten met elkaar en ik heb niet het gevoel dat ik me anders of slimmer voor moet doen dan ik ben. Hij lijkt me gewoon leuk te vinden om wie ik ben. Vandaag voelde ik me bij momenten wel wat onzeker, dat ik dacht: ojee, zou hij daar niet op afknappen? Maar hij wil graag op een 5e date, dus blijkbaar ziet hij het nog steeds zitten

Hij wil ook zijn Tinderaccount verwijderen nu en zei dat ik maar aan moest geven wanneer hij dat moest gaan doen. Ik heb zelf momenteel helemaal niet de behoefte om verder te daten en als dit zo doorgaat dan schrijf ik me binnenkort uit. Heb hier een heel goed gevoel bij. Maar realiseer me ook dat we elkaar eerst beter moeten leren kennen. Met ex zag ik het in het begin ook helemaal zitten, incl. zsm samenwonen en misschien wel kinderen, maar dat bleek nergens op gebaseerd te zijn. Ik kan hiervan dus ook nog niet precies zeggen of het toekomst heeft, al voelt het wel heel goed en ontspannen allemaal.

En hij heeft 2 kinderen die echt nog klein zijn, 2 en 6, dus dat is ook wel iets om goed over na te denken.
Klinkt goed GB. Zoals je ermee bezig bent. Zo anders dan de vorige keren. Volgens mij heb je echt stappen gezet.

Hier dacht ik na morgen een kange en geile date te hebben daarna rust te krijgen. Maar lijkt nu alweer anders te worden. Ex tinderdate due gevoelens kreeg wil kijken of we toch fwb kunnen worden. Dinsdagnacht toch maar eens uitproberen. En hopelijk komend weekend nog een derde date met een heel leuk en stoer iemand . Zou mooi zijn als dat doorgaat
Wees meester en vormgever van jezelf
Je hebt het er maar druk mee Robertooh

Greenbean, wat fijn dat het zo goed voelt. Ik lees al een tijdje mee en ik lees dat je er nu zo anders in staat dan hiervoor. Fijn hoor!

Eva, leuk hoor zo'n fwb waar je ook leuke dingen mee doet. Lijkt me heel fijn om te hebben!

Hier is de rust weer teruggekeerd. Heb met een vriendin een fles wijn opengetrokken en ik heb even mijn hart gelucht. Al pratende vallen er bij mij altijd wel weer dingen op zijn plaats. Door het gedoe met ex projecteerde ik heel veel op mijn date en toen deze afgezegd werd kwam het rotgevoel over ex dubbel zo hard binnen.

Heb het telefoonnummer van date gedelete samen met de appjes zodat ik niet meer in de verleiding kom om toch contact te zoeken of te kijken wanneer hij online was.

Nu maar even rust en dan zien we wel weer verder!
Pinda-kaas, laat het initiatief even bij haar inderdaad. Het lijkt er op dat ze terug trekt, als jij dat nu ook gaat doen dan komt ze misschien nog weer terug.

GB wat klinkt het fijn! Geniet er lekker van.

Robertooh, seks beest Maar een vrouw die zegt fwb te willen proberen terwijl ze gevoelens voor je kreeg. Pas op... Sommige vrouwen hebben de neiging zich overal in te wurmen in de hoop dat je toch gevoelens voor haar krijgt. Klink als een disaster waiting to happen En aan seks kom je niks te kort. Ik zou er mijn vingers niet aan branden.
Goed besluit littlemissy en ook goed van jezelf dat je dat in ziet.

Ik zag je posts gisteren en ik heb er bewust niet op gereageerd. Omdat ik nog weleens direct kan zijn en ik vond dat je wel heel zwaar tilde aan je date. Dacht al projectie en logisch ook als je nog een breuk te verwerken hebt.

Rust en lief zijn voor jezelf
Dank je Eva. Ik wist ook wel dat ik er heel zwaar aan tilde maarja, dat gevoel kon ik helaas niet uitzetten. Goede les voor de volgende keer!

Kwam er dag voor de date achter dat ex zijn nieuwe liefje helemaal niet zo nieuw was. En dat hij echt van het ene bed het andere in gerold was. Niet leuk om achter te komen na 18 jaar relatie. Wilde dus te graag door iemand leuk gevonden worden, en net als ex ook gelukkig zijn met iemand.
Logisch hoor! Ik begrijp je goed. Denk dat jouw date dat ook gevoelt heeft en daardoor misschien wat geschrokken is.

En dat geeft niet, zo gaat dat en is alleen maar menselijk. En mooi dat je die zelfreflectie hebt.
quote:Eva- schreef op 24 april 2017 @ 07:43:

Pas op... Sommige vrouwen hebben de neiging zich overal in te wurmen in de hoop dat je toch gevoelens voor haar krijgt. Klink als een disaster waiting to happen En aan seks kom je niks te kort. Ik zou er mijn vingers niet aan branden.Helemaal mee eens. Als ze gevoelens heeft die jij niet kan beantwoorden zou het niet eerlijk tegen over haar zijn om alsnog een FwB constructie aan te gaan.
Rich as a jew, hung like a moose...
quote:Jempo schreef op 23 april 2017 @ 20:07:

[...]

Ik sta al zeker een maand op de wachtlijst haha! Was gewoon nieuwsgierig, heb er weinig vertrouwen in.Ik heb InnerCircle en het valt tegen! Er zijn echt aantrekkelijke mannen erop, maar weinig actie mbt tot matches en gesprekken. Tinder blijft gewoon het meest succesvolle app geloof ik.
quote:FemmeForte schreef op 24 april 2017 @ 08:21:

[...]

Ik heb InnerCircle en het valt tegen! Er zijn echt aantrekkelijke mannen erop, maar weinig actie mbt tot matches en gesprekken. Tinder blijft gewoon het meest succesvolle app geloof ik.Ik had me gistermiddag aangemeld nav dit topic en werd vrijwel gelijk uitgenodigd om lid te worden. Veel mooie mannen, maar inderdaad nog geen interactie.
Jij werd uitgenodigd ja? Ik sta nog op de wachtlijst. Hoe kan dat dan?

Je kan jezelf daar ook niet uitnodigen toch?
quote:Eva- schreef op 24 april 2017 @ 07:43:

Robertooh, seks beest Maar een vrouw die zegt fwb te willen proberen terwijl ze gevoelens voor je kreeg. Pas op... Sommige vrouwen hebben de neiging zich overal in te wurmen in de hoop dat je toch gevoelens voor haar krijgt. Klink als een disaster waiting to happen En aan seks kom je niks te kort. Ik zou er mijn vingers niet aan branden.Je hebt gelijk hoor. En ik ben naar haar echt heel duidelijk. Ik heb ook gezegd dat ze zich ieder moment mag terugtrekken en dat het mij echt alleen om de seks te doen is. Maar hou dit in mn achterhoofd. he bah, twijfel
Wees meester en vormgever van jezelf
Je hebt seks genoeg toch? Daar hoef je het iig niet voor te doen.

Wat maakt dat je het zou willen?

Lijkt mij persoonlijk geen prettig uitgangspunt om een fwb op te starten. Voor jezelf ook niet, omdat dit al in je achterhoofd zit. Ben je toch minder 'vrij'.

Maar goed, dat is wat het in mij oproept. Kan voor jou en haar totaal anders zijn natuurlijk.
quote:Eva- schreef op 24 april 2017 @ 08:57:

Jij werd uitgenodigd ja? Ik sta nog op de wachtlijst. Hoe kan dat dan?

Je kan jezelf daar ook niet uitnodigen toch?Nee ben niet uitgenodigd en heb mezelf aangemeld. Misschien gaat het per regio/leeftijd/oid?
quote:littlemissy schreef op 24 april 2017 @ 10:02:

[...]

Nee ben niet uitgenodigd en heb mezelf aangemeld. Misschien gaat het per regio/leeftijd/oid?Gaat dit over IC? Daarvoor moet je knap, succesvol en beneden de 40 zijn. Je gaat daar door een soort keuringscommissie.
InnerCircle richt zich op de grote steden, dus woonplaats kan ook een factor zijn.

Niemand die ik ken is er enthousiast over omdat er nauwelijks actie/reactie komt.
Ik heb mezelf ook gewoon aangemeld voor IC en het na een paar uur kreeg ik een bevestiging.
Hmm kan ik beter mijzelf aanmelden dan uitgenodigd worden haha.

Ik woon in de stad, ben knap en succesvol al zeg ik het zelf

Wilde nooit aangemeld worden, omdat ik dit al hoorde dat het zo was. Mijn vriendinnen waren er ook niet positief over. Ben nu wel nieuwsgierig.
Nou ik heb gister de stap gezet om me ook maar weer is te begeven in datingsland

Gister in gesprek geraakt met een "leuke" man, niet geheel mijn type aangezien ik normaal altijd op de verkeerde types val dacht ik ach ik geef hem een kans

2 keer heen en weer gemaild (zit op een datingsite niet op tinder) en toen kwam het, 1 mailtje ik reageer niet gelijk doe ik nooit, nog 1 mailtje nog steeds niet gereageerd en daarna een 3de mailtje met of hij iets verkeerd gezegd had. Echt hoor heb een leven buiten de mail om. Pffff gelijk al weer zo vermoeiend.

Nu heb ik zo de neiging om alles er weer af te halen, omdat het me benauwd dat iemand zich dan gelijk al weer zorgen maakt of hij/zij iets verkeerd gezegd zou hebben.

Ik heb nu dus nog steeds niet gereageerd, weet ff niet zo goed wat ik er mee aan moet. Afkappen of hem nog een kans geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven