one love

01-05-2017 23:07 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geloven jullie in 1 ware liefde en waarom wel of niet? Ik zeker wel, ben nog steeds op mijn eerste jeugdliefde. Helaas kunnen we niet bij elkaar zijn maar denk nog bijna elke dag aan hem.
Nee.

Ik geloof er niet in.

Ik geloof wel dat je je hele leven bij 1 persoon kunt blijven maar niet dat dit de enige op de wereld is waar je dat bij zou kunnen.
Nee. Ik geloof dat er meerdere mensen zijn waar je gelukkig mee kan worden. Niet perse maar één, dat zou best fucked up zijn gezien de wereldbevolking. Die vind je nooit.
Me too, ben ook nog met mijn jeugdliefde!

PS; ik neem mijn woorden terug. Hihi.
Ja, voor ff.
Nee. Ik geloof niet in ware liefde.
Ik geloof niet in 1 maar in meerdere ware liefdes denk ik. Het is zoals een kast vol Tupperwaredozen. Meestal zijn er meerdere deksels die op een doosje passen maar soms moet je even zoeken.
Lekker zuur, verliefd blijven op een schijnbaar onbereikbare eerste liefde. Totaal niet romantisch overigens, je leven smachten naar iets wat je nooit zult hebben. Waste of time enzo.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Lekker deprimerende reacties. Ik denk dat je het pas gelooft als je het zelf meemaakt en anders heb je idd zoiets van iedereen is inwisselbaar. Ik ben ook snel over mijn vriendjes heen maar mijn jeugdliefde niet.
quote:Bakela schreef op 01 mei 2017 @ 23:11:

Ik geloof niet in 1 maar in meerdere ware liefdes denk ik. Het is zoals een kast vol Tupperwaredozen. Meestal zijn er meerdere deksels die op een doosje passen maar soms moet je even zoeken.

Hahaha!

Kon het niet beter verwoorden.

+1
quote:Bakela schreef op 01 mei 2017 @ 23:11:

Ik geloof niet in 1 maar in meerdere ware liefdes denk ik. Het is zoals een kast vol Tupperwaredozen. Meestal zijn er meerdere deksels die op een doosje passen maar soms moet je even zoeken.Dit. Liefde is als Tupperware. Het duurt even om het goede dekseltje te vinden, maar daarna heb je er lange tijd plezier van.
quote:annabel456 schreef op 01 mei 2017 @ 23:14:

Lekker deprimerende reacties. Ik denk dat je het pas gelooft als je het zelf meemaakt en anders heb je idd zoiets van iedereen is inwisselbaar. Ik ben ook snel over mijn vriendjes heen maar mijn jeugdliefde niet.

Nou ik ben over al mijn exen heen.

Ik vind het juist deprimerend om te blijven hangen in een oude liefde alleen omdat het je eerste was.

Lekker deprimerende reacties. Ik denk dat je het pas gelooft als je het zelf meemaakt en anders heb je idd zoiets van iedereen is inwisselbaar. Ik ben ook snel over mijn vriendjes heen maar mijn jeugdliefde niet.Wat heb er aan? Smachten naar iets wat je niet kunt krijgen, beetje ongezond vind ik.
Mali30 waarom zo zuur reageren.
quote:Lampie1986 schreef op 01 mei 2017 @ 23:15:

[...]

Nou ik ben over al mijn exen heen.

Ik vind het juist deprimerend om te blijven hangen in een oude liefde alleen omdat het je eerste was.Precies. Liefde komt en gaat en het heeft geen enkel nut om bij te blijven hangen in een ongelukkige relatie omdat hij de eerste was.
Hoe oud ben jij to?
quote:Filee_ schreef op 01 mei 2017 @ 23:16:

[...]

Precies. Liefde komt en gaat en het heeft geen enkel nut om bij te blijven hangen in een ongelukkige relatie omdat hij de eerste was.

Of blijven houden van een jeugd liefde al begin je nieuwe relaties.

Ik snap daar eigenlijk niet zo veel van.

Al dat gedoe over de eerste.
quote:Lampie1986 schreef op 01 mei 2017 @ 23:17:

[...]

Of blijven houden van een jeugd liefde al begin je nieuwe relaties.

Ik snap daar eigenlijk niet zo veel van.

Al dat gedoe over de eerste.De eerste is om te oefenen voor de rest
quote:Filee_ schreef op 01 mei 2017 @ 23:18:

[...]

De eerste is om te oefenen voor de rest Net als bij pannenkoeken mislukt ook vaak de eerste
quote:annabel456 schreef op 01 mei 2017 @ 23:16:

Mali30 waarom zo zuur reageren.Ze reageert niet zuur, ze geeft haar mening en ik deel haar mening.
Hij was niet mijn eerste. Wel mijn eerste en laatste van wie ik echt houd. Nou slaap lekker
quote:annabel456 schreef op 01 mei 2017 @ 23:16:

Mali30 waarom zo zuur reageren.Ik ben niet zuur, ik ben realistisch.
quote:sassa_82 schreef op 01 mei 2017 @ 23:19:

[...]

Ze reageert niet zuur, ze geeft haar mening en ik deel haar mening.De meeste mensen denken bij de eerste dat het voor altijd is.
quote:Lampie1986 schreef op 01 mei 2017 @ 23:19:

[...]

Net als bij pannenkoeken mislukt ook vaak de eersteInderdaad. Liefde is als Tupperware en pannenkoeken. De eerste mislukt vaak en het duurt even voor je het juiste dekseltje hebt. Ik wist niet dat het zo verhelderend kon zijn

Lekker deprimerende reacties. Ik denk dat je het pas gelooft als je het zelf meemaakt en anders heb je idd zoiets van iedereen is inwisselbaar. Ik ben ook snel over mijn vriendjes heen maar mijn jeugdliefde niet.Ik ben niet perse snel over m'n exen heen gekomen en momenteel heel gelukkig met huidige vriend. Maar wie weet waar we over tien jaar zijn, ik hoop samen en getrouwd met zes katten. Maar dat weet je nooit. En dan is er vast weer een ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven