Gratis babyproducten

02-05-2017 15:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Welke gratis babyproducten hebben jullie allemaal ontvangen? De blije doos, mama en babybox van etos, het kruidvat pakket enz. weet ik wel. Maar er zijn heel veel winkels of merken waar je ook wat kan krijgen! Zoals Blueband, waar je rond 6 maanden een bordje krijgt voor de eerste boterham. Weten jullie er meer?
Baby box van de Plus en Jan Linders waren echt de moeite waard. Verder van Simply Colors oid ook een gratis muts met naam..
Houd er rekening mee dat je de aankomende jaren constant reclame via de post, telefoon en e-mail krijgt en hoe meer je er aanvraagt hoe meer reclame je ook krijgt. Het is namelijk niet gratis, je ruilt jouw gegevens voor die paar prullen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Hier bij de bakker een echt mooie en lekkere taart in ruil voor geboortekaartje. Misschien bij jou in de buurt ook wel?
Ik heb de meeste boxen die jij noemt TO, aangevraagd...En ik word he-le-maal getikt van alle spam. folders en telefoontjes. Ik blokkeer zoveel mogelijk mail, maar het lijkt echt uit alle hoeken en gaten toe te stromen. Eigenlijk vond ik geen enkele box écht de moeite waard...dus vraag jezelf af of het je wel waard is om al dit soort dingen aan te vragen.
De babydump heeft ook een leuk pakket: https://www.baby-dump.nl/gratis-cadeaupakket/
Love live laugh
Misschien een spam e-mailadres aanmaken? .

Ik denk in ieder geval dat ik dat ga doen!
Ik heb werkelijk niks aan telefoontjes of e-mails gehad nav de boxen, alleen idd van blue band eea nav de blije doos.

Pakket van de Plus is idd erg de moeite waard, en volgens mij krijg je hier bij de plaatselijke appie 2 rollen beschuit en een pak muisjes. Maar ik weet niet of dit standaard is of verschilt per winkel.
quote:Mellala schreef op 02 mei 2017 @ 15:42:

Misschien een spam e-mailadres aanmaken? .

Ik denk in ieder geval dat ik dat ga doen!En een verkeerd telefoonnummer opgeven dan. Tenzij ze nog bellen om te bevestigen.
quote:padme84 schreef op 02 mei 2017 @ 15:38:

Ik heb de meeste boxen die jij noemt TO, aangevraagd...En ik word he-le-maal getikt van alle spam. folders en telefoontjes. Ik blokkeer zoveel mogelijk mail, maar het lijkt echt uit alle hoeken en gaten toe te stromen. Eigenlijk vond ik geen enkele box écht de moeite waard...dus vraag jezelf af of het je wel waard is om al dit soort dingen aan te vragen.Bij de eerste ook alles aangevraagd. Nu niks. Vond het vooral een hoop troep en daar hebben we al genoeg van in huis
Vooral niet aamvragen ik vond het de moeite niet waard en het stalken erna al helemaal niet.
quote:huisvrouw86 schreef op 02 mei 2017 @ 16:06:

Vooral niet aamvragen ik vond het de moeite niet waard en het stalken erna al helemaal niet.K heb me zo hormonaal in de kraamweek nog 1 of ander tijdschriftabo aan laten smeren. Alsof ik tijd had om te lezen. Zeeeeer irritant dat gestalk. Alsof je nog niet druk genoeg bent na de bevalling. En dat voor een handvol meuk
Ik kreeg bij de AH een bos bloemen toen ik met 2 weken jonge baby in kinderwagen nog wat extra doosjes muisjes en rollen beschuit kwam halen. Dat (spontane) kado en iets voor mezelf ipv de baby vond ik leuker dan alle dozen-met-onbruikbare-troepjes.
quote:ShaunTheSheep schreef op 02 mei 2017 @ 16:18:

Ik kreeg bij de AH een bos bloemen toen ik met 2 weken jonge baby in kinderwagen nog wat extra doosjes muisjes en rollen beschuit kwam halen. Dat (spontane) kado en iets voor mezelf ipv de baby vond ik leuker dan alle dozen-met-onbruikbare-troepjes.wat ontzettend leuk!! Dan ben je echt blij verrast ja. Mooi
quote:Xervy schreef op 02 mei 2017 @ 15:28:

Baby box van de Plus en Jan Linders waren echt de moeite waard. Verder van Simply Colors oid ook een gratis muts met naam..Woon niet in dat gebied, maar bedankt dat mutsje heb ik inderdaad! Die hoort bij de blije doos geloof ik.
quote:padme84 schreef op 02 mei 2017 @ 15:38:

Ik heb de meeste boxen die jij noemt TO, aangevraagd...En ik word he-le-maal getikt van alle spam. folders en telefoontjes. Ik blokkeer zoveel mogelijk mail, maar het lijkt echt uit alle hoeken en gaten toe te stromen. Eigenlijk vond ik geen enkele box écht de moeite waard...dus vraag jezelf af of het je wel waard is om al dit soort dingen aan te vragen.Ik heb nu een zoontje van 10 maanden, en ik herken dat eigenlijk niet, wat je aangeeft. Een aantal boxen vond ik toen echt leuk en super handig hoor! De box van de babydump bijvoorbeeld! Lepeltjes, bakjes voor fruit of groenten, een rompertje, luiers, ect. Van kruidvat kreeg je ook luiers, een koelbijtring en flesje badschuim ect. En ik merk helemaal niks van spam ofzo. Krijg alleen af en toe een magazine door de bus van wij jonge ouders, maar die vind ik wel leuk!
Ik vond die dozen niet echt de moeite waard, maar sommige dingen die erin zitten waren wel leuk of achteraf gezien toch handig. Zo hadden wij op stel en sprong een flesje nodig en de enige die we in huis hadden was degene die in zo'n doos zat. Maar ik ken verder alleen Belgische winkels voor die pakketten, daar heb je niet veel aan denk ik

Wat ik dan wel weer leuk vond was het winkelcentrum hier. De eerste keer dat ik met de kleine in de kinderwagen ging shoppen kreeg ik in verschillende winkels een kortingskaart van 10% op de babykleertjes. Altijd leuk natuurlijk, daarvoor hoefde ik niet eens een geboortekaartje af te geven.
Ik ben tot nu toe 1x gebeld. Heb meteen afgekapt. Geen probleem.

Verder alleen wat mails. Niet heel spannend dus.
quote:Eva013 schreef op 02 mei 2017 @ 15:40:

De babydump heeft ook een leuk pakket: https://www.baby-dump.nl/gratis-cadeaupakket/Ja dat is inderdaad een heel leuk pakket, zitten alleen maar spullen in waar je ook echt iets aan hebt. Geen kortingsbonnen of kilo's tijdschriften. Bij mij zat er oa een speentje in, een rompertje, een spuugdoekje, een knuffeltje, bewaarbakjes, drinkbekertjes en lepeltjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven