Bruiloft dit weekend?

03-05-2017 18:49 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit weekend is er een bruiloft van mijn nicht in duitsland. Het is van mijn vaderskant en mijn moeder heeft mij verteld dat als ik ga, ik niet meer welkom ben in haar huis en ben ik haar dochter niet meer. Ze haat mijn vader en wil niet dat hij mij ziet want dat 'verdient' hij niet. Ik wil toch graag gaan, zie ik al mijn neven en nichten... Zal ik?
Ik vind het toch knap dat je stug selectief op de berichten blijft reageren, en dan degene waarin je geadviseerd wordt om professionele hulp in te schakelen ontwijkt.

Gebaseerd op je posts van de afgelopen weken, denk ik dat jij te veel problemen hebt om met adviezen van een forum er uit te komen.

Ga naar je huisarts, laat je verwijzen naar een goede instantie, en je zult merken dat je een stuk gelukkiger zult zijn.

Sommige problemen zijn te groot om in je eentje te dragen, er zijn genoeg mensen goed opgeleid om je verder te helpen.
You're a diamond dear, they can't break you
quote:nicole6592 schreef op 03 mei 2017 @ 19:06:

[...]

...Ik ben zoooo gebrainwashed door haar... dus kom maar op met die popcorn
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
-In een topic heb je een vriend mooi huis en blabla... Een ander topic woon je alleen in een huis met slechte verbinding.

-in een topic heb je veel vrienden en een ander topic bijna niemand?

- en In een topic woont je depresieve zus bij je vader en moeder in.

En nu zijn je ouders uit elkaar???

Dame je spreekt jezelf wel erg tegen
Oh en dan niet te vergeten dat je nu ook geen vriend hebt meer? Moest daar geen topic over geopend worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven