persoonlijk voedingsadvies
zondag 30 april 2017 om 21:46
Goedendag
Op zoek naar een methode die mij gaat helpen met afvallen zoals vele topics in deze pijler
Ik ken vele dieetvormen maar zoek vooral advies op maat afgestemd op mijn lijf.dus geen standaard lijstje ala Sonja bakker en kornuiten. Maar een methode of persoon die kijkt naar wat ik nodig heb met al mijn wensen en gebreken. Wie weet waar ik zoiets kan vinden.Dank voor de hulp van jullie in mijn zoektocht naar de kilos naar beneden...
Op zoek naar een methode die mij gaat helpen met afvallen zoals vele topics in deze pijler
Ik ken vele dieetvormen maar zoek vooral advies op maat afgestemd op mijn lijf.dus geen standaard lijstje ala Sonja bakker en kornuiten. Maar een methode of persoon die kijkt naar wat ik nodig heb met al mijn wensen en gebreken. Wie weet waar ik zoiets kan vinden.Dank voor de hulp van jullie in mijn zoektocht naar de kilos naar beneden...

zondag 30 april 2017 om 21:54
Dan zul je toch in je eigen omgeving moeten zoeken. Ik kan zeggen dat in Groningen een hele goede dietiste zit, maar als jij in Limburg woont heb je daar niks aan. Maar waarom niet ala Sonja Bakker bijvoorbeeld? Ik ben daar sinds januari tien kilo mee kwijt geraakt. Het is toch een kwestie van gezond eten, tussendoortjes en geen snack en snaai (Ik typ het makkelijker dan dat ik het ervaar hoor )

zondag 30 april 2017 om 22:33

dinsdag 2 mei 2017 om 11:04
Kijk s op : http://eganederland.nl/ heb ik ook gedaan..ben er ruim 20 kilo mee afgevallen.