silk epil 9 of philips lumea kopen?
vrijdag 5 mei 2017 om 16:23
De zomer komt er weer aan en zie op tegen het dagelijks scheren om de boel netjes te houden. Zat net op bol.com te kijken en twijfel wat ik zal bestellen. In het verleden wel veel last van ingegroeiedenhaart gehad met epileren. Zag nu de braun 9 met scrub borstel die de ingegroeiede haren tegen moet gaan.....iemand ervaring hier mee? Bedankt alvast voor jullie reacties!

vrijdag 5 mei 2017 om 16:57
Ik heb de Lumea en vind hem echt geweldig! Het is wel goed om niet de verwachting te hebben dat je haar volkomen wegblijft. Wel blijft het onder mijn oksels bijvoorbeeld zo goed als weg (meer kale plek dan haar). Ik scheer me daar eens per week om ECHT niks te hebben. Ik doe downunder er ook mee en daar heb ik nu veel zachtere haren en minder last van stoppels. Het groeit ook veel langzamer terug. Ik ben tevreden
.
Let op; hij werkt alleen op donkere haren! Ik heb bijv blond beenhaar, daar doet ie het dus niet. Succes .

Let op; hij werkt alleen op donkere haren! Ik heb bijv blond beenhaar, daar doet ie het dus niet. Succes .

vrijdag 5 mei 2017 om 17:42
vrijdag 5 mei 2017 om 17:56
Inmiddels heb ik ook zo'n 2,5 jaar de Lumea, voor ongeveer 250,- gekocht. Voor mij is het echt een uitkomst, nauwelijks haar meer (ik doe alleen oksels en bikinilijn). Af en toe nog bijwerken, overigens ook het laseren ongeveer eens per 2 maanden. Ten opzichte van iedere dag scheren echt nauwelijks moeite.
vrijdag 5 mei 2017 om 22:27
quote:Foodsandbeats schreef op 05 mei 2017 @ 17:42:
die scrubborstel van de silk epil 9 is zeker niet beter dan handmatig scrubben met zoutscrub. Zelf krijg ik ook veel ingroei op mijn benen met epileren, dus die scheer ik. Op bikinilijn en oksels werkt epileren wel super voor mij.
Heb je ipl al overwogen? Dat is langdurige dan lumea.Nog niet in verdiept maar dacht dat daar een pittig prijskaartje aan zit
die scrubborstel van de silk epil 9 is zeker niet beter dan handmatig scrubben met zoutscrub. Zelf krijg ik ook veel ingroei op mijn benen met epileren, dus die scheer ik. Op bikinilijn en oksels werkt epileren wel super voor mij.
Heb je ipl al overwogen? Dat is langdurige dan lumea.Nog niet in verdiept maar dacht dat daar een pittig prijskaartje aan zit
zaterdag 6 mei 2017 om 01:15
Ik heb de silk epil 9 gekocht een half jaar geleden ter vervanging van een apparaatje van philips (ben het precieze type kwijt) dat de geest gegeven had. De oude philips koste minder dan een derde van de silk epil en deed het minstens zo goed.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
Krishnamurti