Lijf & Lijn alle pijlers

silk epil 9 of philips lumea kopen?

05-05-2017 16:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zomer komt er weer aan en zie op tegen het dagelijks scheren om de boel netjes te houden. Zat net op bol.com te kijken en twijfel wat ik zal bestellen. In het verleden wel veel last van ingegroeiedenhaart gehad met epileren. Zag nu de braun 9 met scrub borstel die de ingegroeiede haren tegen moet gaan.....iemand ervaring hier mee? Bedankt alvast voor jullie reacties!
Ik ben ook benieuwd..,,
Ben benieued naar de Philips Lumea
Ik heb de Lumea en vind hem echt geweldig! Het is wel goed om niet de verwachting te hebben dat je haar volkomen wegblijft. Wel blijft het onder mijn oksels bijvoorbeeld zo goed als weg (meer kale plek dan haar). Ik scheer me daar eens per week om ECHT niks te hebben. Ik doe downunder er ook mee en daar heb ik nu veel zachtere haren en minder last van stoppels. Het groeit ook veel langzamer terug. Ik ben tevreden :D.

Let op; hij werkt alleen op donkere haren! Ik heb bijv blond beenhaar, daar doet ie het dus niet. Succes .
Maar begrijp ik goed dat je daar een max aantal keer meedoet en 92procent van je haar dan niet terugkomt? Dan gebruik je dat apparaatje van 540 euro dus niet meer?
@nav welke heb jij ? Je hebt tegenwoordig verschillende Lumea.

Elk jaar ontwikkelen ze weer een nieuwe lijkt tik wil natuurlijk de beste/sterktste.

Ja..k heb donkere haren en met vertraging zou ik al blij zijn.
die scrubborstel van de silk epil 9 is zeker niet beter dan handmatig scrubben met zoutscrub. Zelf krijg ik ook veel ingroei op mijn benen met epileren, dus die scheer ik. Op bikinilijn en oksels werkt epileren wel super voor mij.

Heb je ipl al overwogen? Dat is langdurige dan lumea.
Inmiddels heb ik ook zo'n 2,5 jaar de Lumea, voor ongeveer 250,- gekocht. Voor mij is het echt een uitkomst, nauwelijks haar meer (ik doe alleen oksels en bikinilijn). Af en toe nog bijwerken, overigens ook het laseren ongeveer eens per 2 maanden. Ten opzichte van iedere dag scheren echt nauwelijks moeite.
quote:Foodsandbeats schreef op 05 mei 2017 @ 17:42:

die scrubborstel van de silk epil 9 is zeker niet beter dan handmatig scrubben met zoutscrub. Zelf krijg ik ook veel ingroei op mijn benen met epileren, dus die scheer ik. Op bikinilijn en oksels werkt epileren wel super voor mij.

Heb je ipl al overwogen? Dat is langdurige dan lumea.Nog niet in verdiept maar dacht dat daar een pittig prijskaartje aan zit
Ik heb de silk epil 9 gekocht een half jaar geleden ter vervanging van een apparaatje van philips (ben het precieze type kwijt) dat de geest gegeven had. De oude philips koste minder dan een derde van de silk epil en deed het minstens zo goed.
It is no measure of health to be well-adjusted to a sick society.
Krishnamurti
quote:Rosy01 schreef op 05 mei 2017 @ 22:27:

[...]

Nog niet in verdiept maar dacht dat daar een pittig prijskaartje aan zitBest pittig inderdaad maar wel permanenter dan de lumea.
Hier ook een fan van de lumea. Epileren ook gedaan met een duur apparaat maar de pijn en de ingegroeide haren zijn t zo niet waard.

Met de Lumea komen de haren veel minder terug en als ze terugkomen dan zijn de haartjes superzacht.
Welke lumea raden jullie dan aan.? Want er zijn zoveel modellen met nogal veel prijsverschil
Mij lijkt de lumea handig. Jammer dat ik grijze haren heb. Dan schijnt het niet te werken.

Denk dat epileren niets voor mij is. Doe wel eens een stukje met de pincet. Maar dat vind ik al pijnlijk
quote:Foodsandbeats schreef op 06 mei 2017 @ 18:16:

Welke lumea raden jullie dan aan.? Want er zijn zoveel modellen met nogal veel prijsverschilWeet het model niet maar was 2 jaar terug in de aanbieding bij kruidvat voor 150 euro
quote:Foodsandbeats schreef op 06 mei 2017 @ 18:16:

Welke lumea raden jullie dan aan.? Want er zijn zoveel modellen met nogal veel prijsverschilDat vind ik dus ook lastig. Zijn de "verouderde" modellen nog wel goed ?
Ik ga de philips lumea proberen......nu nog het model en een goede aanbieding vinden!
Iemand toevallig ook ervaring met andere soortgelijke apparaten als de Lumea?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven