Lijf & Lijn alle pijlers

Normaal maandverband, welke?

07-05-2017 11:41 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik altijd maandverband van Always, libresse lekte altijd door of langs.

Maar sindskort hebben ze bij Always een geurtje toegevoegd. Echt waarom!

Iedere keer als ik beweeg, ruik ik naar chemisch toilet. Bah. Zeker met de zomer in aantocht, wil ik niet dat mensen al van heinde en verre ruiken dat ik maandverband in heb..

Ik heb het liefst maandverband waar geen rare luchtjes aan zitten, geen plastic bovenlaag, maar wel met vleugels (ivm verschuiven) en die niet binnen een uur door- of langs lekt.

Iemand aanrader?
Je kunt de eigen merken van Aldi/Lidl proberen, die verkopen een soort nep-always (heet bij Lidl ook "Siempre" heel koddig bedacht).
Kotex
Lidl maandverband. Ik krijg van de gerenommeerde merken een jeukende muts.
Gewoon proberen idd. Is zo persoonlijk.
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
quote:Finjie schreef op 07 mei 2017 @ 11:45:

Gewoon proberen idd. Is zo persoonlijk.Als er meer mensen zijn met goede ervaringen, vind ik dat prijstechnisch wat voordeliger dan van alle merken wat proberen :p
Eigen merk van Kruidvat iets met girls in de naam.

Ivm aandoening daar kan ik ook geen plastic verdragen. Deze gaan goed.
quote:modus_ schreef op 07 mei 2017 @ 11:45:

KotexDie heeft geen maandverband met vleugels toch? Ik heb wel goede ervaringen met kotex na mijn bevalling, maar m'n menstruatie is wat heviger dan die restantjes na m'n bevalling, dus die houdt het niet omdat hij verschuift/in elkaar kruipt
quote:binkie schreef op 07 mei 2017 @ 11:48:

Eigen merk van Kruidvat iets met girls in de naam.

Ivm aandoening daar kan ik ook geen plastic verdragen. Deze gaan goed.Eigen merk van Kruitvat zonder 'girls' in de naam is hetzelfde verband maar dan voordeliger. Dat 'girls' spul is leuk verpakt en dat kost iets meer. Slim idee van Kruitvat, vooral voor de omzet bij Kruitvat en de winst bij Kruitvat
quote:slagroom-met-dip schreef op 07 mei 2017 @ 11:49:

[...]

Die heeft geen maandverband met vleugels toch? Ik heb wel goede ervaringen met kotex na mijn bevalling, maar m'n menstruatie is wat heviger dan die restantjes na m'n bevalling, dus die houdt het niet omdat hij verschuift/in elkaar kruiptNee, klopt. Daar had ik overheen gelezen. Ik ben ook een voorstander van vleugels maar kotex blijft bij mij wel goed zitten en vind ik echt veel prettiger dan Always en Libresese en andere zo dun mogelijk maandverband waardoor er absorberende korrels oid wordt gebruikt. Ik accepteer het nadeel van het vleugelloze maar omdat de rest veel voordelen biedt tov die dunnen met vleugels.
ik ben echt precies vanwege dat vieze geurtje van always afgestapt

gebruik nu etos eigen merk en ben heel tevreden. doet in kwaliteit niet onder voor always en ook nog eens goedkoper
quote:sssssst schreef op 07 mei 2017 @ 11:54:

[...]

Eigen merk van Kruitvat zonder 'girls' in de naam is hetzelfde verband maar dan voordeliger. Dat 'girls' spul is leuk verpakt en dat kost iets meer. Slim idee van Kruitvat, vooral voor de omzet bij Kruitvat en de winst bij KruitvatGoeie tip ,Ik trap er dus al een poosje in ;)
Is dat geurtje nieuw? Ik heb een paar weken geleden een voordeelverpakking Always gekocht, maar daar zit geen geurtje aan...
Find people who will make you better (M. Obama)
Dat geurtje idd! Hoe verzinnen ze het!
quote:michelleobama schreef op 07 mei 2017 @ 11:58:

Is dat geurtje nieuw? Ik heb een paar weken geleden een voordeelverpakking Always gekocht, maar daar zit geen geurtje aan...

Nee, al jaren. En je moet het wel geroken hebben want het is zo overheersend dat het door de verpakking heen komt, echt heel vies.

Ik heb zelf wel eens Libresse in de lichtroze verpakking. Die heeft ook vleugels, maar geen parfum.
Ja door die geur ben k er ook vanaf gestapt jammer was echt goed , zelfs de inlegkruisjes koop ik niet meer.

Ik ruik dit ook in de gangen van de winkels zo sterk bah!

Dacht al dat ik de enige was.

Ik gebruik nu Libresse maar als dit doorlekt bij jou , probeer eens eigen merken bij bijv. Etos of Kruidvat.
Always sensitive licht roze verpakking zijn er zowel met als zonder vleugels en gelukkig hebben die geen parfum!! Want die geur inderdaad.....ben nu zwanger en ontwijk die gangpaden inderdaad brrrr vreselijk die parfum!
Etos eigen merk lijkt op de oude Always. Ik ben ook geswitcht vanwege dat vieze geurtje.

Ook bizar: de snoetenpoetsers voor kinderen van AH hebben sinds kort datzelfde 'parfum'.
Snoetenpoetsers hebben altijd veel.parfum gehad. Mijn kinderen kregen beide uitslag ervan. Billendoekjes hadden ze geen last van. Ik probeer zo weinig mogelijk geparfumeerde producten te kopen. Totaal overbodig en niet goed voor je lichaam.
Libresse maxi night. Dit is de enigste van libresse/ always waarbij ik niet doorlek. Ook geen vieze parfumgeurtjes

https://www.libresse.nl/G ... odnight10_215X215_New.png
Ik gebruik die van AH eigen merk met vleugels. Zijn lekker dun, blijven goed zitten en ik heb nooit problemen gehad met doorlekken.
quote:anne-1985 schreef op 07 mei 2017 @ 12:23:

Always sensitive licht roze verpakking zijn er zowel met als zonder vleugels en gelukkig hebben die geen parfum!! Want die geur inderdaad.....ben nu zwanger en ontwijk die gangpaden inderdaad brrrr vreselijk die parfum!Deze gebruik ik nu ook, inderdaad vanwege geen parfum, maar ben er niet tevreden over, omdat deze veel minder goed absorbeert. Misschien inderdaad Etos eigen merk dan eens proberen...
AH huismerk.
Libresse
Ik vind Yoni heel fijn, is plasticvrij :-) maar ik krijg dan ook last van een soort eczeem daar als ik iets anders dan katoen gebruik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven