Bongo (cadeaubon)

06-02-2009 17:06 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

Hebben jullie wel eens iemand een Bongo cadeau gedaan of er een gekregen? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met deze bon. Ik zit erover te denken om er één voor mijn vriend te kopen, voor valentijnsdag. Is het leuk of is het afgezaagd voor valentijn? Welke zijn echt de moeite/het geld waard? Welke ab-so-luut niet?

Het is nogal moeilijk een niet-afgezaagd cadeau te kopen op zo'n commerciele dag als valentijsdag ^.^

Dankjewel!

Liefs, Nyu
Wij hebben er een keer eentje gekregen voor `Pittoresk logeren`, maar we vonden het moeilijk om echt een leuk hotelletje uit de lijst te kiezen. Op zoover hadden ze niet zulke goed recensies. Uiteindelijk nog wel iets leuks gevonden trouwens.

En een keer zo´n bongo-bon voor een etentje gehad. Was heel erg lekker en gezellig.

Ik vind het wel heel leuk om te krijgen, vooral de voorpret en het boekje doorbladeren enzo. Ik vind het ook niet afgezaagd.

Maar misschien ken je zelf een leuk hotelletje of restaurant, dan kun je daar een bon van geven, of nog leuker is misschien wel om er zelf één te maken.
o,ja,geweldig de bongobon!uiteraard heb je heel veel verschilde bonnen.alles wat ik zelf heb gehad of gegeven was allemaal piekfijn in orde!ben er zelfs net van 1 terug.

leuk cadeau!!!
Ik heb zelf een saunabon van Bongo voor 2 personen, je kan dan bij heel veel sauna's terecht. Ook eens een 'zondag relaxdag' ofzo gehad, staan ook wel veel leuke dingen bij die je niet zo snel doet, maar zelf ook nog steeds niet gedaan haha Maar ik vind het zeker leuke cadeaus!! Het is niet afgezaagd omdat je er vaak nog veel kanten mee op kan en doe-cadeaus vind ik altijd erg leuk!
Wij hebben er eentje van mijn ouders gekregen, een cultuurweekend. Gaan we over 2 weken doen. Andersom heb ik mijn ouders er jaren geleden ook een cadeau gedaan: kasteelweekend. Ook veel gebruikt als zakelijke cadeaus. Ik vind het een leuk cadeau, maar zou het mijn vriend niet zo snel geven, daar vind ik het net iets te afstandelijk voor. Hoewel, er zijn ook bonnen om een dagje te racen op het circuit, daar zou ik hem best een groot plezier mee doen
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven