Inboedel

16-05-2017 00:13 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden zei mijn vriendin ineens na 7 jaar relatie dat het voor haar over was,na ik haar er op betrapte dat ze met een ander zat te smse naast mij op de bank.
Het kwam heel hard bij mij aan
Waardoor ik veel hoop heb gehouden dat het nog goed kwam het huis wat we samen huurden ben ik uit gegaan met het id dat het tijdelijk was. Ik ben naar het huis van me ouders gegaan en heb alles achter gelaten nu een paar maande veder begin ik te begrijpen dat het voorgoed is afgelopen
Nu staat het huis vol met meubelen die ik heb geërfd. ik begin langzaam steeds bozer te worden op de manier hoe zei er een eind aan heefd gemaakt ze zei eerst dat ze tijd nodig had. Die jonge vond ze niet echt leuk alleen daardoor kwam ze wel tot het besef dat ze geen gevoel meer voor mij had. ik ging de huur natuurlijk niet betalen voor een woning waar ik niet meer in woonde dus na een maand vroeg ze aan mij om me uit te schrijven omdat de huur voor 2 te veel voor haar was eigenlijk wou ik daar blijven wonen maar ik was te aardig en vond haar zielig omdat ze zei dat ze niet welkom was bij haar ouders en ik dacht nog steeds, het komt wel goed nu het duidelijk niet meer goed komt. Wat ik eigenlijk nog steeds hoop!
Ik vraag me af of ik al mijn spullen uit huis moet halen ook al heb ik het niet nodig maar alle stoelen en banken en tuin meubelen zijn eigenlijk van mij moet ik haar op de grond laten zitten? Zei heefd nu alles en ik zit met 30 jarige leeftijd en beetje in me ouders huis.
Ik zou je eigen spullen ophalen inderdaad, vooral als ze emotionele waarde voor je hebben. Dat kun je beter nu dan later regelen.
Het lijkt mij niet meer dan normaal om samen om de tafel te gaan om alles te verdelen.
Ik wil haar eigenlijk nog steeds terug maar ben bang als ik het zo aan pak dat ik nooit meer kans maak maar misschien moet ik haar ook wel laten zien dat het mij niets uit maakt op deze manier
Verdelen wou ik wel alleen zei speelt gewoon een spel met mijn gevoel waardoor ik haar alles heb gegund zei is 23 en ik 30 ze is net klaar met haar studie heefd en baan en ik kon vertrekken
anoniem_346604 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 00:36
Reden: Foutje
0.79% gewijzigd
Speelt ze echt met je gevoel, of vind jij dat?
......
Ophalen en opslaan.
Misschien dat haar nieuwe vriendje even wat nieuwe meubels kopen.
Zou in de toekomst trouwens geen relaties met kinderen meer beginnen.
Die zijn te wispelturig.
[q]na een maand vroeg ze aan mij om me uit te schrijven omdat de huur voor 2 te veel voor haar was[/q]

Leg eens uit hoe dat werkt? Betaal je meer huur als je er met meer mensen woont?
Zijn die spullen je ook dierbaar, of gaat het je er vooral om dat je van jou zijn? Je hoeft haar zeker niet de meubels zomaar te laten houden. Maar als jij er op dit moment niets mee kunt, kun je haar de spullen ook laten overnemen voor een bedrag dat jullie samen afspreken.
Maar als je die spullen wel terug wilt, zou ik dat inderdaad nu regelen. En dan zakeleijk zijn, dit en dit is van mij, dat kom ik zaterdag ophalen. Je laat haar niet op de grond zitten, want zij kan gewoon nieuwe meubels kooen. Dat is het gevolg van haar eigen beslissing om het uiy te maken, toch?
En nee, dit komt niet meer goed. Ga het alsjeblieft zo snel mogelijk zakeleijk bekijken en regel je zaken.
Aardigesukkel schreef:
16-05-2017 00:23
Ik wil haar eigenlijk nog steeds terug maar ben bang als ik het zo aan pak dat ik nooit meer kans maak maar misschien moet ik haar ook wel laten zien dat het mij niets uit maakt op deze manier
Eigenlijk geloof je dus nog steeds niet helemaal dat het echt over is? Wat moet er gebeuren om dat wel in te gaan zien? Dat er straks een andere man op de bank van jouw familie zit ofzo?

Zij is heel duidelijk geweest, de enige onduidelijkheid zit in jouw hoofd. En zolang jij daar aan vast blijft houden, kom je niet verder.

Stop met haar de schuld te geven en te verwijten dat ze spelletjes speelt, en bekijk de situatie zoals deze werkelijk is. Het is over en jouw spullen staan daar nog. Je bent haar niets verschuldigd, ze is oud genoeg om zelf een nieuwe bank te regelen.
Tr0tter schreef:
16-05-2017 06:06
[q]na een maand vroeg ze aan mij om me uit te schrijven omdat de huur voor 2 te veel voor haar was[/q]

Leg eens uit hoe dat werkt? Betaal je meer huur als je er met meer mensen woont?
Als hij er ingeschreven staat telt zijn inkomen mee voor huurtoeslag. Dan kan ze dat niet aanvragen. Als hij uitgeschreven wordt wel.

OT: spullen verdelen, dit komt niet meer goed.
Ik zou alles wat ik niet meer nodig heb daar laten staan zodat zij het kan weggooien, verpatsen of wat dan ook, en ik zou doorgaan met de rouwverwerking die je begonnen bent. Daarbij hoort kwaadheid en verontwaardiging.

Later zal ze niet meer belangrijk voor je zijn maar voorlopig zal je reageren op de breuk; dat is normaal.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Haal de spullen op die je graag wilt hebben en laat de rest zitten. Ga niet om haar te praten dingen meenemen die je niet wil. Maar wees ook niet zo naïef te denken dat ze wel bijdraagt als je haar alles laat houden.
zit zit niet op de koude grond, ze zit op iemand anders lul

ga je spullen halen
Lorem Ipsum
Wie is de hoofdhuurder? Anders liet ik haar mooi vertrekken. Verhuisbusje huren, spullen ophalen en ergens opslaan.
Dit komt niet meer goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven