Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
En dit weer is puur genieten! :sun:
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-05-2017 19:20
Omar de reuzenkat.

Wat een gekut weer. Gisteren deden de plaatjes het nog en vandaag is het stuk.
test123

*pomponpoppetjemetpompoensnaarbeneden*
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 17-05-2017 19:31
Reden: 1234 bummer...
9.56% gewijzigd
Elfje112 schreef:
17-05-2017 19:26
En dit weer is puur genieten! :sun:
Echt he, zo mag het van mij wel blijven, tot 2066 ongeveer. Heerlijk! Het bos was en de velden waren ook heerlijk. Kon alleen niet overal komen waar ik wilde zijn, want ze hebben wildlopend vee (hooglanders) achter prikdraad gezet. Jammer!
Toen ik op een hek leunde zag ik een koolmeesje met zijn bek vol wormen, op een van de dikke houten palen van het hek zitten. Hij hield me in de smiezen. Dus ik dacht "die heeft hier vast een nestje zitten". Bleef heel stil staan. Hij hupte naar paal 2, keek nog even en dook zo de paal in. Toen ie weer wegvloog heb ik heel eventjes gekeken: in een gat in de paal, een nestje met een stuk of 7 jonge koolmeesjes. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, heb ik Ainne gemist :hello:

Ik heb vandaag ineens een fiets gekocht voor de jongste. Eigenlijk zou hij er pas een krijgen als hij jarig is, maar met zo'n mooie prijs moest het nù. Hij is ziek thuis en had snel door waar ik mee bezig was. Zo vaak sleep ik niet geheimzinnig met een fietsdrager door het huis. Ineens was hij flink opgeknapt. Toen ik terug kwam, wilde hij meteen een stuk fietsen. Ik heb hem die fiets dus maar vast gegeven. Jammer dat verrassen nu niet meer gaat lukken.

Misschien kan ik hem proberen te verrassen met een verjaardag? Hang ik vannacht de slingers op en gaan we morgen met z'n allen zingen bij zijn bed. Gewoon ook een paar weken te vroeg :P
yette wijzigde dit bericht op 17-05-2017 21:39
0.36% gewijzigd
Haha, een verrassing zal het dan zeker zijn Yet.

Balen Blond. Tussendoor veel aan de mini's deken.
En jij krijgt ook al zo'n mooi perenbeest Puss. Jaloers!
Hoe is het met jouw kat Jane?

Hoi Elfje, Aza an Watervrouw :bye:

Ik was in het bos vanmorgen, maar was de muggen vergeten :'( . Voor de rest waste kort maar heerlijk. Nog een leuke foto van mezelf gemaakt in rood jurkje tussen het groen. Wel mijn achterkant, dat is mijn leukste kant :-P)
Thanx Kittens ... nu heb ik Pino in mijn hoofd ;-)
https://m.youtube.com/watch?v=n1RmN7c0Hb8
Ojee Yet, ik nu ook! :whip: :rofl:
Sorry ;-D
-Puss-in-Bootz- schreef:
17-05-2017 19:12
Ik vond het wel lekker vandaag.

Alleen even lastig om na de lunch (in de :sun: ) weer naar binnen en aan het werk te gaan.

Iemand die belachelijk grote Maine Coon net gezien bij EditieNL? Damn....14 kilo!
Wie weet wat voor reus ik straks krijg.
En OB 2 van die monsters.

Hij heeft Instagram: https://www.instagram.com/omar_mainecoon/
WAUWWWWWWW :woa:

:flirting:
Prrrr, mauw miawwwww.
Kittens, met kat gaat het goed!! Hij lust alleen zijn dieetvoedingen niet :@

***Mijn geduld is op, forum is so traag en niks is fijn meer en nog meer :blabla:

Dus ik ben OUT.

Tot morgen! :furious:
Prrrr, mauw miawwwww.
Gelijk heb je, Jane! Ik kap er ook mee.
Hallo en zwaai, morgen meer :cheers: :hello: :thumbsup:
Ik zit met de lamp aan te ontbijten! Het regent, ik mag werken. Hopelijk kunnen de kinderen straks wel naar buiten met de pauze. Was vorige week niet zo gezellig dat dat niet kon.
Mogge. Om 8 uur spoedoverleg en daarna hopelijk als een speer verder. Kunnen alle vrije duimen vandaag (zeker van 17 tot 20 uur) mijn kant uitgestuurd worden?
Puss als de heren dat formaat krijgen hebben we een probleem! We hebben vaderkat gezien en die is GROOT maar niet reusachtig (9 kg).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen!

Eindelijk eens keertje goed geslapen! :cheer2:
Ben 3 dagen vrij (vanaf gisteren) dus mijn duimen zijn vrij en ik
ga voor je DUIMEN Oudblond!

Het weer is heerlijk zo...hou niet van te warm.
Gisteren was het hier binnen 27 graden, ugh... :@@:
Prrrr, mauw miawwwww.
Goedemorgen, ik was de hele dag weg. Smiddags erg productief aan het plannen geweest, dingen wat we gaan doen voor mij duidelijker dus dat is fijn.
Daarna eten en gezellig op terras gezeten en bij thuiskomst met mijn man nog wat gedronken.
Werk vandaag alleen vanavond, jammer van het weer nu.
Goedemorgen! Vandaag weer aan het werk, dus niet erg dat het bewolkt is.
Gisteren overleg gehad met de verzorging van mijn moeder. Ze gaan daar het verzorgingshuis-gedeelte verbouwen en er komt een woonvorm voor dementerenden. Dat is goed nieuws op zich, want dan kan mijn moeder wellicht volgend jaar (ofzo) naadloos over. Het slechte nieuws is alleen dat volstrekt onduidelijk is welke service er tijdens de verbouwingsperiode overblijft voor de aanleunwoningen. Echt zó slecht geregeld weer... Afwachten dus maar weer.
Oh en meteen het gasstel afgekoppeld, want mijn moeder had vorige week blijkbaar een pit opengezet... gelukkig op tijd ontdekt door iemand. Zucht.

Vanaf 17.00 uur zijn mijn duimen voor jou Oudblond! Sterkte vandaag! :thumbsup:
The owls are not what they seem
Sterkte met je moeder Lady, zo naar als je ouder dementeert.

Blond, ik weet niet precies wat er om 5 uur is, maar als je wil duim ik lekker mee.
Wat naar zeg, dat nu mensen die hier al heel lang zijn met bosjes op anoniem willen. Bah. Stomme viva/sanoma.
Dank je Ren.

Ja, met je eens. Ik ga een paar van die mensen zeker missen hier.
Voor mijn gevoel wordt het de laatste dagen met horten en stoten weer beter op het forum. Ik had gisteren zelfs héél even een naar beneden-knop op mijn mobiel! Die was even later weer weg, maar het kan dus wel. Blijkbaar.
The owls are not what they seem
Renaissance schreef:
18-05-2017 08:54
Wat naar zeg, dat nu mensen die hier al heel lang zijn met bosjes op anoniem willen. Bah. Stomme viva/sanoma.
Echt? Wie?Om het nieuwe forum? Wat jammer.
LadyL0101 schreef:
18-05-2017 09:00
Dank je Ren.

Ja, met je eens. Ik ga een paar van die mensen zeker missen hier.
Voor mijn gevoel wordt het de laatste dagen met horten en stoten weer beter op het forum. Ik had gisteren zelfs héél even een naar beneden-knop op mijn mobiel! Die was even later weer weg, maar het kan dus wel. Blijkbaar.
Wat me dan echt heel erg stoort is dat er blijkbaar sprake van is dat we allemaal een Sanoma account moeten krijgen waarmee Sanoma ons ook kan volgen op andere sites. Daar wil ik wel opheldering over, want dat vind ik een hele kwalijke zaak. Voor mij is dat soort indringing in mijn privezaken een belangrijke reden om geen facebook te hebben (nog afgezien van dat ik Mark Zuckerberg een nare, moreel zeer twijfelachtige, man vind)
Ik vind dat echt stasi praktijken.
Dolfje, gezellig weer!

Lady, sterkte met je moeder.

Ren, djeesz...ik zie het nu pas dat er zoveel mensen op anoniem gaan.
Alles wordt beter, hebben ze geen geduld meer?

***Heb net een lekkere vette engelse ontbijt gegeten, yummm :koffie:
Prrrr, mauw miawwwww.
Ah crosspost. Duidelijk.
Prrrr, mauw miawwwww.
Jammer van de anonimiteit van sommige, ik zie het inderdaad in het mod topic.
Op zich gaat het forum nu wel, niet alles loopt even soepel maar ik verwacht dat dat wel verbeterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven