Bank Bari, ervaringen?

24-05-2017 12:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta op het punt op de bank Bari van Leen Bakker te kopen. Hoe zijn de ervaringen met deze bank? http://www.leenbakker.nl/hoekbank-bari-donkergrijs
Wat en rare vraag.
Staan op de site zelf toch al allemaal reviews bij??
Daar is niks geks aan. Ik heb de reviews gelezen, en nu vraag ik het hier nog een keer. Sla het gerust over hoor.
groenebroek schreef:
24-05-2017 12:26
Wat en rare vraag.
Staan op de site zelf toch al allemaal reviews bij??
Dat zegt inderdaad niks. Heb bij Wehkamp al over twee producten een slechte recentie geschreven maar ze worden verwijderd onder het mom; dit zijn klachten, geen waarderingen.

Ging over meisjeslaarzen die na twee dagen normaal dragen helemaal los hingen en over bank waar witte vlekken op kwamen en dus niet kleurvast waren.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Bij de leenbakker laten ze ook de slechte reacties gewoon staan (in tegenstelling tot Wehkamp), kun je ook op selecteren.
Als je dan dus uit 50 reacties gemiddeld een 4,4 van de 5 sterren krijgt, is een bank (in ieder geval in die prijscategorie) gewoon simpelweg goed!
Ik vind het helemaal niet zo vreemd om kritisch te zijn mbt reviews op internet. Er zijn ook heel veel valse recensies die bedrijven zelf laten plaatsen. Alleen maar positieve reviews zijn verdacht dus snappen bedrijven ook wel dat een paar negatieve laten staan in hun voordeel werkt.

Ik heb geen ervaring met die bank, maar het voordeel van de Leenbakker is dan wel dat je de bank in een winkel kan uitproberen.
Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly
groenebroek schreef:
24-05-2017 13:43
Bij de leenbakker laten ze ook de slechte reacties gewoon staan (in tegenstelling tot Wehkamp), kun je ook op selecteren.
Als je dan dus uit 50 reacties gemiddeld een 4,4 van de 5 sterren krijgt, is een bank (in ieder geval in die prijscategorie) gewoon simpelweg goed!
Volgens mij staan er af en toe bij WK ook minder goede recenties maar omdat ik weet dat die van mij verwijderd worden (bij laarsjes tot 3 maal toe) weet ik dat die recenties niet niet te vertrouwen zijn. Gelukkig kun je bij LB inderdaad soms uitproberen alhoewel ze lang niet alle producten in huis hebben staan.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Tokstra schreef:
24-05-2017 12:14
Ik sta op het punt op de bank Bari van Leen Bakker te kopen. Hoe zijn de ervaringen met deze bank? http://www.leenbakker.nl/hoekbank-bari-donkergrijs
Inmiddels een oud topic maar ben zelf geïnteresseerd in deze bank.
Ben je uiteindelijk voor deze bank gegaan of toch een andere?
De recensies op de lb website zijn van mensen die hem een paar maanden hebben. Ben benieuwd hoe hij na een jaar bevalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven