Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Ik zal de stand van zaken even doorgeven dan hebben jullie ook weer wat te doen.

Ik ben totaal niet van plan om voor hem op huizenjacht te gaan daar is hij zelf oud genoeg voor, ik geef hem advies als hij er om vraagt. Hij had een appartement op het oog maar dat vond ik niet goed omdat het te klein was voor hem en de kids, dan zouden ze om de beurt moeten komen.

Het is zo dat hij het liefst wil dat ik hem overal mee help omdat ik het zelf ook heb meegemaakt maar dat doe ik dus bewust niet. Ik vind dat hij het op zijn eigen manier moet doen.

En ja zijn vrouw weet dat hij wil scheiden, ze zijn nu aan het kijken hoe en wat met het huis etc.

Ik houd jullie op de hoogte. Ga me nu lekker optutten want hij komt vanavond weer.
quote:isolde55 schreef op 07 februari 2009 @ 16:47:

[...]

Ik heet gelukkig geen Mussk.zo gauw t te heet onder je oude voetjes wordt, ga je op de beledigende toer.
quote:isolde55 schreef op 07 februari 2009 @ 16:45:

[...]

Het is inderdaad een lekkere man. En wat hij met zijn vrouw heeft is niet mijn pakkie an.

En de single man dat is nog heel pril; als er wat in zit is het exit voor GM. Dat hebben we ook zo afgsproken. Tot ik wat meer weet staat contact met GM ook op een laag pitje, lees afwezig. Ik neem de tijd om SM te leren kennen.Je zegt zo vaak dat je weer een singel vent er naast hebt, waarom zou het nu wel wat worden?
weetikveel; stoer van je dat je reageert! Veel plezier en ik hoop oprecht voor jou dat deze kerel de uitzondering op de regel is.

Want je verdient beter en zijn vrouw ook.
quote:mussk schreef op 07 februari 2009 @ 17:26:

[...]

Je zegt zo vaak dat je weer een singel vent er naast hebt, waarom zou het nu wel wat worden? Geen idee, is een gevoel. Maar sinds wanneer is het een belediging om geen mussk te willen heten? Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik niet zo ben als jij. Ik denk en doe anders en heb andere ideeen.
quote:isolde55 schreef op 07 februari 2009 @ 17:30:

[...]

Geen idee, is een gevoel. Maar sinds wanneer is het een belediging om geen mussk te willen heten? Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik niet zo ben als jij. Ik denk en doe anders en heb andere ideeen. ok
quote:fairy1 schreef op 07 februari 2009 @ 17:28:

weetikveel; stoer van je dat je reageert! Veel plezier en ik hoop oprecht voor jou dat deze kerel de uitzondering op de regel is.

Want je verdient beter en zijn vrouw ook.vind ik ook!
Optutten? Lingeriesetje aan en schoon bed is voldoende
Greys, heel veel plezier vanavond, ik hou mijn vingers gekruist voor je. Je bent door de wol geverfd dus als het niet goed zit weet ik bijna zeker dat je de alarmbellen zal voelen. Geniet gewoon, daar is het tijd voor.

Weetikveel, stapelbed? Maar verder ik hoop dat hij bij zijn vrouw weggaat, dat gun ik zijn vrouw. En ik weet waar ik over praat. Mocht er tussen jullie dan wat moois komen, dan gun ik jou dat ook.

Isolde, jij bent en blijft voor mij de minnares, Je wilt alleen dat wat je leuk vindt, je neemt dat wat je leuk vind. Natuurlijk houd je het bedrog van je GM hiermee in stand, maar GM is toch de hoofdverantwoordelijke die nee moet zeggen. Dat hij dat al jaren niet doet is duidelijk. Stel dat het wel uitkomt en zijn vrouw vraagt jou om afstand te nemen, zou je dat dan doen?
Waarom heb je geen vrij man genomen als sv isolde? Als ik een sv zou willen maar ze is getrouwd of ze heeft een partner dan is het toedeledokie. Of ik nou verliefd ben of niet. En ik denk niet dat is haar pakkie aan. Persoonlijk vind ik het erg gevoelloos (netjes gezegd)

Liefs Ziiion
quote:ikkezelf schreef op 07 februari 2009 @ 10:41:

Een maîtresse is een buitenechtelijke minnares of bijzit.

De (van oorsprong) eufemistische Franse aanduiding betekent letterlijk "meesteres", in de betekenis van schooljuffrouw. De naam slaat op het verhaal dat men de Franse taal het beste "in bed" leert. Door als buitenlander een Franse minnares te nemen, leerde men binnen de kortste tijd de taal vloeiend spreken.

Een eufemisme is een stijlfiguur waarbij iets mooier wordt voorgesteld dan het is. Het wordt gebruikt om de werkelijke, negatievere betekenis van een begrip te verdoezelen.

Veelal heb je als minnares een gebonden man aan je broek hangen die uit blinkt in eufimistisch woordgebruik. Zie de 350 of meer smoezen die hier vaker rondzwerven.

@ ikkezelf: Dank voor je mooie en zéer heldere uitleg ! Dus maitresse en minnares kunnen we over 1 kam scheren?

Tsja...zoal het hier staat, dekt het meteen de lading !

Thanks !
@ziiion: Denk dat het niet een kwestie is, van 'nemen'..neem je een man? Alsof ze in de schappen van de supermarkt liggen te wachten? Nee..het is iets dat je overkomt ! En als je heel sterk in je schoenen staat, kap je het af. Verliefdheid heeft helaas geen aan/uitknopje erop zitten. Ben ervan overtuigd dat er veel dames hier, het knopje allang op uit gezet hadden. Helaas werkt het in de praktijk anders. En zijn alle partijen die betrokken zijn: vrouw van gm, gm zelf, vriendin van gm....mits vrouw van gm op de hoogte is natuurlijk ! Verantwoordelijk voor de gang van zaken ! Je hebt nl altijd een keuze !! Maar je moet die keuze wel WILLEN maken !

Iedereen in dit verhaal !! Erg makkelijk neergezet, maar ik schrijf nu ook met mijn verstand. Mijn gevoel....ach ja..dat is in deze nog onder-ontwikkeld zullen we maar even zeggen !

Alle andere, die niet in deze situatie zitten, hebben makkelijk praten...de beste stuurlui, staan altijd aan wal !

Knap van de dames die eruit gestapt zijn...en uiteindelijk voor zichzelf kiezen...omdat ze het waard zijn....jij toch ook?
quote:Ziiion schreef op 07 februari 2009 @ 19:04:

Waarom heb je geen vrij man genomen als sv isolde? Als ik een sv zou willen maar ze is getrouwd of ze heeft een partner dan is het toedeledokie. Of ik nou verliefd ben of niet. En ik denk niet dat is haar pakkie aan. Persoonlijk vind ik het erg gevoelloos (netjes gezegd) Ik ben toevallig deze lieve man tegen het lijf gelopen. En na een half jaar twijfel toch mee doorgegaan. En ja als hij absoluut geen schuldgevoelens heeft en daarbij ook er alles aan doet om haar er niet mee lastig te vallen dan heb ik daar vrede mee. Ik heb geen oordeel over hoe hij met zijn huwelijk omgaat. Ze zijn allebei "schuldig" aan deze situatie en ik ben een buitenstaander in deze.
Juist ja. Jij hebt er geen oordeel over, Zij zijn schuldig. Jij bent een buitenstaander.

En als jij ziet dat er een fiets gejat wordt, of een bejaarde overvallen, of een kleuter verzuipt, dan doe jij ook niks want jij bent alleen maar een buitenstaander?
quote:Doriane schreef op 07 februari 2009 @ 20:06:

Juist ja. Jij hebt er geen oordeel over, Zij zijn schuldig. Jij bent een buitenstaander.

En als jij ziet dat er een fiets gejat wordt, of een bejaarde overvallen, of een kleuter verzuipt, dan doe jij ook niks want jij bent alleen maar een buitenstaander?Ten eerste is vreemdgaan geen misdaad. En ten tweede kan ik niet over hun huwelijk oordelen. Als ik zie dat iemand een slot van een fiets doorzaagd weet ik ook niet direct of hij de fiets wil stelen of dat hij toevallig zijn sleuteltje is kwijtgeraakt.
En zo is het mogelijk om alles wat krom is recht te lullen. Zo ken ik er nog wel een aantal!!!!
Verzuipen is ook geen misdaad. Toch bemoei je je ermee, hoop ik.

Alles recht lullen wat krom is wordt vaak een tweede natuur voor mensen die eigenlijk heel goed weten dat ze verkeerd bezig zijn.
quote:orchidea schreef op 07 februari 2009 @ 20:11:

En zo is het mogelijk om alles wat krom is recht te lullen. Zo ken ik er nog wel een aantal!!!!We hoeven het ook niet altijd eens te zijn met elkaar gelukkig.
quote:Doriane schreef op 07 februari 2009 @ 20:15:

Verzuipen is ook geen misdaad. Toch bemoei je je ermee, hoop ik.

Alles recht lullen wat krom is wordt vaak een tweede natuur voor mensen die eigenlijk heel goed weten dat ze verkeerd bezig zijn.Als een kind dreigt te verzuipen en de vader staat er naast te kijken dan kijk ik ook eerst eens verder voor ik er in spring; want waarom doet die vader het zelf dan niet? Misschien is het kind wel aan het leren zwemmen.....
Sorry Isolde maar jou vind ik echt heel erg dom.............
@isolde...

nu bezig jij wel erg de "struisvogel" politiek..

natuurlijk ben jij géén buitenstaander ! Zo zou je het, `t liefst wel noemen..." ich habe es nicht gewust.." maar zo werkt dat natuurlijk niet hé !! Oké wat er binnen hun huwelijk gebeurd, zijn ze zelf verantwoordelijk voor..maar jij hebt wel degelijk, indirect, of je het nu wil of niet ook een "band" met vrouw van gm !! die gm verbind jou met de vrouw van gm....of je nu wilt of niet. De zaken die aan de orde zijn binnen hun huwelijk, moeten ze samen uit zien te komen...dat klopt ook wel, maar de verbintenis jij met die gm..zorgt ervoor dat je je niet zo buitenspel kunt zetten. Dat hij verantwoordelijk is voor de ontrouw, ja.....en jij dat mede in stand houdt...ja ....

goh, best ingewikkeld allemaal...!
quote:orchidea schreef op 07 februari 2009 @ 20:22:

Sorry Isolde maar jou vind ik echt heel erg dom.............En waarom dan wel? Omdat ik het niet eens ben met je standpunt?
quote:Oostvogel schreef op 07 februari 2009 @ 20:22:

@isolde...

nu bezig jij wel erg de "struisvogel" politiek..

natuurlijk ben jij géén buitenstaander ! Zo zou je het, `t liefst wel noemen..." ich habe es nicht gewust.." maar zo werkt dat natuurlijk niet hé !! Oké wat er binnen hun huwelijk gebeurd, zijn ze zelf verantwoordelijk voor..maar jij hebt wel degelijk, indirect, of je het nu wil of niet ook een "band" met vrouw van gm !! die gm verbind jou met de vrouw van gm....of je nu wilt of niet. De zaken die aan de orde zijn binnen hun huwelijk, moeten ze samen uit zien te komen...dat klopt ook wel, maar de verbintenis jij met die gm..zorgt ervoor dat je je niet zo buitenspel kunt zetten. Dat hij verantwoordelijk is voor de ontrouw, ja.....en jij dat mede in stand houdt...ja ....

goh, best ingewikkeld allemaal...!Dat ik hem help zijn vreemdgaan in stand te houden daar ben ik het wel mee eens; de reden waarom hij dat doet daar heb ik dan dus weer niets mee te maken; dat is iets tussen hun. Dus ik kan niet echt oordelen of hij "terecht" vreemdgaat. Ik ga er dus voor het gemak van uit dat hij daar wel een goede reden voor zal hebben; alsmede een goede reden om niet van haar te willen scheiden.
Oké isolde...Maar of er een reden is om wel of niet vreemd te gaan, staat hier niet zo ter discussie ! Natuurlijk is er een reden voor wellicht meer dan 1 zelfs ! Laten we voorop stellen, dat vreemd gaan, nooit de bedoeling van een huwelijk kán en mág zijn ! Dat er altijd een reden is om NIET te gaan scheiden is een vast staand feit, daarom is dit topic nog steeds in de lucht en zijn er nog steeds zovéél minnaressen. Het gaat er mij om, dat je jezelf NIET van je veranwoordelijkheid mag ontdoen, door te zeggen, dat jou pakkie an niet is ! Want de hele 3-hoeks verhouding is n.l. óók jou pakkie an ! Dus maakt het jou géén buitenstaander.

En nee, we hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn !

We mogen elkaar echter toch wel met tijd en wijle een spiegeltje voorhouden om de de ander tot een ander inzicht te brengen. Het gevaar van de situatie waarin minnaressen zich verkeren (niet iedereen natuurlijk) dat je enigszins de werkelijkheid uit het oog verliest ! Komt door die sprookjes wereld waarin verkeerd wordt !
Er bestaat geen goede reden om vreemd te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven